Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skolen? Ohhh..Nej- Cille EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skolen? Ohhh..Nej- Cille EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skolen? Ohhh..Nej- Cille EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skolen? Ohhh..Nej- Cille EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skolen? Ohhh..Nej- Cille EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skolen? Ohhh..Nej- Cille EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skolen? Ohhh..Nej- Cille EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skolen? Ohhh..Nej- Cille EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skolen? Ohhh..Nej- Cille EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skolen? Ohhh..Nej- Cille EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:52

T: 15:00
O: Mennekser på skolen
S: Skolen
V: Koldt og regn.

En ung smuk brun håret pige stod på gang, hun stod henne ved sit skab. Det var den nye pige, på skolen. Men også i byen. Folk havde sikkert hørte om hende udei byen. Hun smilte let og kiggede rundt. Hun kunne ikke li Terre, ddet var for meget. Hun var jo vane til noget helt andet. England, okay, nogle af byerne der var også på den måde. Men dem havde hun ikke boet i. Pigens navn var Silver. Silver heartlin Fang. Hun slå let sit hår tilbage over skulderne. Hun kiggede ind i sit skab, det var mange bøger, selvom hun første lige var kommet. Men havde det noget med at gøre, at hun godt kunne li skolen, og at læse bøger. Hun havde dog ikke været på Terres bibliotek, hun havde nok været på skolen bibliotak. Hun synes ikke rigitg om skolens bibliotak. Men det kunne da godt brugs, til at hun kom til Terres biblioyak, selvom hun ikke rigitg var klar over hvor det lå. Hun tog sine dansk ting fra skabet. Hun skulle skrive sin stil, hun ville finde et tomt klasseværelse, som hun kunen skrive i. Det ville nok ikke være så svært, da mange havde fået fri. Hun lukkede skabet med skulderen. Hun gik mod en anden gang, hun havde bøger og alle de andre ting i armene. Pludselig kom der nogle drenge, de smilte snedig. En af dem skubbet til hende, som hun fladt og tabet sine ting ud over det hele på gangen. De gik bare videre, leende. Hun sukkede stille, hun rystede stille på hovedet. Hvorfor kunne folk ikke lade hende være?Så grim var hun jo ikke, overhovedet ikke. Hun fik alle tinge op igen. Hun gik videre. HUn fandt huritgt et klasseværelse, som hun gik ind i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:30

Cille kom gående hen af gangen og kiggede sig lidt rundt før hun kom ind i det klasseværelse hun skulle ind i og kiggede sig om i den for at se hvad der skete og fik øje på en der så ud til at være ny der og gik stille hen til hende "hej du må da vist være den nye der skulle begynde ikke eller er det mig der tager fejl"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på hende.
Hun stod med sine bøger i armene og kiggede på hende hun havde t-shirt og stramme jeans på og sko på "men jeg vil da byde dig velkommen"sagde hun med et smil på sine læber som var i møde kommen. Hun kiggede på hende med et smil "navnet er Cille"sagde hun med et smil og kiggede på hende "hvad hedder du så"spurgte hun med det samme smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:16

Silver kiggede op da en pige kom ind i klasseværelset som hun var. Hun vidste ikke om det skulle til at være time nu. Hun løftede let øjebrynet let op, hun rejste sig lidt op. Hun kiggede mod pigen. "Hej," sagde hun venligt og smilende. "Jo, det er mig... Jeg er den nye," sagde hun med en let sur undertone. Hun kunne ikke selv li det, at blev kaldt 'nye pige. Men hun smilte til pigen. "Mange tak," sagde hun smilende og rødmede let i kinder, da hun sagde velkommen, det var den første som sagde dét til hende. Cille? Hmm.. Det navn var flot. "Jeg er Silver, Silver Heartlin Fang," sagde hun venligt, men en let undertone på. Et smil gled ned over hendes læber. Smilet var venligt. Hun kiggede på Cille, hun vinkede til at være en sød pige. Den første pige hun havde mødte som var sød ved Silver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:24

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "det er hyggeligt at møde dig Silver håber du får en god skole start her i klassen og hvis du vil kan du sidde ved siden af mig"sagde hun og smilte til hende bare for at være venlig hun kendte godt til det med at være ny et sted "jeg kender godt til det med at være ny det er ikke sjovt når man kommer ind så kigger alle på en som om man er en pest eller sådan noget"sagde hun på en sød måde "men du kan regne med mig hvis du har problemer eller noget så hjælper jeg gerne"sagde hun med et munter smil og gik hen og satte sig på sin plads og der var en plads mere til Silver kunne sidde på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:35

Hun smilte venligt. Hun kiggede roligt på Cille. "Det har jeg ikke rigtig, folk kan ikke li mig, jeg ved ikke hvorfor?" sagde hun smilende, hun trak på skulderne. HUn rejste sig helt op. Hun tog sine bøger op i armene. "Men tak, jeg håbede nu også selv at jeg vil få en bedre starte, men jeg har dog mødte en ude over dig der har været sød ved mig," sagde hun med et let undertone. Et smil gled hen over hendes læber. "Jeg tror alle kender til det med at være ny, ude over dem der altid har boet her. Hvis jeg skal være ærlig, er jeg ikke særlig glad for Terre endnu," sagde hun smilende. Hun gik over Cille. Hun lagde sine bøger på pladsen ved siden af. "Det vil jeg godt," sagde hun smilende til hende. Hun satte sig ned ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:46

Hun kiggede på hende med et smil da hun satte sig ned ved hende "nej kan jeg godt forstå enden man ved af det har man enten problemer eller også sker der noget andet så man skal passe på med hvad man gør"sagde hun og kiggede på hende "hvis du vil kan vi gå os en tur når skolen er slut for i dag"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber "og blive bedre veninder og sådan"sagde hun med et smil og ville gerne lære hende at kende og sådan for hun så ud til ikke ha ret mange venner eller sådan noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:46

Silver smilte venig og sødt til hende. Hun trak stille på skulderne. "Ja, men sådn er livet bare," sagde hun stille og smilende til hende. "Ja, det skal man... Bare min mor vidste det," sagde hun og sukkede så stille. Hun kigede kort ned i bordet. Hun kunne jo ikke rigtig li at være her. Hun sukkede stille igen, hun kunne bare ikke li Terre, hun vidste dog ikke hvorfor, det lå bare noget over byen. Hun kiggede let op på Cille igen. Et stort og glad smil gled ned over hendes læber. "Fint med mig... Så kan jeg også få en veninde," sagde hun smilende, hendes smil var stort og venligt. Hun vilel godt ha Cille som veninde, men hun kunne jo ikke rigtig var rigtig veninder, da ingen måtte vide hvad hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:52

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg er forresten en Vand dæmon"hviskede hun til hende med et stille smil på sine læber "men hvis du vil efter vi har gået en tur kan vi tage hjem til mig hvis du har lyst til det"sagde hun med et smil på sine læber og ville da gerne give en kop af en eller anden drikkevare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:05

Hun kiggede smilende på hende. "Vand? Siger du?" Hun smilte lidt mere, hun havde ikke noget i pigedæmoner, men mændene kunne hun ikke li. Eller nogle af dem, hun hvade kun mødte en. "Hmm.. Dæmon? Pigerne af dem er seje synes jeg, men mændene, er ikke glad for dem. Jeg har mødte en her i Terre," sagde hun med et smil. Hun huskede let Zero og hendes kort møde her over i skolen. "Det vil jeg godt.. Bor du alene? Eller hvad?" sagde hun med et smil hen over hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:08

Hun kiggede på hende "nej har en bofælle men hun er næsten ikke hjemme"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad så har du mødt nogle mænd mens du har været her"spurgte hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville da gerne vide noget om sin nye veninde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:15

Hun nikkede smilende og stille til Cille. "Okay.. Jeg bor med mig mor," sagde hun smilende. "Min mor ville her til Terre fra London," sagde hun små smilende med sukkede så stille, men smilende. "Ja, en dæmon mand eller dreng," sagde hun smilende. Hun lænede sig let til siden, så hun kunne bedre se ham. Hun kunne mærke de andres blikke, da der var kommet ind i klassen. "Zero, hed ham," sagde hun smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:17

"Zero"sagde hun og kiggede på hende "har han gjort dig noget"spurgte hun og kiggede bare på hende med venlige øjne og smilte stille til hende og ville gerne vide ting om hende og hvad hun ellers har oplevet af skøre ting og sager


//undskyld de korte indlæg//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:20

"Nej, han har ikke gjort noget?" Sagde hun stille. Hun var næsten sikkert på at der var noget galt med Zero, på en eller anden måde. Hun kiggede venligt på hende. Hun tænkte på England, lige pludselig, hun vidste ikke hvor hun fik de tanker fra. Hun kastede kort blik rundt i klassen og kiggede på dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:26

Hun kiggede på hende "tog han på dig eller noget"spurgte hun og kiggede på hende venlige øjne og smilte stille til hende og lagde en hånd på hendes lår og smilte stille og ventede dog kun på et svar fra hende af og ventede med et sødt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:34

HUn løftede øjebrynet letop. Tog på hende? Det havde han nu ikke gjort. Hun smilte venligt til hende. "Nej, hvorfor da?" Sagde hun smilende til Cille. Hun lænede sig let frem mod hende. Hun smilte. Hun havde begeg hænder på bordet.

//Sorry kreav o.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:38

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg har mødt ham før nemlig"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ville ikke fornærme hende og prikkede til hendes ene bryst og kiggede på hende med et smil "uuuh bryst"sagde hun med et stille grin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:11

Hun smilte. "Hvordan er han? Jeg rigtg at kende ham," sagde hun med et smil hen over hendes læber. HUn vidste ikke helt hvordan Zero var, hun ville gerne vide det, inden hun selv fandt ud af det. Hun holdte et stort grin tilbage, men grinte stille og let, da Cile prikkede til hendes bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:14

Hun kiggede på hende "han er sådan en der elsker sex og gøre piger til slaver ved at de skriver under på en dæmon kontrakt som de kun kan komme af ved en måde"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:26

Hun rystede stille på hovedet af hvad hun sagde. Silver var helt mpdstå. Hun havde aldrig været i seng med en dreng eller en pige før. Hun smilte stille. Hun kunne ikke rigtig sige noget til det. "Okay.." mumlede hun smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:32

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "kom jeg vil snakke med dig"sagde hun og rejste sig op fra sin stol og gik ud fra klassen af og ventede på hende med et smil på sine læber.
*mon hun kommer*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:39

HUn kigegde smilende mod hende. Hun løftede det ene æjebryn let op, da Cille rejste sig op. HUn rejste sig selv. Hun nikkede stille. "OKay, kommer nu," sagde hun smilende og gik med..

/7Sorrt, fordi mine indlæge er så kort -.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:42

Hun kiggede på hende med et smil og gik ind på pige toilettet og ventede på hende *kom ind kom ind*tænkte hun og ventede bare på hende det var så flot inde på pige toilettet der var pink fliser på gulvet og sådan og pink væge


//gør ikke så meget det kan mine også være//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:47

Hun løftede det ene øjebryn. Hun vidste ikk ehvad hun skulle ind på pige-toliette? Hun undrede sig over det. Hun gik med, hun kiggede kort rundt, der var inegn på gangene. Hun gik, hun kiggede rundt. Pikn over helt det. Hun smilte let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:50

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "vil du være med til lidt at det sjove for det er lidt kedeligt det der sker inde i klassen lige nu og det ikke noget der bliver brug for"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 22:46

Hun smilte stilleo g lænede sig op af en væg bag hende. Hun lagde hovedet let på ksrå, da Cille sagde noget. "Hvad mener du med sjovt?" sagde hun smilende og blidt. Hun lagde stille armene over kors, hun var jo vane til at ha bøger i hænder. Hun smilt evenlig til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skolen? Ohhh..Nej- Cille Empty Sv: Skolen? Ohhh..Nej- Cille

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum