Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wonderfull day, isn't is? //Cille// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wonderfull day, isn't is? //Cille// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wonderfull day, isn't is? //Cille// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wonderfull day, isn't is? //Cille// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wonderfull day, isn't is? //Cille// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wonderfull day, isn't is? //Cille// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wonderfull day, isn't is? //Cille// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wonderfull day, isn't is? //Cille// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wonderfull day, isn't is? //Cille// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wonderfull day, isn't is? //Cille// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wonderfull day, isn't is? //Cille//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Wonderfull day, isn't is? //Cille// Empty Wonderfull day, isn't is? //Cille//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 11:35

Sted: Lidt inde i skoven, ikke utrolig langt inde
Tid: 13:00
Omgivelser: et par mennesker og andre væsner der lige svirper forbi skoven, men eller ikke det store
Vejr: Grå himmel, ikke mørkegrå, men lyse grå. luften er lun.

Kyouga gik en tur igennem skoven, Det havde nu været her omkring han havde været mest. Han havde stadig et hol omkring kravebenet, efter slåskampen her forleden. Han lod kort hånden glide over der hvor tøjet dækkede hullet. han fnyste lidt men smurte så sit sædvanelige varme smil på læberne. Han blege marmor hårde hud blev en smule mørkere da han gik igennem en skygge, de fleste vil nok se Kyouga som en mystik fyr, som bare ville suge en blod. Men tværtimod! Kyouga var noget af det rareste, social, og havde fuld kontrol over sine kræfter og sin sult. Han tog hånden op af et træ og ridsede store flænger i med fingerspidserne, men han mærkede ingen smerte af det. Han skridt var taktfaste, ikke slappe. Hans gang var faktisk lige til en mandelig catwalk.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Wonderfull day, isn't is? //Cille// Empty Sv: Wonderfull day, isn't is? //Cille//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 11:51

Cille kom gående ind i skoven for at se hvad det var for et sted hun havde aldrig været i skoven før så det ville hun prøve i dag. Hun gik gennem træerne og kiggede sig rundt omkring *hvad mon man finder her i skoven mon det er noget der spænde eller mon det bare er sådan en kedelige skov som man kan gå i*tænkte hun for sig selv og gik vider for at se om der var nogen der inde for det ville da være rart med noget selvskab når man ikke plejer at gå inde i en skov og alt det. Hun var mer by person end natur person selvom hun kunne kontrollere vandet som hun ville "er her nogen"råbte hun gennem skoven og stod stille for at se om der var nogen der svare på det.

Gæst
Gæst

Wonderfull day, isn't is? //Cille// Empty Sv: Wonderfull day, isn't is? //Cille//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 12:01

Kyouga lukkede øjnene idet han med en bark bevægelse lavede flænge i endnu et træ. en revnende lyd kom fra det, da lyden var stoppet åbnede han øjnene igen og stoppede op, betragtede hans værk og smilede kækt. Han begyndte og gå videre mens han børstede lidt skridt af den sorte jakke som han havde trukket udenpå den mørkelilla skjorte. Da han stoppede med at børste skidet af sit tøj hørte han en stemme. Han betragtede tonelejet, en dame? hun smilede lidt ved tanket og på et splitsekund kom han roligt gående imod hende "Ja, jeg er " sagde han med en drenget stemme og smilte lettere charmernde. ikk fordi han just var ude på noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 12:07

Hun kiggede rundt *hmm ikke nogen*tænkte hun og gik stille vider og hørte så en der kom imod hende og stoppede op og kiggede på personen med et smil på sine læber som var temmelig sødt. Hun stod i en nederdel og en hvid top og man kunne se hendes flotte forme på det øverste af kroppe både ved brystene og alt det "hej"sagde hun på en sød måde hun havde det med at gøre en dreng nervøs på en eller anden måde men hvorfor viste hun ikke helt endnu.
Hun kiggede på drengen "navnet er Cille"sagde hun med det samme smil på sine læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 12:13

Kyouga skabte -som altid- kontakt til hendes hjerne for at læse hendes tanker. det var enelig bare blevet en vane for ham. Hun betragtede pigen med et meget hurtigt blik, medmindre hun havde kontakt til mine hjerne ville hun ikk lægge mærke til det. Kyouga blev ikk Nervøs eller noget på nogen måde. Nej, der havde endnu ikk været en pige som ændrede noget på ham. Han lavede en fiks bevægelse med hånden og satte så tre fingre spredt på hans kraveben og smilede forsat "Kyouga" præsentede hans sig selv med en mandig brummen. Hans smil var i den ene side af munden højere op så han ene hjørnetand blev blotte. Hans tænder havde altid været helt perfekte hvide.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 12:27

Hun kiggede på ham med et smil "okay hyggeligt at møde dig Kyouga"sagde hun med et smil på sine læber "hvad laver man så her ude i skoven"spurgte hun med et smil på sine læber og kiggede bare på ham og gik lidt tættere for at se ham ordenligt "vampyr"spurgte hun stille og kiggede på hans ansigt med et stille smil på sin læber og gik hen til et træ og satte sig ned ved det.
Hun sad og kiggede på ham med det samme smil på sine læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 12:35

Han kiggede på hende med samme smil som før, og 'gemte' hendes bevægelser i hovedt, imens hans blik faldt på Cille's hår. Håret var bare noget han fandt intrresant. det sagde meget om selve personen. Da Cille trådte nærmere på Kyouga blev hans bare stående og gav hende et bekræftende nik i det hun sagde. Da hun gik hen til en træ vendte han sig imod hende , imens hans læber svejde over hianden og der kom ord ud "Vand dæmon, du kan styre vand og er følsom" sagde kyouga med et kækt smil. Det var lige et par ting som han kunne hive ud af hendes tanker. Han blinkede kækt med det ene øje og trådte et skridt imod hende, men der var stadig en del afstand imellem dem. han målte den kort men slog så blikket tilbage på Cilles ansigt mens han roligt betragtede det,.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 12:42

Hun kiggede på ham "hvor ved du det fra"spurgte hun og ja hun var følsom men ikke mere end folk kunne bruge det mod hende for der var ikke mange der viste det og alt det "tankelæser"spurgte hun og kiggede på ham "eller gættede du bare på hvad jeg var eller noget"sagde hun og kiggede lige på ham og ville vide hvordan han viste det om hende hun havde jo ikke sagt noget havde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 12:47

Kyouga smilede tilfredst og lettere triumferende, det var altid de to ting folk først lagde mærke til, at han var tankelæser og han var vampyr. Længere var den ikke. Han kiggede rundt i skoven imens han svarede på hendes delte spørgsmål "Jeg er klog" svarede han drillende og smilede legesygt til hende. Han så tilbage på hende og kløede sig lidt i nakken. ¤Tankelæser¤ svarede han så hviskende og tag hånden ned i lommen på den sorte jakke-dims x'3. Han lænede sig lidt forover imod hende da han snakkede med rettede sin ranke ryg da han var færdig med at tale. Smilet på hans læber, holdte hans stadig-Triumfernde, drillende- og nu lettere charmernde. Han lavede endnu en fiks, men elegant bevægelse med hånden så den lå tænkende på hans kind, med tre fingre spredte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 12:55

Hun kiggede på ham og rejste sig igen og hoppede på ham så hun sad oven på ham og ruskede lidt i ham "du kan lige vove på at sige det til nogen for så komme jeg efter dig"sagde hun mens hun ruskede i ham det var ikke hårdt hun gjorde det for hun var ikke ond eller noget.
Hun stoppede op og kiggede ned på ham og smilte sødt "hehe fik dig ned"sagde hun med et grin og kiggede på ham og blev siddede der hvor hun sad.
"hvad skal vi lave"spurgte hun og kiggede bare på ham med det samme smil på sine læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:03

Kyouga var optaget af at opsluge flere oplysninger om hende , at kyouga ikk havde opdaget hendes 'overfald'. Han tog ikke en rusken som noget ondt, eller lignende. Han lagde sine hænder på hendes skuldre og fik hende hurtigt lagt ned så han lå ovenpå hende. Han løftede sig dog op ved hjælp af en arm på hver side af ham, han løftede det ene øjnbryn med et skævt men lusket smil "Bare rolig, jeg siger ikk noget" sagde han med en drillende tone og blinkede kort med det ene øje. Han betragtede hende kort og fandt ud af at hun var ung. omkring de 16 år ihvertfald. Han pustede hende blik i hovedt med et drillende smil "Gæsterne bestemmer" svarede han kækt da han fik endnu en oplysning ud af hendes tanker hun holdte meget til i byen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:07

Hun kiggede på ham og satte en hånd for hans mund da han pustede på hende og grinte "gæsterne hvem er det"sagde hun og forstod ikke lige hvad han mente var det hende eller kom der flere end dem.
Hun kiggede på ham "har du været i seng med nogen før"spurgte hun for nu ville hun vide noget om ham så han havde bare at snakke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:20

Kyouga kunne mærke at hun blev lidt itvivl om det hans sagde med 'gæsterne' Ja, han mente jo hende. Kyouga lagde det til side da Cille spurgte om noget andet. Han rynkede brynene og forstod der hvilken person hun var, eller ihvertfald en del af hende, en seksuel aktiv en af slagsen. Han flyttede sig fra hende og satte sig på jorden lænende op af et træ og tog armene bag hovedt, som var han 15 år igen. Han lukkede øjne i før han svarede "Kommer det dig noget ved?" svarede han med en drillende tone og åbnede det ene øje og vendte det imod hende. Han smilte forsat mens han trommede neglene blidt imod træets stamme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:24

Hun kiggede på ham og satte sig op "næh men noget skal man jo spørge om ikke"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt "har du da ikke det"drillede hun stille og kiggede på ham nu ville hun drille ham og se hvad der ville ske hvis hun gjorde det.
Hun sad og kiggede på ham med et smil "du har sikkert heller ikke set et par bryster før"drillede hun og rakte tunge af ham med et grin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:30

Kyouga åbnede begge øjne og himlede med dem. Han gled lidt længere ned og lægge og gav et opgivende suk fra sig, efter det Cille sagde. Han ventede med at svare på noget til hun var færdig med at svare, han forsøgte og få bekræftet hvor gammel hun præcist var, det var ikk en særlig svær oplysning at få fat op. som han havde troet '16 år'. Han fnøs grinende "Er du ikk lidt for ung til at udstille dig selv på den måde?" spurgte han med et løftet bryn og en lettere drillende tone, han var selv noget af en drillepind, og han havde savnet en der ville give ham igen i drilleri. Han ventede på Cilles reaktion og var klar til at læse hendes følelse hvis hun skulle føle noget ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:36

Hun kiggede på ham "mig for ung til det nej"sagde hun og kiggede på hende "hvorfor skulle jeg være det siger du jeg ikke er tiltrækkende"sagde han og kiggede på ham.
Var han ude på noget eller var han bare nys om hende "bare pas på du kan blive mit næste offer for mit sexliv"sagde hun med et grin og kiggede på ham og smilte så stille "men jeg er ikke for ung til sex"sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:39

Kyouga fandt hendes opførsel lettere komisk. Som før ventede Kyouga med at svare til hun var færdig med at snakke "Jeg siger at du kun er 16, du blev buksemynding for kun omkring et år siden" han kneb øjnene en smule sammen. men åbnede dem igen og smilede drillende, han øjne var stadig den samme violette farve. han tog armene ned fra hovedt og lænede sig lidt frem "Jeg er ikk bange, smukke" sagde han drillende- Han var ikke just ude på noget men , kyouga fandt hende intressant at 'lege' lidt med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:44

"jeg gik et år før jeg havde det første gang"sagde hun og kiggede på ham og kravlede hen til ham og satte sig der hvor hans lem burde være og kørte sig frem og tilbage "så du ikke bange"sagde hun og blev ved med at bevæget sin røv op og ned mod hans lem for at se hvad han gjorde ved det.
Hun vil se hvad der ville ske fik han lyst eller ej det var spænde og se for hende.
Hun var også lidt i drille humør så hun kunne godt finde på at drille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:47

Kyouga gav et nik fra sig, til det hun sagde, "Du lukker for mange informationer ud, tøs" sagde han drillende og løftede det ene bryn da hun satte sig på hans lem. Da hendes hofter begyndte og bevæge sig lagde han sine hænder på hendes lår i et forsøg på at holde hende stille, "Du ved ikke hvor gammel jeg er" Sagde han med et gådefuldt smil og blinkede med det ene øje mens hans tommelfingre blidt nussede hendes inderlår. Ja han var vel nok en anelse ophidset, men der var ikk en store forskel på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:55

Hun kiggede på ham med et smil og sad stille og så på hans hånd "nej men ved du er ældre end mig sikkert"sagde hun og kiggede på ham og grinte fordi han ville ha hun skulle sidde stille og ikke bevæge sig "er du nem til at komme"spurgte hun og kiggede på ham med et drillende blik i sine øjne og kunne godt lide at han nussede hendes inderlår.
"du kan da finde ud af hvad en pige kan lide en fyr skal gøre for at pigen føler sig tryk"sagde hun og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:59

Kyouga nikkede roligt til hendes svar. Han var jo 127 år, Men de fleste gættede på omkring de 17-18 som han kropsalder også var frosset til. Kyouga pustede hende blidt i hovedet og himlede øjne over hendes spørgsmål. "Det kommer da ikke sig ved" svarede han, som de andre gange der var kommet ord ud af hans mund. "Du kommer her og forsøger at voldtage mig, hvorfor skulle jeg få dig til at føle dig tryg?" svarede han og et lusket smil bredte sig på hans læber. Kyouga kunne sagtens svare hende på alle de spørgsmål hun satte , men han fandt det sjovere at drille hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 14:09

Hun kiggede på ham med et smil på sine læber "jeg kan vist ikke forføre dig med det jeg gør"sagde hun og kiggede på ham og vendte sig om så hendes bryster var mod hans ansigt og kiggede på ham "så ja jeg kan vel godt give op med det"sagde hun og så på ham med et smil på sine læber og sad bare på ham.
Hun smilte og kiggede lidt rundt før hendes så på ham igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 14:18

Kyouga lukkede blidt øjnene i efter han havde betragtet hendes bryster som var havnet i hans hovede, enelig lidt lettet over at hun nok havde tænkt sig at opgive, men han kunne jo tage fejl. "Hvem har sagt jeg ikk bliver forført?" sagde han drillende med sarkasme i stemmen. Tanken om at hun var så ung iforholdet til ham selv, var dels en grund til at han ikk bare havde gevet efter og haft sex med hende. Han smilede drillende og faldt helt til ro igen :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 14:55

//Svare du? ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:04

hun kiggede på ham med et smil "eller skal jeg blive lidt ved"sagde hun og åbnede hans bukser og trak dem lidt ned og nussede ham lidt ude på hans boxershorts før hun trak dem lidt ned og tog fat i hans lem og kiggede på det og nullede hans lems hovede med en finger ovenpå det og kiggede på hende "kan du lide det"spurgte hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum