Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et møde hos Zero* privat zero EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et møde hos Zero* privat zero EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et møde hos Zero* privat zero EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et møde hos Zero* privat zero EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et møde hos Zero* privat zero EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et møde hos Zero* privat zero EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et møde hos Zero* privat zero EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et møde hos Zero* privat zero EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et møde hos Zero* privat zero EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et møde hos Zero* privat zero EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et møde hos Zero* privat zero

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:16

Dato* idag
Tid* 20:00
Sted* bjergne tæt på Zeros villa
Omgivelser* klipper? og en stor villa der tilhøre Zero
vejr* lyst og luften er lun
Påklædning* et par korte cowboy shorts samt en hvid top med tynde stropperog man kan lige ane kanten af hendes bh stropper samt et par hvide sandaler og en sølvhalskæde hvor en lille medajon i sølv med en lille lysne sten i

Luften var lun efter en lang varm dag hvor de fleste mennesker nok havde været på stranden for at nyde varmen men nu var aften faldet på og solen var enlig blevet lidt køliger så det var til at holde ud, bjergkædens klipper var varme efter solen men begyndte dog at tabe lidt af varmen, dr var næsten stille her ved bjergne kun en lyd af vingeslag ku høres i det fjerne, En smuk kvinde kom flyvne gennem luften hendes vinger var lange og sorte men dog smukke de bevæge sig næsten ikke da kvinden kontrolerede vindens kræft og fik derfor luften til at bære hende, efter lang tid lanede hun på klipperns varme sten imens hun så hen på en stor ville ikke så langt fra hende, hun sukke svagt før hun lod vingerne forsvinde hvorefter hun rette sig op og begyndte at svæve hen over jorden hen mod villaen, hun stoppe op ved ingangsdøren og bankede kort på med den ene hånd imens hun med den anden rette lidt på sit lange sorte hår.



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:26

Da der blev banket tændte et kamera og så på hende kort hvorefter det slukkede igen og en brunhåret skikkelse kom hen mod døren da han havde set hvordan pigen så ud havde han valgt at påføre sin brunhårede skikkelse denne skikkelse var Zero Bang Di Morga's rigeste mand Zero var meget rolig og stille da han åbnede døren spurgte han roligt "ja?" før han åbnede døren helt op og så på pigen som stod på hans dørtærskel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:31

Zira ratte lige en sidste gang på sit hår før hun rette sig helt op igen hun var en smuk kvinde med en spinkel dog velformet krop mange sage hun var smukkere ind elever samt vempyre og engle, hun var dog også meget klog efter at ha levet så længe som hun havde, hun smilde svagt da døren gik op og en ung mand stod nu og betragte hende let"jeg sku mødes med Zero jeg formoder det er dem+"sag hun roligt dog var den en lille kandt af kølighed i hendes smukke lyse stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:40

"ja kom ind kom ind" sagde han og smilede mens han vinkede hende ind dog stadig rolig "nej jeg er ikke Zero han er ovenpå jeg skal nok hente ham" han smilede stadig før han vente sig mod trappen og begyndte at gå derimod og gik roligt op af trapperne og ind på et værelse hvor han forvandlede sig til sin blonde skikkelse det var hans meste kendte før han kom ud igen og lænede sig op af gelænderet "Zero Bang hvad kan jeg gøre for dig" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:45

Zira ikke dog roligt til ham"javel jeg bliver blot her"sag hun roligt hvorefter hun fulgte ham med øjne imens hun med sine ene hånd pillede lidt ved medajonen men fjerede dog så håden da Zero kom nedaf trapperne, hun gik med elegandte skridt over mod ham hvorefter hun stoppe op et lille stykke fra ham "zira du har sendt bud efter mig"sag hun roligt ognikke kort som en gestus for ham imens hun betragte ham nøje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 19:54

"ja jeg har fordi jeg har hørt en ny nydelig pige skulle være kommet til byen" han så godt på hende før han monkey jumpede ud over gelæneret på første og landede perfekt på fødderne foran hende lige under ham med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:19

Zira betragte ham let"nå men hvad kan jeg så gøre for dig?"surgt hun rolig imens hun sendte ham et lille smil"flot hp"sag hun roligt hvorefter hun rette lidt på sit tøj imens hun betragte ham nøje hun havde dog en ide om hvad han var ude på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:04

Zero smilede og gik hen på sofaen hvor han rullede et stykke papir ud på sofabordet "skrive under her" sagde han roligt og lagde en kuglepind ved siden af feltet hvor hun skulle skrive under mens han roligt så på hende med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:26

Zira fulgte efter ham med elegandte skridt hvorefter hun stoppe op og betragte papiret nøje "oghvad er hagen så ved det?"spurgt hun roligt imens hun læste vidre og lod en hånd køre gennem sit hår hun skrev aldrig under på noget uden at få af vide hvad hun gik med til for ellers ku det ende ret så galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:55

"hagen er at vis du ikke skriver under har du 3 valgmuligheder" sagde han roligt "jeg tvinger dig til at skrive under jeg voldtager dig eller en eller anden anden tvinger dig til at skrive under på en slavekontrakt og misbruger dig pisker dig bruger dig som deres personlige kæledyr"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:07

hun løftede hovdet og så på ham med et tænksomt blik men nikke dog så svagt"okay "svarede hun dog stadig roligt hvorefter hun tog fat i kuglepennen og skrev med elegandt sammenbundet skrift under nederst på siden hvorefter hun så op på ham"og hvad så nu?"spurgt hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:14

Zero tog papiret og så på underskriften for at sikre mig at hun havde skrevet Zira og da han havde det sagde han roligt "nu er den slavekontrakt her bundet til dig" før kontrakten forsvandt i røg "det vil sige at du nu er min slave" han smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:18

Hun betragte ham let"og vedskal jeg så gøre som slave for dig??"spurgte hun roligt imens hun lodsin arm falde ned langs siden*kan hanmon mærke vilken race jeg mon er*tækte hun kort hvorefter hun så lidt rundt"jeg skal vel ikke bo her+"tilføj hun da hun enligt heller ville bo i hendes ny ejlighed hun efter mange år sex enlig havde råd til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:27

"nej du bor hos dig selv skatte frit og behøver ikke tænke på regninger eller noget du er kort sagt min sexslave" han smilede roligt "jeg ved godt du er dæmon så du ved det jeg kan mærke ens gener i oss" han smilede roligt mens han lænede sig tilbage "du skal intet betale overhovedet du kommer bare her og ber om penge" han smilede roligt "du begynder bare på dit nye 'arbejde' med det samme"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:33

Zira betragte ham let*sex ikke igen*tænkte hun men lod dog vær med at sige noget om sin tanke"okay tak må jeg så sige"sag hun roligt hvorefter hun smilede svagt "så du mener du vil ha sex nu?"sag hun roligt hvorefte hun hævede et øjnbryn, hun var en smuk dæmon udover det normale, hendes lilla øjne lyste svag og viste tegn på mange års klogskab"hvor mange år er du enligt herre?"spurgte hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:52

Zero smilede roligt "jeg er 12018 år gammel" sagde han roligt og vinkede hende hen til sig og pegede derefter på hans bukser hvor hans p'k var mens han roligt ventede på at hun gik igang mens han roligt smilede til hende "og jeg er vild med du kalder mig herre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:56

Zira nikke svagt"jeg er ældre end dig herre"sag hun roligt hvorefter hun fulgte hans håndbevægelse og betragte kort hans bukser før hun med elegandte skridt gik hen til ham hvorefter hun satte sig på hans skød, hun så lidt på ham før hun begyndte at kysse ham op og ned af halsen hvorefter hhun hurtigt fik hans bluse af hvorefter hun kysse ham hen over brystet og vidre ned af hans bare overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:06

"nej du har ej du har levet 3000 år mens jeg har levet 12000 år" hviskede han roligt mens han nød hun kælede som han mente det var og ventede roligt på mere hun var god ja han var allerede tændt hun var hurtig til at tænde ham spørgsmålet er om hun er lige så god til at blowe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:18

Hun smilde undskyldne"undskyld herre jeg hørte vist forkert"sag hun hun roligt hvorefter hun igen kysse ham hunkom dog længer ned nu og satte sig ned på gulvet hvorefter hun åbnede hans bukser og tog dem roligt af hvorefter hun selv tog sin top af og bhe så hun nu kun sad i shorts foran ham, hun hev så hans undebukser af hvorefter hun kort betragte hans lem men tog så fat i det med en hånd hvorefter hun åbnede munden og skubbe hans lem ind, hun lukkede øjne hvorefter hun hurtigt begyndte at køre tunden rundt om hans lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:24

Zero lukkede roligt øjnene nydende før han åbnede dem igen og så ned på hende "dejligt" hviskede han mens han tog hende på brysterne halv hårdt med et roligt blik og smil mens han nød det hele hun var god det måtte han virkelig indrømme men han syntes stadig han havde prøvet det bedre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:04

Zirasendte ham et kort roligt blik før hun igen rette øjne mod hans lem, hun begyndte dog nu at sutte på hans lem lidt hurtigt og åbnede munden mere så hun hurtigt fik skubbe hans kugler med ind hvorefter hun slikkede let på dem, hun mærkede tydligt hans greb i hendes bryste men begyndte dog blot at hoppe lidt op og ned så de hoppe med i takt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:08

Zero lukkede øjnene da hun osse tog hans kugler ind i hendes mund og nød det meget med fortsat lukkede øjne "dejligt" hviskede han igen mens han klemte hendes nips stadig nydende over at hun gjorder sådan uviden om at man kunne det med begge kugler og hans store p'k den måtte være nede i hendes hals nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:16

Hun sutte en smule hurtiger hvorefter hun trak hovdet tilbage og lod hans lem ryge ud af munden samt hans kugler hvoreftr hun så op på ham og tørre lidt savl af munden hvorefter hun lid sine hænder glide op af hans lem, man ku mærke at hun var øvet og tøvede med noget efter så mange år hun havde gjordt dette ku hun ikke glemme de ting hunhavde gjordt, de fleste mænd blev tændt blot hun rør svagt dres hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:21

Zero smilede roligt mens han fortsat så ned på hende ventende på det næste i forhold til mange andre var han mester i at styre sine lyster

http://kreasvigt-.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:25

Hun betragte ham før hun så rejste sig op og flytte hans hænder fra hendes bryster hvorefter hun tog sine shorts af og så sin g-streng, hun stod nu helt nøgen foran ham, hun gik hen og satte sig på hans skød hvorefter hun begyndte at slikke ham rundt omkring på krooppen imens hun lod sine hænder lege med sine bryste da det tændte mange mænd hun slog sig også kort pø røven før hun igen legede med sine bryster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum