Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et møde hos Zero* privat zero - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et møde hos Zero* privat zero - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et møde hos Zero* privat zero - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et møde hos Zero* privat zero - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et møde hos Zero* privat zero - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et møde hos Zero* privat zero - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et møde hos Zero* privat zero - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et møde hos Zero* privat zero - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et møde hos Zero* privat zero - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et møde hos Zero* privat zero - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et møde hos Zero* privat zero

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:30

Zero nød det virkelig mens han så på hende før han begyndte at sutte på hendes bryster for at tænde hende lidt i stedet for hun kun tændte ham så skulle hun osse tændes lidt mens han smilede og tog hende på røven lidt mens han fortsatte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:34

Zira lod sine hænder falde ned langs siden imens hun kysse ham op langs skuldren, der sku en del til at tænde hende men hun var dog god skuespiller så hun begyndte at stønne lidt imens hun lod sine ene hånd køre hen over hans kind*hm hvor lang tid skal vi blive ved*tænke hun kort men fortsate dog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:45

Zero smilede roligt før han smækkede hende og vidste godt hun ikke tændte dog ville det være sjovt at se hvor meget hun ville gøre for at virke tændt det var tydeligt at hun ikke tændte så meget på ham men han ville bare tjekke hvor meget hun ville gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 14:26

Hun løftede så hovdet og så på ham hvorefter hun stoppe stønnen"herre hvor lang tid skal jeg fortsætte"spurgt hun roligt hvorefter hun nusse ham på brystet og lod sintunge slikke hans bryst vorte og nogle gange nappe lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 14:57

"indtil du selv nyder det" sagde han roligt mens han lukkede nydende øjnene "hvad tænder dig slave" spurgte han roligt mens han tog hende hårdere på røven og smækkede hende hårdere ventende på hendes svar på hvad der tændte hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:05

Hun smilede lidt og tænkte sig om før hun svarede"jeg bliver for det meste tæt vis folk kærtegner min krop o ellers ved jeg ikke"sag hun roligt"ser du jeg bliver ikke nemt tændt"sag han roligt hvorefter hun lod sin hånd nussehans P!k s hovde med en blid berøring dog meget dygtig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:05

"som det her" spurgte han roligt og lod en finger køre op af hendes ryg mens han blidt kyssede hendes arme og krave ben og hals "eller som det her" sagde han og tog hende blidt på røven før han kørte hans hænder rundt langsomt over hele hendes krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:08

Hun nikke svagt "ja herre"sag hun roligt og nød det det ku man se på hende nu dette varikke skuespil men ægte, hul lag sine rme om hans narke imens hun betragte ham blidt"hvor tit vil du så tilkalde mig? og for jeg noget for det her"sag hun spørgne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:13

Zero smilede roligt mens han blev ved "nogle gange tilkalder jeg dig andre gange nogen anden" sagde han roligt "ja du får chancen for at få et job og de penge du tjener er dine kun dine ikke noget med skatter eller lån eller noget som helst de penge du tjener er penge du må bruge på dig selv" han smilede roligt mens han fortsat kærtegnede hendes krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:17

HUn smilede"hvad for et job eller er det dette du mener"sag hun og nikke ned mod ders nøgne kroppe hvorefter hun igen så på ham men før han ku å og svare kysse hun ham længe på munden imens hun nød hans berøring, hendes hår dufte af en slags citron og det ville han tydligt ku dufte nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:22

Zero smilede mens han nød kysset og fortsatte med at kærtegne hendes krop før han blidt slap hendes læber for at se hende i øjnene "som stripper eller luder eller noget du siger bare til hvad du vil være så ordner jeg det" sagde han roligt med et blidt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:27

hun nød hans kys med lukkede øjne imens hun overveje hans ord"hmm jeg vil bare gerne ha et normalt job da jeg engang har været luder"sag hun blidt hvorefterhun lysse ham op og ned af halsen imens hun nusse ham i narken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:30

"hvad med servitrice" spurgte han roligt mens han lod sine hænder samle sig på hendes ryg mens han så på hende med et roligt smil "lad oss snakke dette færdig og så flytte dette ind på soveværelset" han nikkede hen mod en dør hvor der stod soveværelse på mens han smilede "hvad kan du bedst li forresten romantik eller vold?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:37

HUn tænkte kort men nikke så"fint med mig"sag hun roligt hvorefter hun kigge hen mod den dør han udpege"hmm lidt af vert"tilføj hun så hvorefter hun slap ham og gik roligt ned af ham hvorefter hun løftede ham op i sin favn luften i rumet hjalp hende med at bære ham, hunbegynte så at gå over mod døren hvorefter hun åbnede den og trådte inden for hvorefter hun gik hen og lage ham i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:58

Zero grinte lidt "plejer det ikke være omvendt" spurgte han roligt mens han lod sig blive båret derind "hvad med et dejligt glas champagne med åben ild på en dobbelt seng og snakke" spurgte han før han knipsede og en kamin over i hjørnet tændte og en skuffe gik op hvorefter 2 champagne glas kom op og en flaske champagne direkte købt fra Reims her i Frankrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:02

Hun nikke let og lag sig ved aiden af ham på sengen imens hun betragte rumet let, han var enligt ret sød men hun var dog forelsket i en lyselever, hun smilde"den ser god ud"sag han blidt og nikke mod flasken hun var ikke van tilden slags hun peje kun a drikke øl eller vodka.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:09

Zero smilede roligt mens han tog flasken og rakte hende det ene glas mens han åbnede flasken og hældte hendes glas op hvorefter han hældte op i sit eget og lagde flasken ned i en spand med is så den kunne holde sig kold før han tog sit eget glas op og lagde sig ned igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 9:33

Hun smilede og tog en tår af sit glas imens hun så over på ham"nå hvad vil du vide om mig herre?"spurgte hun roligt og drak igen lidt af vinen imens hun betragte ham let og vendte på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 14:42

"lige nu er der intet herre Zira mit navn er Zero" sagde han roligt og rykkede sig helt hen foran hende før han nippede til sit glas med rolig bevægelse "alt du kan fortælle mig" sagde han som svar mens han så på hende smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde hos Zero* privat zero - Page 2 Empty Sv: et møde hos Zero* privat zero

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum