Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Et møde i skoven(Angelie=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Et møde i skoven(Angelie=privat)
Sted: Skoven ved Barishans hytte.
Tid: midnat.
Vejr:månen er lige stået og der er en let frisk brise i luften.
Barishan lænede med et ben og ryggen mod hytte vægen. Han havde sin beige lange jakke på, hans sværd hang på ryggen. Han havde en sølv amulet på som hang og slog let imod hans brystkasse. På hans højre hånd hang der på en af hans fingere en meget smuk sølv ring med samme motiv som korsridderne havde på for lang tid siden. Hans gule hår bevægede sig i takt med vindens lette strøg. Det var klart at se at Barishan var en Aspara, han havde næsten perfekte ansigts træk, krystal blå øjne og en lys hud.
Gæst- Gæst
Sv: Et møde i skoven(Angelie=privat)
Hendes mål var denne nat Foret skoven. Hun var som altid iført en lyseblå kjole, som havde blodplamager ved brystet, og i underkanten af kjolen, fra de tre skudsår som var henholdsvis i låret, skulderen og hjertet. Et irriteret blik hvilede mod et sted længere fremme, hvor Angelie bemærkede lys. Så nogle var stadig oppe? Hun svævede igennem det ene træ efter det andet, for at komme hurtigere frem, indtil hun stoppede op lidt væk fra den lille hytte.
Med hovedet en anelse på skrå, kiggede hun ind gennem nogle af vinduerne, men så ingen. Istedet svævede hun næsten en hel omgang rundt om huset, hvor hun fik øje på ham. En ung mand, med det mest perfekte ansigt hun havde set. Et svagt gys gled ned langs hendes ryg, og en snerren truede med at komme frem. En aspara.. De skulle også altid være så forbandede perfekte.
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Gæst- Gæst
Hun svævede tættere på, mens hun brændende ønskede at kvase bladende mellem sine fingre. Problemet var bare, at lige meget hvor mange gange hun ville prøve, så ville de bare glide igennem hendes hånd.
Hun lod blikket glide over personen, og lod hovedet falde en anelse til den ene side. Mærkerne på den unge mand var tydelige. Mærker fra kampe, og nok op til flere af dem. Hun havde selv mærker, og viste hvordan den slags så ud. Istedet for at sige noget, valgte hun at rømme sig en anelse højlydt, for at blive bemærket. Ignoration var ikke høfligt, og hun foldede blidt armene over kors.
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Gæst- Gæst
*Perfekt OG høflig* Angelie skar lydløst tænder over den tanke, og betragtede hans buk, og lyden af hans stemme, der var ligeså smuk som det andet. "mmh.. Jeg er bare på.. rundtur, og så der var lys" svarede hun langsomt, selvom det nok ikke var helt sandt. Hun fremtvang et venligt smil, mens hun undlod at kommentere den røde farve, som kom frem på hans kinder.
Gæst- Gæst
"Barishan.. Barishan.. Jeg er Angelie" mumlede hun så alt for høfligt, i forhold til hvad hun normalt ville have gjort, men synet af det sværd, som stak op fra hans ryg, havde fået Angelie til at være på vagt. Hun veg nogle centimeter tilbage, for at komme ud af rækkevidden. Det var garanteret magisk, og kunne skære hende midtover eller sådan noget.
Gæst- Gæst
"Det troede jeg skam heller ikke.. Jeg.. Blev bare overrasket" svarede hun så langsomt, og kløede sig forsigtigt på kinden, mens hun lod blikket glide over ham endnu engang. Hans reaktion havde været helt anderledes end de andre hun havde mødt.. Ingen skrigen, stirrende blikke, og noget som helst andet.. Kun ren venlighed, hvilket forvirrede hende.. Meget endda.
"Er du altid så venlig overfor fremmede?" spurgte hun langsomt. Nysgerrigheden havde fået overtaget nu, og Angelie skulle vide det.
Gæst- Gæst
"Du tænker over noget" bemærkede hun lidt efter, da han lagde hovedet på skrå.. Et typisk tegn på interesse, og det måtte foregå inde i hans hoved, siden ingen ord var kommet frem.
Hvad mon det var? Langsomt gennemgik hun alle spørgsmål, som blev kastet i hovedet på hende, når folk opdagede at hun var død. Hvordan døde du? Hvem dræbte dig? To gengangere hun kendte alt for godt efterhånden.
Gæst- Gæst
Utroligt.. Han var stadig rolig og afslappet.. *Jeg vil æde mit ben, hvis han kan rystes ud af fatning* tænkte hun langsomt, og kneb øjnene en anelse sammen, da hun nu opdagede at afstanden imellem dem var blevet mindre. Mistænksomt overvejede hun at rykke yderligere tilbage, men stædigheden gjorde, at hun forblev hvor hun var.
Gæst- Gæst
"Hvad angår mit hjerte.. Så banker det ikke mere, og det sidder samme sted, som det hele tiden har gjort" Hun vidste godt, at det havde været i overført betydning, men det var alt for sødt, ja næsten kvalmende, til at hun kunne holde det ud.
Gæst- Gæst
Hun lyttede dog stadig til hans ord og nikkede lidt. "Jamen det skal jeg huske.. Selvom mine bedste minder stadig ligger fremad" Hun vendte ikke blikket for at se på ham, men stirrede istedet bare op i luften. "Hvornår står solen op?" spurgte hun en anelse fraværende, inden det gik op for hende, at han måske ikke vidste den slags. Ikke alle var i stand til at se det uden ure.
Hun bed sig let i læben, og et drømmende smil gled over hendes læber, da han kom til ordet had, og det bredte sig da han nævnte ødelæggelse.
"Ja.. Døden kan virkelig åbne ens øjne for den sande verden" svarede hun og bed sig let i læben, mens smilet stadig sad fast på hendes læber.
Gæst- Gæst
"Tro mig.. Jeg vil også med glæde acceptere den jeg hader" svarede hun hurtigt, og slog let ud med armene, inden et smil kom frem. "Den dag vedkommende ligger i graven" tilføjede hun lidt efter, men en anelse lavere.
Gæst- Gæst
"mmh.. Jeg ved ikke.. Er der da noget jeg burde vide?" spurgte hun så langsomt, mens hun overvejede hvad hun kunne spørge om. Måske.. Langsomt fokuserede hendes blik på hans øjne, da han fangede hendes, og hun klemte dem en anelse sammen, for at vise mistænksomhed igen. "Er du med i den der nye hær?" spurgte hun langsomt, inden hendes hoved gled på skrå.
Gæst- Gæst
Navnet fik uvilkårligt Angelie til at skærer tænder, så det hvinede lavmælt. Hun hadede det navn, og bare fordi hun var lederen af de oprørere, gav det Angelie mindre grund til at stole, eller bare bryde sig om denne person. Istedet vendte hun blikket væk fra ham, og brød øjenkontakten uden at sige noget.. Hun havde ikke stemmen eller vreden under kontrol til at kunne tale.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Barishans gamle hytte ude i skoven(Amanda C. S. Connelly og Angelie privat )
» et elver møde i skoven Katra(privat)
» pff.. hvorfor skoven..? (Angelie)
» Møde i skoven //Princess Ai//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]