Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Another day on job (Kain=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Another day on job (Kain=privat)
S :: Nær arbejdet
O :: ingen at se i nærheden?? sådan umidbart der hvor kajika er
V :: sommerligt og lunt, dog med kold blæst..
Kajika tog blidt fat i håndtaget med et lille ryk og tog nøglen frem og satte den i dørhullet og drejede den, så den sagde klik, og pustet udmattet ud i det hun hørte klikket*arh endelig fri... det var skam os på tide jeg heeeeelt udmattet* kajika havde taget sine hvide shorts på der gik til midt på lårene nok lidt mere op, stramme jeans ligende shorts, mens hun bar en lidt stor tshirt der hang ned af den ene arm(højre så man kunne se hendes skuldre... Hun så lidt rundt og rettet på det lange blond platin hår der hang ned til hofterne af hende og blidt flagrede som et sjal, i det hun tog om det og satte det op i en hestehale lidt pjusket. Hun så rundt i det hun begyndte at traske ned af Terras gader med denne store taske over ryggen med sit arbejds tøj i, som hun skulle hjem og vaske..
Gæst- Gæst
Sv: Another day on job (Kain=privat)
hvert et ord var dækket af sarkasme, idet Kain, med et hævet øjenbryn betragtede de to, som lige nu stod i vejen. Han havde taget armene ud til siden, og lagt hovedet en anelse på skrå, så det mørke hår, lagde sig foran hans ene øje, i et forsøg på at skjule det.
De udstødte begge et lille grin, og rykkede sig ikke så meget som en tomme. De mørke øjne, som tilhørte Kain, bevægede sig fra den ene til den anden, med et næsten beklageligt udtryk..
,, ja.. måske er det bare mig.." begyndte han, stadig med øjnene på dem ,,Men jeg kan ikke se grunden til at stå der på vejen..?" Hans stemme var rolig og spørgende.. Høflig?
De gryntede som svar, og Kain ville ikke blive overrasket over hvis det var det eneste de kunne sige.. De lignede trods alt dyr. De var skabninger af hankøn, begge med brunt fedtet hår. Tøjet så slidt ud, og de lignede eftertrykkeligt nogle som var afhængige af diverse rusmidler.
Eftersom der ikke kom et verbalt svar, men kun disse dyriske grynten, tog Kain igen ordet.
,, Mmh, når? hvis i ikke har noget at tilføje, tror jeg bare at jeg smutter forbi her.." Han trådte frem, for at komme forbi dem. Men de rykkede sig ikke. De smilede kun. mens den ene lod en sort pistol, stikke frem af ærmet..
Trods det, så Kain ikke synderligt overrasket ud.. ,, det der vil ikke holde mig tilbage.." mumlede han lavt, og stoppede endnu engang..
selvom han ikke frygtede dem, var hele dette sceneri begyndt at genere ham. hvor var det dog han var havnet?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
De to slog en gryntende latter op. Kain havde stadig ingen ide om hvad de ville.. eller, nu da dette hunkønsvæsen var trådt ind i billedet, virkede Kain åbenbart uinteressant, Det var derfor ikke svært at se hvad de nu ville.. De var trods alt mænd.. Mænd fra gaden..
Kain, der var overbevist om, at pigen, siden hun var kommet hen og gjort opmærksom på sig selv, vidste hvad hun gjorde. Derfor kunne Kain kun se hende som en afløser.. Nu kunne hun hænge på disse irriterende mænd, mens han selv kunne gå videre, som han rigtigt havde tænkt sig det.
;, Jeg takker.." meddelte han pigen, og gik nu ubesværet forbi mændene, uden at vække den mindste opsigt. Bag ham, var mændene nu kun opsat på pigen, og rykkede nærmere som sultende gribbe, mens de stadig lo/gryntede. Nej, sympatiske var de ikke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Alligevel var der åbenbart noget i pigens øjne, som fik dem til at stoppe efter nogle meter.
Kain drejede hovedet. latteren var borte, og det eneste hans mørke øjne mødte var de to mænds fårede udtryk, som fortalte at de ikke havde en eneste ide om hvorfor de var stoppet.. jo, og så selvfølgelig pigen. Kain sagtnede farten lidt.
,, Sikke nogle charmerende typer.." bekendtgjorde han ironisk da hun kom op på siden af ham.. ,,Kender du dem?"
han sørgede omhyggeligt for at beholde øjnene mod vejen. Mens han ud af øjenkrogen betragtede hendes blonde skikkelse.. ,,Hvor du egentlig på vej hen?" spurgte han neutralt, og roligt. Trods hans måske ældre udseende, var Kain med sikkerhed langt yngre end hende..
Han havde allerede bemærket det, da hun dukkede op.. Og hvis det ikke var tilfældet, tænkte han, så havde hun bare så meget styr på sig selv, at hun kunne fremtræde på den måde for andre.. hvilket, konkluderede han i tankerne, måtte betyde at hun havde prøvet langt værre ting end et simpelt møde som dette her..
Gæst- Gæst
Hun smilte for sig selv og sagde"Aha... vildt chamerende og utrolig irritable... men nej jeg kender dem skam ikke, men der mange balade mager i Di morga, og vis man ikke siger fra første gang ja... så bliver man blot spist af samfundets hårdhed og kuroption" hun så lidt på Kain og sagde"Mig?, jeg regnede med at finde et sted at spise eller blot tag et eller andet sted hen for at slappe af, måske aften bade i svømmehallen..."
hun ville ihvertfald ikke tilbage til..... sin vampyr herre Lazarus... Kajika havde et halsbånd om halsen, lille tyndt dog lidt smukt og noget Edgy vis man kunne sige det sådan, hun kunne ikke tag det af jo, hun var jo en slags slave vampyr for Lazarus, desværre fanget i hans klør og han var skam en stærk modstander.. men kajika tænkte ikke så meget over det nu, hvor hun havde mødt en ny person"Så ? hvad med dig hvor er du på vej hen af?"
Gæst- Gæst
sådan havde hele dagen været. Sådan var hans liv normalt. Kain lod skæbnen bestemme det..
Præcis som i dag. der havde han heller ikke haft et 'mål'. eller et bestemt sted at gå hen til. Alligevel var han kommet vidt omkring, for han havde mødt forskellige mennesker, der alle gik, og Som Kain snakkede med og derfor fulgte. Disse to fyre havde været de sidste.. eller til hende her var dukket op. Som en cirkel, der evigt forsatte og sørgede for at holde ham selv, Kain, i bevægelse.
,, Mad lyder som en god ide" samtykkede Kain og sendte hende et hurtigt smil, uden egentlig at se hende. Faktisk var han sulten. og tanken om mad gjorde ham ikke ligefrem mæt.
,, Kender du et godt sted?" endte han med at spørge om.
Man kunne vel sige at Kain gik hvor tilfældighederne bar ham hen.. Han lod simpelthen andre bestemme, uden de egentlig var klar over det. På den måde lærte han mange at kende. Fik mange bekendtskaber..
,,hvad er det?" spurgte han pludselig, og gestikulerede mod hendes 'halsbånd' hun bar om halsen.. Han havde ikke bemærket det før, da han hele tiden sørgede for ikke at se på hende for meget og for ofte.
Gæst- Gæst
hun sendte ham et kært smil med lukket øjne og hovedet lidt til siden, for at se ekstra nuttet ud, dog elsket hun blot at sende disse nuttet smil til folk,, så de følte sig mere tilpas?, om det så var han eller hun køn?. Hun gik ned til torvet hvor den store smukke springvand/fontæne stod og betragtede den, i det hun gik ind på en lidt ala fransk cafe efter som DI morga var selveste bygget over noget fransk.
Hun smilede for sig selv og fandt et bord ved vinduet så man kunne se det smukke spring vand, der glinsede i månes spejling, efter som den var det der lyste det meste op nu om natten... denne cafe havde lang tids åbent næsten til kl. 5 om morgen. Hun så på Kain og sagde"Mit navn er forresten kajika" hun rakte blidt hånden frem mod ham og ventet for at se om han ville trykke den?.
Gæst- Gæst
hun havde valgt det bedste bord, det som stod nær vinduet, og nær springvandet på den anden side. caféen var hyggelig og kun få andre mennesker var til stede, foruden en, som stod i baren. Mon hun havde været her tit?
Kajika.. Han gentog navnet i tankerne, for at vænne sig til endnu et nyt navn.. Kajika.. Kajika og Kelwin.. - manden med aviserne fra hjørnet.. Kain vidste ikke hvorfor han altid sammenlignede nye navne med hinanden. men det gjorde han, og den eneste lighed disse to navne havde, var at de startede med k.
,, Hyggeligt at møde dig" svarede han en smule monotont, og rakte hende kort hånden. Øjnene så kun flygtigt på hende.
,, Jeg kaldes Kain."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, nej? hvorfor skulle der være det?" spurgte han undrende, i et tone der både lød alvorlig og så dybt ironisk. han var nødt til at gentage det hun sagde, for sig selv, for at sikre sig at han havde forstået hendes spørgsmål korrekt.. bange? nej han var ikke bange for hende.. Slet ikke.. Det var ikke det som var grunden til hans bortvendte øjne.
noget hun sikkert ikke var vant til, tænkte han for sig selv. Det var ikke så tit at man så væk, der der var sådan en smuk person tilstede.. nej tværtimod.
Han vidste et øjeblik ikke om han skulle lade sin trang til at le, komme til udtryk. Det gjorde han ikke. Han svarede bare henkastet.. ,, Jeg er ikke bange for dig.." og tillod endda at sende hende et kort lille smil.
,, Jeg stirre bare ikke på folk.." forklarede han.. ,, Jeg er opdraget med at det er uhøfligt.." løj han. Det var i hvertfald en halv løgn..
,, Men.." forsikrede han, for at varme stemningen lidt op. ,, Du kan jo ikke gøre for det.." igen smilede han det lille og næsten usynlige smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Se ? jeg frygter dig ikke.. - en drink, tak.. Tilføjede han til tjeneren.
og så flygtigt på hende.. ,, Tja.. noget tyder på det.:" svarede han med et skuldertræk. Dette var ikke en direkte løgn, bare en mindre mørk sandhed.. det var jo ikke altid forældre der opdragede, lige som det ikke kun var mænd som var overlæger..
,, Ja nemlig.:" istemte han, for at komme væk fra den egentlige grund.. ,, betragt det som en af hverdagens små heldige stunder.." svarede han og så mod springvandet i et tænkende øjeblik.
,, herfra" Svarede han prompte uden at se væk fra det lille springvand.. ,, eller ikke lige herfra.." tilføjede han så, tænkende.. ,,Hvad med dig? bor du her, eller var det bare et arbejde/venne-besøg?"
Han skævede lynhurtigt til hendes halsbånd, før han så mod baren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
sjovt nok kunne han tydeligt se hende, iført et kostume eller to..
meget nemt egentlig.
,, Du kan jo forsøge at fortælle lidt alligevel?" opfordrede han hende til, og lagde hovedet en anelse på skrå.. ,, Så slemt kan det vel ikke være, vel?"
.. han tænkte lidt over det med hendes arbejde.. Det lød virkelig som om hun havde prøvet en hel del, og en masse ord, som symboliserede hende lå på hans tunge.
,, Det er ikke hende der for dig til at gå med dette vel?" han lavede en gestus mod hendes 'halsbånd'.
Øjnene hvilede han på tjeneren, der kom med de to bestilte ting..
Tjeneren nikkede, og gik. Kain smilede usynligt, han vidste godt hvad tjeneren tænkte...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
igen rødmede hun. Noget hun gjorde meget og ofte, havde han bemærket.. ikke fordi det ikke klædte hende, han kunne bare ikke altid forstå hvorfor hun gjorde det?.. det så ikke ud til at hun fulgte et bestemt mønster.
,, så det er et halsbånd!" svarede han og betragede det kort igen.. hvilken slags syret hund var hun lige? ikke en beagle.. ,, Hvem er den heldige ejer,?" spurgte han delvist for sjov, dels for alvor.. mon det var en eller anden sindssyg leg hun havde kørende, med en endnu mere sindssyg elsker? det ville ikke overraske ham hvis det forholdt sig sådan..
,, Så fortæl mig det? og jeg kan sige om det var slemmere end hvad jeg havde troet" svarede han kvikt igen.. det var en skjult opfordring, en skjult udfordring!.. fortalte hun det? eller ville hun trække sig tilbage, og komme med en undskyldning?
Selv lod Kain drinkglasset være løst i den ene hånd.. Mens han ventede på svar, drejede han glasset rundt, så indholdet skabte små hvirvler, der gang på gang var tæt på at flyde over, men aldrig gjorde det. Kain betragtede det tankefuldt et øjeblik. Drinken var rød.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det morede ham.
undskyldning, tænkte Kain tomt.. Undskyldninger udgjorde snart hele livet.. både hvad angik tjenester, arbejde og nu denne samtale - eller mangel på samme.
gå.. og hvor mon hun så ville gå hen? Denne pige med halsbånd som en hund? Kain rejste sig, og efterlod en endnu mere fornærmet tjener..
Men det bekymrede ikke Kain.
han løb kun, efter hende..
Da han var lige bag ved hende, greb han fat i hendes skulder og tvang hende rundt..
,, Det var en en brat afslutning.." Sagde han med en rolig glat stemme. Øjnene var dybt plantet i hendes et kort øjeblik..
,, Hvorfor pludselig så hurtig? kaldte Ejeren..?" svarede han lavt i et sarkastisk tonefald, mens de mørkede øjne glimtede. han mærkede den velkendte selvsikre følelse skylle over ham..
Denne gang rykkede han ikke de mørke, ja næsten sorte øjne fra hendes.. Nej denne gang stirrede han, som kunne han når som helst bryde ind i hendes indre..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,,Drop det.." svarede han lavt. ,, Drop den fornærmede tone.. - det er jo ikke min skyld at du ejes af en eller anden sexsyg galning". hvorfor Kain lige fik sagt de ord vidste han ikke helt. det passede bare godt, synes han..
,,Hvad skulle du så? " ville Kain vide.. ,, hm? sig det!"
Han fulgte igen efter hende, med rank holdning, og en smule opgivede, ja beklagende udtryk i de sorte øjne..
tåbe.. Stikke af var det dummeste hun kunne gøre.. Det havde den samme effekt som at løbe fra en bidsk hund, En effekt der kun skabte en ting; forfølgelse..
,, det vil ikke hjælpe dig det der.." mindede han hende om..
Gæst- Gæst
Hun løb hurtigt ned af en gyde og så rundt i det hun endte ved en stor væg... hun så rundt og trak en stie ned til brandvejen til en lejligheds bygning og kravlede op af den så hurtigt hun kunne for at slippe for kain....
Gæst- Gæst
hun slog? hun Slog?! En let vrede ulmede inde i ham.. Hvor vovede hun..?!
Kains ansigt blev stramt og koldt at se på. munden kun en streg..
,, din.. forbandede .. kujon-lignende .."hviskede han næppe hørligt til hende..
ingen slog... ingen! medmindre grunden var god - og det var hendes ikke!
,, ramte jeg et ømt punkt? men det er sandhed..!" hviskede han faretruende, idet hun løb..
,,ingen kan løbe fra sandheden!"
Atter satte han i løb efter hende..
Han sørgede hele tiden for at kunne se hende.. Hendes flagrende lyse hår, der piskede om hende, når hun løb. Kain fornemmede hendes vrede, hendes skræk, og de modsatte følelser satte ind hos ham.. selvsikkerhed og styrke!
,, Stands!" beordrede han, da hun igen var inden for de 2 meter.. ,,Stop!"
Hans stemme var silke blød, og krøb kælent gennem mørket. omringede hende.. Selvom hans ord var lave, lød de tydelige mellem hjerteslag og den resterende nat..
Igen fik han fat i hende, og spildte ikke tiden, men tvang hende elegant, og hårdt op af muren.
Kains øjne var knebet sammen, til små sprækker.
,, Jeg skylder dig vist noget.. ikke sandt?" svarede han nærmest venligt, og før hun kunne nå at svare, Stak han hende en lussing, som hun kort forinden selv havde stukket ham en..
,, og vil du være sød at sige til din Ejer at hans lille kæledyr trænger til en bedre opdragelse? " Han sendte hende et lille tyndt, og grimasse lignende smil..
Med disse ord, vendte Kain hende ryggen.. børstede lidt støv af sit ærme, og så frem mod den vej han ville gå..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Hvad sker der!!! (Lucas Raquel kain Conely-privat)
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» En ny ven? ///Privat-Zen///
» Looking for a job? [Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham