Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Another day on job (Kain=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Another day on job (Kain=privat)
Da hun fór mod ham, blev han overtumblet af hendes hurtighed, og hendes negle gled over hans kind, og skabte røde streger. Blodet sivede let ud af de nyskabte flænger. det sveg..
Kains blod satte i kog.
Han greb kort for hovedet fat i hende, og tvang hende helt tæt på, så deres øjne afspejlede den anden. Kains var mørke af vrede..
,, Så tag dig sammen tøs!!" tordnede han. og klemte stramt om hendes håndled, så blodet ikke kunne komme ned til fingrene.. Hendes hænder blev langsom hvidere og hvidere.
Han selv træk vejret tung, og faretruende..
,, Hvad fanden tror du, at du laver?!" forsatte han koldt. og skubbede hende fra sig..
igen var han dog hurtigt over hende..
,, vil du også bløde mere.. Hva?" hvæsede han lavt..
med en hidsig bevægelse tørrede han blodet af med håndryggen..
,, For så vil jeg med glæde vise hvor meget man kan bløde.."
Kain greb igen fat i hende, og kastede hende endnu engang mod muren..
,, Ynkelig er du.. ynkelig!!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ligeså forsvandt vreden ikke, da Hun begyndte at snakke.
Da hendes ord, kom sandfærdigt frem, skabte sætninger og sandhed.. Tilstod.
Kain fnyste.. Han brød sig ikke om blandings racer, trods det at han selv var det..
måske var det også grunden?
Alligevel formåede hun at gøre ham mundlam et øjeblik. endnu et øjeblik..
Kun hendes ord kunne høres..
..slave.. lykkehjul.. En ny vrede væltede op i ham.. Hans øjne blev bebrejdende, midt i alt det kolde.
,,hvorfor?" ville han vide.. Stemmen var hæs, som havde han råbt i flere timer.. kaldt og skreget.
,,.. hvorfor siger du ikke stop?" hans stemme var kold.. hård og ubarmhjertig i det han forsat holdt i hende.. ,,Sig stop! så Løb! stik af, hvis det er.." sagde han lavt.. idet vreden atter kom til udtryk.. ,, Men du kan ikke forlange at jeg skal have ondt af dig når du ikke engang prøver på det! prøver at gøre modstand!!" Igen var hans stemme tydelig og kold, som verbale piskesmæld..
,,for jeg har ikke ondt af dig.. Jeg har ikke ondt af nogle som lader sig kue, ja.. kalder en anden hersker! mester!!" udbrød han frastødt og slap hende.. Kain væmmedes sig ved tanken..
,,Jo Kajika.. Du er ynkelig.. Du klager over din behandling, men gør ikke modstand?!"
Nej, Kain fattede det ikke.. han forstod hende slet ikke.. Slet slet ikke.. Hun var dum, synes han.. dum og ynkelig når hun bare lod folk behandle hende sådan..
,,Du er ikke engang en hund.." svarede han sagte.. ,,Du er rangen under.. for selv en hund bider fra sig.." Han havde absolut intet tilovers for hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det gjorde det ikke ligefrem bedre..
han hverken forstod eller ville forstå hende, der var kun en tanke som fyldte ham, mens hun snakkede. Hun var for svag.. Svag til at gøre noget ved det..
han knapt nok ænsede hendes sår, da hun rev blusen op.
for det eneste han tænkte, når han så det var, ' hvorfor?'
Alle oplevede dårlige ting.. alle oplevede noget der ville forfølge dem resten af deres liv,. Der var der ingen forskel.
nej forskellen lå i hvordan man tog det dårlige.. Hvordan man klarede sig igennem til det lyse..
Og medynk var ikke en af disse ting.. Medynk fik ikke Kain til at respektere hende, eller få ondt af hende.. ej heller fik det ham til at tage hende op i sine arme, og nakke det onde ' hendes hersker' for hende. tværtimod.
,,Stop med at beklage dig" var det eneste han sagde.. Det eneste han bad om.
For hun skulle stoppe det der pjat, mente han. inden han endte med at forstå hvorfor hendes såkaldte herre bankede livet ud af hende.
,, Du lyder som et enebarn.. " svarede han tørt. sådan et enebarn, der troede at verden kun handlede om dem, og dem alene.
Jo selvfølgelig havde hun oplevet meget, og hatten af for det. men så var den ikke længere,, Hun levede trods alt stadig, hun var hverken blind eller lam, og hun kunne da gå vidt omkring som det passede hende. ikke?
,, Næ." svarede han ærligt.. ,,Du behøver ikke forklare mig noget.. og faktisk ville jeg sætte pris på, at du tav.. " han så roligt og ligegyldigt på hende.. ,, Du ved.. Når du sådan forsætter med dette medynk, for man ligesom lyst til at slå dig.. bare for at du holder kæft.." forklarede han roligt, som var hun et lille 2-årigt barn. ,,Måske har din 'herre' ret i noget der..? i sin måde at opdrage mener jeg.." forklarede han og smilede let.. Stadig som om hun var et lille fat-svagt barn..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han brød sig ikke som synet, og endnu mindre om tanken.
Den sammen undren var til frit skue da hun vendte ham ryggen, samlede sin taske, og begyndte at gå..
Vreden var efterhånden væk, og den vante rolighed var begyndt at lægge sig over ham, som et skjold. en dyne?
Øjnene der altid var mørke indholdt nu ikke vrede.. kun en lettere irritation, som hun havde skabt.
Skulle han følge efter? Kain følte ikke at det var afsluttet, hun skred bare. Skred fra det hun ikke turde indrømme, ligesom nogle valgte at flygte fra fortiden.. En skam at man så tit og ofte skulle det modsatte; søge fortiden for at få svar om fremtiden..
Kain kunne ikke beslutte sig.. Så det endte med at han sagde de sidste ord, før han selv vendte sig og gik den anden vej, bort fra hende..
,, Du kan ikke flygte længere end hvad du selv tillader dig.. Du kan ikke stikke af i håb om forbedring. og vigtigst af alt, du kan ikke afbryde denne samtale, med håb om at den vil være slut for evigt - for det vil den ikke.. " Kain sendte sine ord afsted og tilføjede det sidste ,, For jeg lader dig ikke løbe længere, end at jeg kan indhente dig og tvinge dig til at afslutte denne samtale, som du lige nu flygter fra.."
Gæst- Gæst
Hun gik videre og rundet et hjørne og sagde en sidste gang inden hun rundet hjørnet"Så siger vi det Tramph" hun grinte lidt og gik så videre og tænkte ikke at han ville forfølge hende, hvorfor sku han dog han foragtede hende sikkert... hun skulle blot finde et dum offer og så bide det suge dets blod og få lappet hendes huller og sår der var synlige.... hun kiggede rundt efter et offer og tog fat i en ung fyr, selv om hun ikke ville drikke blod var hun tvunget til det...
Gæst- Gæst
alligevel brændte han efter at kværke hende..
godt og grundigt gennembanke hende, som det usle pigebarn hun nu engang var..
Stakkels ham der hang på hende.. Kain forstod pludselig det med at slå - slå hende..
Velbegavet virkede hun ikke.. Middelmådig måske?
hvis hun var født grim, havde hun kun været en klump støv i verdensrummet. intet mere.. måske endda mindre?
Kain gik videre, uden at tage hendes ord alvorligt.. Hendes tid skulle nok komme..
opmærksomhed behøvede hun derfor ikke nu..
Kain var nået tilbage til springvandet.. Det klukkede, og Kain var tilbøjelig til at følge dens eksempel!
Gæst- Gæst
// Skal vi fortsætte??? O.o??? heh ^^, du ved? næste dag og så bla bla fortsætte emnet som næste dag og sådan?//
Gæst- Gæst
Det regnede.. Ikke meget men lidt. nok til at Kains mørke hår blev vådt, men ikke nok til at genere.
Han gik hen over de gamle brosten mens klokken nærmede sig 19.
trods det forholdsvise gode vejr, var kun få mennesker ude.. Regn havde en utrolig indflydelse på folk, Tænkte han tomt..
Han havde utrolig fornemt tøj på, i forhold til hans nuværende omgivelser; Et mørket jakkesæt, med hvid skjorte, Håret var lige så mørk, og sad ligesom tøjet fornemt, og alligevel ikke for fint.
Hans skridt gav genlyd mellem de høje huse.. Ikke et smil kunne ses, ikke engang i de næsten sorte øjne. Kain gik målrettet frem, hvor han havde fornemmet en..
en, han havde stiftet bekendtskab med fornylig... igår faktisk.
Gæst- Gæst
Kjolen )) http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=misaki+maid#/d2otn9s
Gæst- Gæst
Dog var det uden af betydning..
Det samme var de andre mennesker som var til stede; snakken, betjeningen og lydene af mad der spises, og drinks der drikkes..
Nej, det eneste som var af betydning, kom nu netop til syne, for Kains mørke blik.
Det var en Pige -ung kvinde klædt i et kostume lignende outfit.
Det klædte hende.. Overraskende nok, var Kain overbevist om at alt ville klæde hendes smukke ydre.. hun var trods alt halv vampyr..
en vampyr der hverken så farlig eller på anden måde byggede op om teori, om at vampyrer var dræbere..
Et lille smil voksede frem. Et smil der viste kulde og triumf.. Et smil der fortalte, at han havde fundet det han søgte.. Uden det mindste blik på de resterende omgivelser trådte han rank hen til hende, lagde hovedet på skrå, og udtalte nogle glatte ord, med en mund der knapt nok bevægede sig..
,, savnet mig?" Det var et sarkastisk, dybt ironisk spørgsmål.. men det betød ingenting.. Smilet, eller det der skulle forestille et smil sad stadig på hans tynde læber.
,, Der er vist noget som mangler at blive afslutter ikke sandt?.." han betragtede hende roligt, stadig med hovedet på skrå..,, Det stoppede lidt for brat igår.. så vidt jeg husker, stak du af?" igen dette bebrejdende tonefald, som om hun var 2 år.. spørgsmålet blev hængende i luften..
nogle folk skævede til dem, uden at have hørt hvad han havde sagt..
Gæst- Gæst
kajika viste ham hen til et bord og hvisket langsomt og meget alvorligt"Vis du laver en scene her inde smider jeg dig ud... og nej jeg syntes det sluttet perfekt mellem vores lille misfornøjelig møde, der endte i et fatal fejl møde" hun gik stille væk fra ham og tog en menu og kom tilbage i det hun sagde"Noget du vil ha mester" man kunne høre hun havde svært ved at sige mester til ham... hun ville end ikke være nær ham, heldigvis var der kun sølle små 15 minutter til slut....
Gæst- Gæst
,, Skal jeg også give dig halsbånd på eller hvad?" spurgte han spøgefuldt og sendte hende et lumsk smil, før han dovent fulgte med..
Han satte sig ved det valgte bord. og så på menu'en mens han hørte hvad hun sagde..
det kunne ikke andet end at more ham.
Kain nød det at hun var nødt til at opføre sig som en tjener overfor ham..
,,Ah.. Jeg ser du er god til det her mester noget var? men du er jo også i øvelse.." han smilede ondt..
,,Denne her.." han pegede på en drink på menu'en.. ,,Og lad det nu gå lidt stærkt ikke? Vi har ikke hele dagen.." vi han sagde vi.. og afslørede derfor at han ikke bare ville lade hende være i fred.. Nej.. når hun havde fri.. så skulle den rigtige afslutning komme..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han valgte at ignorere hendes spørgsmål, og nøjes med kun at dreje glasset i sine hænder..
Han drak ikke eneste tår!
Kain var ikke tørstig, men han fandt altid et halvfuldt glas, langt sjovere, end bare at vente tomhændet. Det var bare sådan det nu engang var.
Tiden gik langsomt.. Og kain kunne ikke andet end at vente, mens drikken cirkulerede rundt mellems hans løse greb.
Han sukkede lydløst..
og omvendt; han kedede sig ikke.. Tankerne cirkulerede i samme tempo som drikkens indhold..
Rundt og rundt - i evige spiraler!
3 min. igen..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men han stod her, godt og vel 4 meter fra hende og ventede.. Med et lille triumferende smil:
Forbløffende, Uvirkeligt? fantastisk? at kain formåede dette? men det var nu også mere held end forstand at han var noget frem til hende, ved dette gade hjørne.
Kain havde ventet til klokken var 2 min over.. Så havde han rejst sig, og trods protester fra de ansatte, havde han gået ind i omklædningsrummet. Rummet havde været tomt, og Der havde Kain indset en ting; Pigen, Kaijka, var løbet.. og var med sikkerhed over alverdens bjerge.. Kain var blevet sur, og vreden havde fået ham til at løbe af sted, uden at han vidste hvor han skulle løbe hen..
Og det var her det heldige indtræf, For Kain havde mødt en. En uset tigger, der havde set denne platinblonde pige. Kain var igen sat i løb. Gennem ukendte gader og rundt om hjørner, mens han langsomt var ved at indse, at pigen var løbet fra ham.. og dog;
Nu stod hun pludselig foran ham? Kain kunne ikke tro sit eget held.
,,Hvorfor fanden bliver du ved med at flygte?" Spurgte han hvæsende, og kunne stadig mærke at hjertet bankede hurtigt efter det lange løb.. Hvordan kunne hun tro at en løbetur ville hjælpe..
,, Drop det nu, okay? det vil alligevel ikke hjælpe dig en skid.. Faktisk vil det kun gøre din situation værre.. " Kains mørke øjne glødede faretruende, Han smilede Grumt ,,ser du.. Jeg er ikke sådan en som bare giver op.. Faktisk.. Gør det her mig kun langt mere opsat efter at få fat i dig igen.." Svarede han roligt, stadig med sin egen kolde triumf siddende i stemmen..
Sådan var det tit; Dem der flygtede, var dem der ville skjule ting - de interessante.. Dem der blev, var som regel ligegyldige.. Og hun havde nu placeret sig i den første gruppe.!
Gæst- Gæst
Kajika bakket lidt bagud i det hun smilede og begyndte så at løbe igen, hun spredte stille vingere ud, de smukke dugnede fjer kom frem og de lange 1 meters længde og en halv meter i brede vinger kom frem, ikke store vinger men hurtige og adratte.. Hun skulle til at lette fra jorden for at slippe godt og grundigt fra kain...
Gæst- Gæst
eller det stødende for den sags skyld. Kain trak på skuldrende..
- hvad kunne man også forvente? Hun var trods alt en tøs.. En blondine!
Han havde ikke vist et smil for sin morskab over hendes reaktion.. Selvom trangen var til stede..
Et irriteret suk undslap hans let åbne mund.. Kain gad ikke det løberi mere.. Han gad ikke hendes såkaldte fangeleg.. Det var spild af tid. Derfor valgte Kain at vise, at tingene var mere seriøse end som så.
,, sikke uopdragen du dog er.. Har du aldrig lært at man ikke må gå, når de voksne snakker?" Mens disse rolige ord blev sagt, sprang han mod hende, og greb fat, før hun nåede at sætte af fra jorden.. Han holdt fast i den ene vinge, mens han med den modsatte hånd, Trak en lille Sølv kniv frem.. ,, Jeg er ikke meget for at bruge knive.. Men det bliver man nødt til, når den Lille fugl, forsøger at flyve bort" Sagde han i et roligt glat tonefald. Ja, nærmest muntert?
Og med disse muntre ord, Lod han et lille tværsnit skære igennem den holdte vinge.. Måske ville selve denne handling ikke gøre ondt, Men pga, det som lå på Kniven, sikrede det at Denne vinge var 'ubrugelig' i lang tid.. Dette betød, at Kaijka ikke ville have nogen mulighed for at flyve bort fra ham.. ,,Præcis som andre fugle, som ikke må flyve væk fra zoo" smilede han køligt til hende, og gemte kniven væk igen..
,,Når? hvor kom vi fra?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
et smil, der vidste endnu mere triumf.. Og fik ham til at ligne en, med endnu mere magt!
En selvsikkerhed havde sat sig i hans bryst, og hans øjne..
fik ham til at virke endnu mere fremmed og magtfuld, end før.
,, Jeg har heller ikke tænkt mig at eje en som dig " svarede han, og lagde et tilpas, afsky-fuldt tryk på 'dig'.
,,Rolig rolig.. Ikke så travlt.. jeg har hele dagen" svarede han med sin egen humor blandet ind i. en humor de færreste forstod, og endnu færre synes var sjov.
,,Som du kan se - og mærke - han du ikke flyve.." forklarede han med det lille smil. ,, Men løbe kan du .... endnu." der var en kunstnerisk pause, før 'endnu' der bevidnede at Kain sagtens kunne gøre, at hendes ben blev lige så ubrugelige som hendes vinge..
,,Ser du.. Fugl.. Dette her er ikke en leg.. " Han havde engang sagt denne sætning til en anden pige. Hende havde han ikke set siden, tænkte han grumt, men.. Ja, Kain troede heller ikke på spøgelser..
,,Dette er virkelighed.." forsatte han, i et lærer-agtigt tonefald.
Han trådte helt hen til der hvor hun sad. der lå et syret glimt gemt i hans mørke øjne.
,, Jeg er en samler.." Indrømmede han så.. ,,- souvenirs .. " Han betragtede hende, som man betragter en meget værdifuld genstand .. ,,Så.. nu skal jeg bare vide en ting.. vil du have det på den lette, eller hårde måde?" Et lille smil prydede hans ansigt, mens han spørgende så ned på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Jeg er da ikke ude efter dit ben! - din bevingede tøs!" Udbrød han med klar kold latter i stemmen.. Hvad hun end troede, så var det forkert.. hendes ben?? hendes vinge? havde hun spist noget forkert eller hvad?
Kain morede sig åbenlyst.. Hvilket kun fik stemningen til at blive endnu mere mærkelig og skræmmende.
,,Kæmpe siger du?" ligesom det foregående, måtte Kain anstrenge for ikke at grine endnu mere.. Som om det var en joke, hvilket for Kain også føltes sådan.. kæmpe? hah!
Latteren forstummede lidt efter lidt. og Kain svarede mere seriøst ,, Du kan ikke forsvare dig via kamp.." forklarede han, og klukkede stadig sagte..
Dette pigebarn var nu underholdende!
,, Nej, det jeg vil have, kan du ikke kæmpe imod.. " han smilede.. ,, Betryggende ikke sandt?"
og med disse ord gik han tættere på..
Kain lod hænderne synke ned i hans lommer.. Han ledte efter noget,,
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Hvad sker der!!! (Lucas Raquel kain Conely-privat)
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» En ny ven? ///Privat-Zen///
» Looking for a job? [Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham