Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mødet ved søen//kajika// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mødet ved søen//kajika// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mødet ved søen//kajika// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mødet ved søen//kajika// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mødet ved søen//kajika// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mødet ved søen//kajika// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mødet ved søen//kajika// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mødet ved søen//kajika// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mødet ved søen//kajika// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mødet ved søen//kajika// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mødet ved søen//kajika//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Mødet ved søen//kajika// - Page 2 Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:30

Kajika grinte og sagde"Zero... ja haha han har været i seng med nærmest alle piger i hele di morga altså... jeg har ikke men det os fordi jeg gang på gang aldrig har været alene med ham eller noget, har altid haft min ven velarian ved mig eller en fyr eller sådan noget du ved altså ven ved mig... og desuden ville jeg aldrig rør ham ? han er for meget player og infiseret med andres savl ogg pige snask vis du ved hva jeg mener men ja dumkme ham... bruger han da dig ? cille... fordi du fortjener bedre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// - Page 2 Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:37

Hun kiggede på hende "slavekontrakt jeg vil ud af den men så skal jeg gennem firkant med ham og kopier af ham røv træls"sagde hun og lagde sig ned og viste jo godt hun skulle gøre noget ved sagen men der var noget hun skulle gøre først.
Hun kiggede på hende "han skal endda giftes den klovn"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// - Page 2 Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 18:24

Kajika var ved at dø af grin og sagde"HAM! Giftes haha det må være den mest dummeste gås der vil giftes med sådan en player / voldtægts fyr haha ej virkelig skal han giftes??... ej hvor mærkeligt og desuden vis du vil ha din hævn skal du gå hen til hans kone når du gift og sige at han ikke vil slippe dig fri fordi du så meget bedre i sengen end hun er og det derfor han har slaver og alt det med han dør vis han ikke knepper folk er noget være bullshit, så skal du bare se hvad der sker"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// - Page 2 Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 11:14

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "ja han skal giftes har set hans såkaldte forlovede og alt det halløj så ja det er vel noget der sker hvem ved hvad det næste bliver"sagde hun og kiggede på hende og smilte stille og rolig til hende "hvad skal vi lave"spurgte hun med et smil på sine læber og sad ned og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// - Page 2 Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 15:19

kajika grinte let og bed sig i underlæben i det hun betragtede cille og sagde"Hmmm det ved jeg egenlig ikke måske kan vi prøve at lave lidt vand halløjer vil du være med til det som... kan du lave en falsk delfin ud af vand? eller uuuhh! jeg ved det skal vi ikke tag ned til stranden og bade med delfinerne det snart solnedgang og så er de altid tæt på kystenn!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// - Page 2 Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:38

Hun kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hmm ja det kan vi da godt hvis du vil"sagde han og kiggede på hende med et stille smil.
Hun viste ikke lige hvad hun skulle sige til hende lige nu men hun kunne sikkert sige et eller andet men hvad viste hun ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet ved søen//kajika// - Page 2 Empty Sv: Mødet ved søen//kajika//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum