Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en hytte i skoven Killer-man(privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 15:22

" aaarrhhh " skreg malika. Og for søget at komme fri af ham men han ve meget stærker ende hun var og hun hade ondt, han var for hård og lad ved hende hun kunne mærke tåren trille ned men kunne ikke tøre dem. Væk igen da han holdt hende godt fast hun græde og ville bare være i fred men han ville, ikke lade hende gå i fred før han var færdig med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 21:56

Killer så på hende mens han begyndte at rykke "beklager Malika jeg har mine ordre" sagde han roligt og fortsatte "at få dig til at fortryde du stoppede slavekontrakten med Zero" han lukkede øjnene måske nød han det men han var jo bare en dukke en ussel lejesoldat Zero's dukke han havde givet ordre på det han skulle gøre det selvom han havde en kæreste han elskede "jeg skal have dig til at gå tilbage til Zero som hans slave det er mine ordre og jeg må ikke stoppe før"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 22:03

" nej jeg vil ikke være hans slave igen aldrig mere " græde malika. og vred sig for at komme fri af ham men han var for stærke " hvorfor gør du endlig som han siger " spurte malika, Hun viste ikke hvorfor Killer gjore det for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 9:25

"vis jeg ikke har en herre vil jeg dø Zero er den eneste som ville lade mig have en kæreste selvom han var min herre" forklarede han og fortsatte hårdere han nød det men han var ligeglad han ville bare have det her overstået så snart som muligt dog bestemte hun hvor længe det ville vare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 9:30

Malika kunne ikke mere. Og falde sammen under ham hun var for udmatte og svag efter det her hun sukke meget stille, hun så slet ikke hvorfor Zero ville ha hende tilbage som slave " Zero har sagdet til mig er han. Ikke ville ha migsom slave mere men som hans ven " sagde Malika træt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 9:45

Killer så på hende mens han rykkede videre "fordi han intet valg har han mister slaver hele tiden han skal have 3 slaver som han skal have sex med en gang om måneden han har kun 3 men han har lovet 2 af dem at slippe dem fri" sagde han trist mens han pressede den til bunds og stoppede helt inde i hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 10:03

" han bestemme ikke længe over mig jeg er gift og har børne og han skal ikke rør dem " sagde Malika rasen hun ved sig for at komme fri af ham men han var for tung og for stærke for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 10:11

"han har heller ikke tænkt sig at røre din mand eller dine børn" sagde han roligt før han begyndte at rykke igen "kun dig og det er blidt har han lovet det er intet som du ikke selv vil" han smilede roligt og håbede snart at hun sagde ja for han ville ikke blive ved men han var nød til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 10:49

" jeg kan ikke og vil ikke være hans slaven igen " sagde Malika og skubbe ham væk og fandt hurtig noget andet tøj hun car rasen over at Zero hade løgen over for hende da hn var hjemme ved hende sidste gang hade han sagdet at han ikke ville ha flere slaver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 19:51

Killer kom frem foran hende "Malika hør på mig" sagde han roligt og så på hende fortsat "Zero er døende" han sukkede dybt "han prøvede at holde sig fra det men han dør mere og mere han viser det ikke men det kan ses" han sukkede igen "han har lovet for mange at slippe fri lige nu har han en slave tilbage når han har sluppet de andre fri"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 20:20

" jeg ved det godt men han kan komme men jeg er ikke hans slave " sagde Malika. Og vendt ryggen til ham hun græde hvorfor skulle hun også være så svaget over for døden, det hade hun altid være og ville altid være det uanset hvad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 19:19

"Malika du er en moder figur" sagde han roligt og så på hende "det er en selvfølge du frygter døden" han så fortsat på hende og gik om bag hende og lagde armene om hendes mave for at vugge hende nærmest broderligt "forstår du" spurgte han "tro mig du ville ikke frygte døden vis det var dine børn var i fare"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 19:29

" ser du jeg har en gang midste et barn min lille lala men så blive jeg Gravid og fik en pige og hun fik så navnet lala til ære for den jeg hade midste " græde malika hun tørte øjne og sukke hun hade en masse ting hun ikke hade får snakke om med nogen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 22:05

Han hev hende med hen og sidde på en sofa og lagde broderligt armene om hende og så på hende "lad mig høre der er mere det ved jeg" han pegede på hans hovede han læste hendes tanker om at der var mere dog ville han ikke læse hvad det var det ville være fornærmende han ville høre det fra hende selv mens han roligt ventede på at hun begyndte at fortælle og han nussede hendes ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 22:13

" som lille har jeg ingen til at trøste mig eller passe mig når jeg var syg min mor var død og min far var stukken af. Så jeg har kun min morfar og 2 fætter men de slog og gjore en masse ved mig som man kun, kan ginse om det var tille små ting de gjore i mod mig 2 sagde Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 11:09

Han nussede hendes ryg videre "Malika du kan tale med mig" hviskede han "og undskyld" det sidste var for det før mens han fjernede armene så han ikke rørte hende vis nu hun ikke ville have det mens han så på hende med et trist blik "det var altså ordre kun ordre det gjorder ondt" forklarede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 11:45

" du skal vide at alle de venner jeg har er som en familie. Som jeg aldrig rigtig hade haft før Ailince,Ahngle og Manda har jeg kendet siden jeg gik i skole, med dem og de har altid være mine venner men Ailince er og vil altid være min storesøster " sagde Malika græden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 11:50

"så har du altså flere end det" sagde han roligt og så på hende "Zann Fx" han så stadig på hende "Zann er som en storebror for Ailince og vil osse gerne være det for dig hvad angår Zero er det det samme han er bare den man kan tale med når det gælder seksuelle oplevelser og du kan osse godt tale med mig" han så stadig på hende med armene ned langs siden "jeg vil altid være der for dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 11:56

" jeg er ikke som ander kvinder jeg er nogen for mig selv. Det har Ailince altid sagdet til mig og Ahngel er som en bror for mig selv om jeg er ene barn, er alle mine venner som mine søsken også dig,Zero og Zann " sagde Malika hun holdt. Meget af alle sine venner og sin mand og 5 døter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 12:04

Han smilede svagt men smilet forsvandt der var en ting som knavede ham noget Zero havde fortalt ham det gjorder ham utryg med at hun sådan ville lade alle sine venner som søskende det var noget Zero havde fortalt ham om en vis pige ved navn Damia hvad var det nu det var han havde sagt om hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 12:10

malika snakke ikke mere med Damia. Da de ikke kunne finde hinanden eller noget og Malika var jo ikke længe en halvdæmon, men er fuldblods mennske som hade 5 døter og en mand som elsker hende og beskydte hende. I mod alle som ville gøre hende og pigeren ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 12:24

"hvad er det hun hed" sagde han tænkende "jo Damia hvad med hende" spurgte han roligt "Zero fortalte mig om hende" forklarede han hurtigt mens han ventede på at hun svarede ham mens han igen lagde armene om hende og nussede hende broderligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 12:29

" hende se eller snakke jeg ikke med mere " sagde Malika. Kort for hovedt hun viste stadig ikke hvem som slog hendes mor og far ihjel, den gang for flere år siden " jeg ville ønske jeg viste hvem der slog mine forælder ihjle den dag for lange tind siden " sagde malika. Og lod tåre falde hun ville hævne hendes forælders død

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 13:06

Han tørte hendes tåre væk "du skal ikke hævne dem" sagde han roligt "Malika vold avler bare mere vold" sagde han kort for hovedet mens han så på hendes nu våde ansigt "husk at vis du slår nogen ihjel er der nogle andre som bliver kede af det ligesom dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 13:11

" jeg ved bare vide hvem det gjore det ikke andet " græde Malika. og gemt ansiget i sine hænder hun græde da hun saven dem så meget og hade altid gjoret det, siden hun var helt lille hade hun ønsket at hun også var død så hun kunne være smamen med dem. Igen men hvem skulle så tag sig af hendes og Angels døter som ville være alene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 3 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum