Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en hytte i skoven Killer-man(privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:13

Killer gik hen og satte sig ved siden af hende mens han så på hende roligt før han lukkede øjnene og rettede fronten af ansigtet mod jorden og åbnede dem igen "undskyld jeg er ikke en voldtægts mand det kunne jeg ikke gøre" sagde han trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:17

" det er okey " sadge malika og tog båndte og lag det på seng og gik over for at vaske sig en smule også såret han hade givet hende hun vasle sig bare og varligeglad og han så på hende i det hende kimono fadt af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 14:29

Killer så fortsat ned og var bare trist "jeg er en svagpisser" hviskede han til sig selv

//krea svigt-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 14:31

Malika trak sin kimono på igen og satte sig ved siden af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 14:48

Killer lukkede blidt øjnene trist over at være så skide svag at han ikke engang kunne tvinge hende til sex med ham mens han bare sad og lavede ingenting ked og trist ventende på at hun sagde noget til ham stadig ventende på at hun sagde noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 14:57

" killer hvad er der i vejen " spurte malika. Hun var urolig for ham lige nu her sad de sammen og han var ked af det og trist, hun gav ham et knus i håbe om at han ville få det beder af det hun hade lagt den ene hånd. På hans lår og nusse ham stille for at gøre ham glad igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 15:21

Killer så på hende lidt "fordi jeg er svag fordi jeg ikke engang kan tvinge dig til at dyrke sex med mig" sagde han svagt før han lod sig falde ned og ligge på sengen mens han fortsat så på hende lidt før han lukkede øjnene trist og ked

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 15:24

" høre her du kan kun tvinge en til sex vis personen er bange for dig " sagde malika og lag sig ved siden af han. På sengen hun hade stadig sin hånd op hans ben og nusse ham meget stille for at gøre ham, glad igen men han så endnu mere trist ud " høre nu Killer du kan bare spøre første gang og vis persoen ikke vil så må du ind gyde dem fryget for dig 2 sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:42

Killer så på hende "du er bange for mig jeg kunne slå din familie ihjel" sagde han roligt før han så op på loftet igen med et roligt trist og ked blik før han lukkede dem for at fortsætte med at være trist og ked mens han tænkte sig om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:04

" killer jeg kende dig du vil aldrig lade det gå ud over små børn " sagde Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:17

Killer lukkede øjnene blidt før han åbnede dem igen "jo sagtens" sagde han roligt "vis du var et af mine ofre ville dine børn osse være mine ofre" sagde han roligt mens han så på hende lidt før han lukkede øjnene igen og sukkede dybt og meget tungt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:19

" nej du er ikke så ond det ved jeg du bed mig ikke den dag jeg bliv din bassiste vel 2 sagde malika og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 8:55

"jeg har dræbt over 1000 væsner" sagde han og vente blikket mod hende igen "jeg kunne dræbe dig på et millisekund" han lukkede øjnene og forsvandt om bag hende hvor han hev sin kniv frem og placerede den lige ved hendes strube klar til at slå hende ihjel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 10:24

Malika sad bare stille og rurte sig ikke. Hun var slet ikke bange for ham da han aldrig hade skarte hende over hovedt ikke, så hun var ikke bange for ham eller noget " du tøre jo ikke Killer du ved ikke hvad jeg er i standtil at gøre. Ved dig vis du rør mine børne og min mand " sagde malika stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 11:40

Killer smilede roligt og lod sin hånd kørte ned i mellem hendes ben og tog hende på underlivet blidt med et ondt smil mens han åndede hende i nakken "du ville aldrig vide at jeg havde slået dem ihjel før det ville være for sent" sagde han koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 11:47

" vis du rør dem svaret jeg ikke forfløgeren mere. Og jeg er ikke bange for dig " sagde malika og sad helt stille og rurte sig ikke ud af stedet, hun lod ham bare gøre det for så var hendes familie i sikkehed for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 9:34

killer smilede roligt og så fortsat på hende "din familie betyder godt nok meget for dig" hviskede han roligt mens hans hånd gik under hendes tøj hvorefter han tog hende direkte på underlivet ventende på reaktion fra hende mens han begyndte at nusse det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 16:53

" ja jeg vil ikke midste min familie igen " sadge Malika. Hun så bare ned men i det han ruret ved hendes underliv bliv hun en smule rasen, hun skubbe til ham for at få ham til at holde op med at tag på hende. Men så kom hun i takne om kniven som lå ved hendes strube og så rurte hun sig ikke mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 18:04

Killer smilede roligt før han fjernede hånden og kniven "du er ikke det værd du svag" sagde han og forsvandt igen og kom frem lige ved døren som han gik ud af med rolige skridt og videre ind mod bjergene mens han vippede med kniven i sin hånd da han var et godt stykke væk snittede han sig selv på armen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 18:18

Malika løb efter ham. og tog kniven fra ham " jeg vil ikke kaldes svage af dig og gøre mig en tjenste ikke at snitte i dig selv " sagde malika, og kaste den ind i et træ og lod den side det hun ville ikke finde sig i. At blive kaldt svage af Killer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 18:39

Killer forsvandt og greb sin kniv med pege og lange fingeren mens han så på hende "nej og nej" sagde han og satte den i en holder på sin hofte mens han så på hende "jeg venter bare til senere" han vente sig og begyndte at gå igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 18:44

Malika var rasen " dit uhyer " sagde malika og kasten en sten efter ham. Men var slet ikke sikke på om den ramte ham eller ej selv om hun håbe at den ramt ham, men hun kunne ikke vide om den hade eller ej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 19:05

Han greb den lige før den ramte hendes hovede efterfulgt af at han knuste den med sin hånd og smed de 10 stykker den var blevet til men før det havde rørt jorden var han bag hende "du gir mig intet valg" sagde han og satte kniven ved hendes hals igen "du tvinger mig nærmest til at dræbe dig dog lader jeg dig leve bare for at du skal lide under en smerte større end det" han åndede mod hendes nakke som om han ville bide hende klar til at gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 19:15

Malika stod stille med lukke øjne. Hun var klar vis han ville bide hende 2 du er fej Killer " sagde Malika stille og sukke, men bliv ståen stille og rurte sig knap nok hun sank en lille klump som hade sammel sig. I hendes hals men hun sadge ikke noget men hun gøs da hun kunne mærke at han ånden, hende i nakken det var en kold føldes at mærke mod sin hud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:58

Killer grinte lidt "nej jeg vil ikke bide dig" sagde han og løb rundt om hende samtidig med at han skar hendes tøj af indtil hun var nøgen hvorefter han hev sin p'k frem og kom frem bag hende og pressede den ind i hendes røv "men med smerten af at være blevet voldtaget mens du har børn og er gift" sagde han ondt med et ondt og farligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) - Page 2 Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum