Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket i skoven //privat= keela// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket i skoven //privat= keela// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket i skoven //privat= keela// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket i skoven //privat= keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket i skoven //privat= keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket i skoven //privat= keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket i skoven //privat= keela// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket i skoven //privat= keela// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket i skoven //privat= keela// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket i skoven //privat= keela// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket i skoven //privat= keela//

Go down

Mørket i skoven //privat= keela// Empty Mørket i skoven //privat= keela//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 22:05

S:: Forêt Skoven
K:: lidt over midnat
O:: ingen mennesker, naturen , fuldmåne og stjerneklar himmel.
V:: Køligt


En skikkelse sad under et træ i den mørke skov. Skikkelsen tilhørte en ung kvinde ved navn Anju. Hun lignede et normalt menneke i mørket, men hun var mere end det , hun var en vampyr. Anju havde langt blondt hår, marmor hvid ren hud og gyldne øjne (se avatar). Af påklæding havde hun en sort bluse, rødt slips og en rødlig nederdel. Anju havde vandret for langt ind i skoven og kunne nu ikke finde ud igen, hun havde verdens værste stedsans. Dog vidste hun at hun var farret ned derfor sad hun under et træ ved en lille bæk og gloede på stjernerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i skoven //privat= keela// Empty Sv: Mørket i skoven //privat= keela//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 22:11

Keela fløj rundt i skoven, hun var i sin ørne form. Og havde lyst til en lille flyvetur igen. Hun stoppede op da hun så en pige og stod på en gren. Hun kiggede på pigen og hylede en enkelt gang. Hun var en hvid ørn, med sorte fjer ude på spidserne af sine vinger. Hun fløj hen og landede lidt fr apigen, hun hylede igen, men denne gang lavere. Hun gik lidt tættere på og blev til et menneske. "Hvad laver du så langt inde i en skov?" spurgte hun og satte hovedet på skrå. Hun smilede og grinede let, "Du er vel ikk faret vild?" smilede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i skoven //privat= keela// Empty Sv: Mørket i skoven //privat= keela//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 22:20

Anju havde lukket hendes øjne og da hun åbnede dem igen var der en ørn foran hende som hylede. Hun fik et stort chok, så stort at chok at hun sprang op og gemte sig bagved det træ hun lænde sig op af på få sekunder. Hun titede frem fra træet og så ørnen forvandlede sig om til en pige , det gjorder hende mere rolig og hun kom frem fra træet "vis jeg skal være ærlig så jo , jeg er faret vild men det er ikke nogle nyhed" sagde hun og smilte da hun smilede kunne man se hendes overnaturlige hugtænder, hvilke hun ikke selv lag mærke til. Hun var venlig sindet og ville ikke angribe uden grund , hun var jo værken sulten eller vred.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i skoven //privat= keela// Empty Sv: Mørket i skoven //privat= keela//

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 15:38

Hun kom til at grine lidt og smilede. Hun gik hen og krammede pigen, "Yay! Så er der en jeg kan følge rundt!" smilede hun glad. Hun kiggede roligt og satte hovedet en anelse på skrp. Hun gav slip, "Jeg hedder Keela, hva med dig?" smilede hun glad og kiggede rundt. "Du er ogs meget dybt inde i skoven, så det er skam nemt nok at farer vild. Men kan du ikk få vinger eller noget måske?" spurgte hun og satte hovedet på skrå igen. Hun strakte sine arme blidt og lagde hænderne bag sit hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i skoven //privat= keela// Empty Sv: Mørket i skoven //privat= keela//

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 19:49

"det..ville være rart" sagde Anju og gengælde krammet , det var langtid siden hun sidst havde fået et kram. keela var varm og hun kunne høre Keela's hjerte slå. Den lyd havde altid beroliget Anju, hun elskede at lytte til hjerterytmer, det betød man stadig var i live. "Jeg hedder Anju" præsenterede hun sig selv og rakte hånden frem imod keela i en hilsen og nikkede så "jeg kunne normalt godt flyve men...*maven rumler* jeg er lidt sulten så har ingen energi" forklarede Anju og grinte lidt af hendes egen dumhed. Vis man kiggede efter i mørket kunne man se fjergner på hendes marmor hvide hud. Fregnerne gik på kinderne og over næsen, de var lidt utydlige men de var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i skoven //privat= keela// Empty Sv: Mørket i skoven //privat= keela//

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 20:00

Hun tæknte sig om og grinede lidt, "Jeg vil ikk fornærme dig, men dit navn fik mig til at tænkte på Atju..." smiled ehun og grinede lidt. "Altså et nys." smilede hun og aede hendes hoved. Hun grinede lidt af hendes mave og smilede mere end før. "Måske du skal have noget blod?" smilede hun let. "Du må gerne tage ra mig hvis det er." sagde hun roligt og lod ikk til at være bange. "Bare lad mig leve videre selvom du måske har svært ved at stoppe." smilede hun let og grinede drillende. Hun kiggede rundt og bagefter på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i skoven //privat= keela// Empty Sv: Mørket i skoven //privat= keela//

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 20:16

"ved jeg, du er ikke den første som har sagt det" sagde hun og sukkede lidt, men smilet var der stadig på hendes blege smalle læber. Der var en historie bag hendes navn, men hun kunne ikke længere huske det, det var vist noget om at hun blev opkald efter hendes kusine eller noget. Da Keela tilbød blod rystede Anju på hovedet "jeg er ikke så sulten at jeg ville angribe en jeg er ved at lære at kende. Desuden har jeg lært at spise op så jeg ville ikke kunne stoppe selv ikke vis jeg ville" forklarede Anju alvorligt, det var ikke til diskution. "pas på, det er ikke alle du kan stole pÅ" sagde Anju med en lidt bekymret stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i skoven //privat= keela// Empty Sv: Mørket i skoven //privat= keela//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:48

Hun grinede let med et smil, "Jeg er ikk bange for det, jeg regenererer blod hurtigt og kan med lethed overleve selvom du ikk ville kunne stoppe." smilede hun let. Hun aede hendes kind blidt og smilede, "Og du skal ikk bekymre dig, jeg stoler heller ikk på folk med det samme. Men det betyder ikk jeg ikk kan være venlig overfor dem. Hvem ville blive venner med en der ikk behandlede dem godt?" spurgte hun roligt. Hun strakte sig lidt og kiggede rundt, "Hvor bor du så? jeg skulle jo få dig ud af skoven."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i skoven //privat= keela// Empty Sv: Mørket i skoven //privat= keela//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 18:19

"..bor? *grinte* jeg har ikke noget sted at bo endnu , jeg sover mest ude i skoven men denne gang er jeg gået for langt ind " forklarede hun og kiggede på skyggerne som virkede.. skræmmene? Men Anju var ikke bange , de ville bare beskytte hende, skygger er jo Anju's evner. "men du må gerne få mig ud af skoven" forklarede hun og smilte. Hun ville stadig ikke bide Keela , hun var vist lidt uvidene om hvor meget Anju kunne drikke. Keela ville blive alvorlig skadet vis Anju bed hende derfor gjorder hun det ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i skoven //privat= keela// Empty Sv: Mørket i skoven //privat= keela//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum