Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gå tur gennem de uhyggelig gyder EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gå tur gennem de uhyggelig gyder EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gå tur gennem de uhyggelig gyder EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gå tur gennem de uhyggelig gyder EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gå tur gennem de uhyggelig gyder EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gå tur gennem de uhyggelig gyder EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gå tur gennem de uhyggelig gyder EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gå tur gennem de uhyggelig gyder EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gå tur gennem de uhyggelig gyder EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gå tur gennem de uhyggelig gyder EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 22:47

S: Gyderne på Allees
T: irl
D: 26 April
V: mørket , men ellers fint
O: en dele menneske (Fuld menneske)

Ailince kom gående ned af et af husene og stoppede op og kiggede mod himlen *så det klart* hun skulle aflever noget til en af skuespilkerne som boede inden i bygning bag hende, hun så derefter til siderne og kiggede på de mange fuld menneske, mænd og kvinder, de var meget beskridt og klamme at se på, deres tøj var ødelægt, Ailince passede ikke ind med tøj og udseendet, hende tøj var nyt og det nyeste mode, hendes hvid top og grøn kort nederdel , passede til hendes lang rød hår som dækket lidt af hendes ansigt som var fejlfriet, man vil havde tænkt hende som en fangst, og vil nok misbrug hende os, hun så til den anden side, meget ødelægt hus og ikke så meget hyggeligere sted, hun sukkede og valgt den var gennem de fuld mennesker i stedet, hun skulle jo hjem og det var vejen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 22:52

Zann gik rundt mellem mængden han var ikk fuld han kunne ikk blive men var der alligevel og drak og morede sig meget han drak en gang imellem lidt af sin sommersby men ellers gik han bare rundt han støtte ind i en pige (Ailince) som han ikk havde set fordi han havde set den anden vej og kom til at vælte hende ned på jorden "undskyld" sagde han hurtigt og hjalp hende op og stå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 22:57

Ailince tog i mod hans hånd og så på ham med sin blid øjne, det var meget blå og lyst næsten af gadelyset "øhm tak" hun havde ellers forventet at alle var fulde, men det var han vis ikke, hun kom op og tog, hun børstede støvet af sit tøj og smilede til ham "det helt okay" sagde hun og kiggede mod nogle mænd som havde opdaget hende, hun bære os en halskæde af guld om halsen, den var hendes familie våbenmærke på men det var ikke synligt da hun havde lagt den under sin top, hun smilede til zann og gik vider, hun vil ikke tag chance, de tre mænd fuldt efter hende og tænkt *hende der, lad os tag hende* Ailince havde hørte deres tanker og var begyndte at løb, hun drejede af et hjørne mens de løb vider, hun holdet vejret, hun var ikke den god løber så hun træk hurtigt efter vejret, hun skulle lige til at kiggede frem
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 23:02

Zann stod allerede foran de tre mænd med hænderne i lommerne og så rigtig barsk ud "i skal nok rigtig voldtage en stakkels hjælpeløs pige hva" sagde han og slog dem på skift meget hårdt i ansigtet og gik hen til Ailince "jeg har set dig før men hvor" spurte han og tænkte tilbage til den gang han sad i grotten "du var et spøgelse dengang" han smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 23:06

Hun fik et chok da hun så frem *han slog dem jo, for hende* hun smilede og så på ham da han stod foran hende, hun så op på ham, hun var mindre end ham og hendes krop var blevet mere voksne end den gang og os hendes ansigt , hun så ældre hud , hun grinede "åh du ham dæmon" sagde hun med et sødt smil "ser man det vi mødes igen" hun virkede anderledes , som et helt normalt med følelser, hun var blevet et menneske, da hun havde fået en ny chance på livet.
"men må vel sige tak" sagde hun efter noget tid, hvor hun bare havde kigget på ham med nogle blid øjne, hendes ansigt var fejlfriet på en måde, andet den vidste følelser
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 23:21

han smilte "jope det er mig" sagde han og agede hende på kinden "du er et menneske igen det er da godt så kan jeg mærke på dig som en ven" sagde han roligt og stoppede igen med at age hende "hvordan er det så med livet" spurte han roligt og strakte sig "de var fandeme kedelige at kæmpe imod"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 23:25

Hun mærkede hans hånd mod sin kind, hendes hud var blød , hun smilede "Tja, det vel en god ting, at du kan rør mig" sagde hun med en drillende tone og så op på ham "at være i live er skønt" sagde hun med et lykkelig smil, hun var glad for at få en chance til i livet og at de vil give hende "men mærkeligt at mærke alle de ting, som vis en rør mig eller , glæde , skal lige vende mig til ikke kunne styr de følelser mere" hun smilede og så mod mænd som første løb væk hun "de var dumme nok til at løb forbi mig, så ja må de havde været" sagde hun og så igen på ham "wow du er høj" hun skær ansigt mens hun sagde det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 23:28

"tja det er fordi min krop er 2 år ældre end sidst vi mødtes dengang var min krop 16 nu er den 18 og det er jeg glad for" han grinte lidt "lidt surt du kun skal være et menneske" sagde han og smilte "bryder mig ikk så meget om mennesker du ved" han smilte lidt mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 23:33

Hun så op ham med lyttende øjne "Tja, man kan ikke få alt du ved" sagde hun og så mod nogle fulde som gående forbi, hun gøs over deres tanker "mænd er svin" sagde hun bare og hentyd til deres tænker, hun så op på ham igen, men et blik som sagde , mener ikke du er et "du er ikke et svin " hun smilede blidt "er taknemlige over du hjælp mig" hun grinede over det han sagde hun var menneske "du må vel klar en som er, men jeg har stadig min vidne fra mit spøgelse live, så er ikke som et normalt menneske vel" hun smilede venligt til ham, hun frygte ham ikke eller noget, selvom hun vidste hvad han var, meget sjovt normale menneske vil frygte ham, hun lagde en hånd på hans skuldre, hun smilede "tro jeg begynder at gå i højhale sko" hun smilede til ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 23:36

han smilte "nåh nogen du er forelsket i" spurte han drillende og så på hende han så rundt en mand kom gående forbi dem og smækkede Ai på røven *perverse stodder* tænkte Zann blinkede til mandens ryg og der begyndte at komme ild på hans tøj så han begyndte at rulle rundt på jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 23:40

Hun rødmede da han spurgte hun var, men det forsvandt hurtigt , hun nået ikke at svar inden en slog hende på røve og hun flyv nærste om bag Zann "hader menneske mænd, de så nogle svin" sagde hun og stod stadig bag Zann, hun sukkede "hvorfor skal jeg os se ud som jeg gør" tænkte hun og kom frem igen, hun viste hun var en som mange vil tag med sig, vis de kunne , hun kiggede op på Zann *håber ikke han noget at se mig rødmede* tænkt hun og smilede blidt til ham "Så hvordan gik det med de to piger" spurgte hun for at skifte emnet væk fra hende, hun så mod manden som rullede rundt på jorden "det var dig ik" sagde hun med et taknemlig blik
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 23:44

han grinte "jeg tænkte det kunne sætte lidt fut i ham" sagde han "det går fint jeg har valgt Kajika og Milla er stadig min ven men øh du er forelsket men i hvem" spurte han endnu en mand kom hen mod hende men denne gang nåede Zann at sætte ild til ham før han nåede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 23:48

"Ahh" sagde hun da hun så manden og flyv om bag ham, hun hold fast i hans tøjre ved hans ryg "nu må de styr sig" sagde hun vred og så mod Zann nakke "det var da godt, du fik valg " sagde hun og huskede hvordan han havde det den gang , hun så mod manden og sukkede "Menneske mænd er vis bare svin" sagde hun og undgik at være på det med hvem hun kunne li, det var stadig hemmeligt da , det var så nyt , mellem dem to, men det var mest han hun bliv så sårbar over at fortælle det, hun var nemlig ny forelsket og så var hun gernet på det område, hun så mod zann nakke igen "jeg gemmer mig lige, hey har du et stor tørklæde" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 23:51

han smilte og hev hende ind i en florladt gyde hvor de kunne være alene "nyforelskelser er altid svære Ai men du må altså fortælle mig det" sagde han roligt "ja jeg kan osse læse tanker" han så på hende "jeg kan hjælpe dig jeg har jo haft lykken med mig så længe jeg husker" han smilte endnu mere over at hans player stil før i tiden måske ville kunne komme til hjælp

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 23:54

hun så overasket over han hæv hende med , hun faldt næste ,da hun var ret klodste og da han stoppede , stod hun mod en mur og kiggede op på ham "Øhm" sagde hun og vidste ikke hvad hun skulle sige til det han lige havde sagt.
Der gik lang tid for hun så på ham igen og fik sagt noget, hun åbne munden og lavede et suk "så du læser bare min tanker" sagde hun og undgik hans spørgsmål igen, hun vil ikke til at rødmede og det var derfor hun ikke sagde noget om det, men hun tænkt ikke dette, hun så på bare på ham med nogle blid øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 0:00

"jeg kan ikk gøre for det" sagde han roligt "hvem er det så" spurte han ogm sørgede for hun denne gang ikk kunne undgå dette spørgsmål "og hvorfor vil du så gerne undgå dette spørgsmål" spurte han osse lidt irriteret over hun undgik det spørgsmål igen og igen og igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 0:08

da hun kom til at tænke på alaric , begyndte hun plusligt at rødmede, hun så ned "en som hedder Alaric" sagde hun usikker og virkede pluslig sårbar, hun sukkede over hun ikke kunne undgå spørgsmål denne gang, hun så mod zann, man kunne se i hendes ansigt nu , hun var forelsket, ikke bare lidt men utroligt meget, hun virker os usikker "han er vampyr" afsluttet hun om ham, det var det zann skulle vide og vil vide tænkt hun og man kunne se han havde gjordet noget ved hende så hun, det var kærlighed


//smutter i seng, vi kan forsættet vis du ønsker :D//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 0:11

//sov godt vi fortsætter bare imorgen^^

Zann smilte "fantastisk at du allerede er forelsket Ai" sagde han roligt "du fortjener det" han agede hende på armen venskabeligt han kunne ikk holde tankerne fra sig mere *det kan ikk være rigtigt denne tid bliver bare bedre og bedre alle mine venner er forelsket og jeg har bare verdens bedste kæreste og endnu bedre forlovede*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 0:49

Hun fik stor øjne sagde højt "Forlovet" sagde hun og krammede ham , man kunne nu mærkede hun var i leve og forstå følser igen "Tillykke , tillykke" sagde hun og var meget glad for deres vejen "Nej, hvor vildt" hun smilede en masse stoppede op og så på dem ,men gik så vider, hun slap ham og smilede til ham "Tillykke" hun undgik igen det med hende og Alaric, det var jo hele ikke sikkert ...
hun smilede og fald ned og så på ham "ej undskyld, bliv bare så glad " sagde hun og grinte

//okay :D//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:04

han nikkede glad "ja det er okay Ai det er stadig et lille chok for mig selv osse" sagde han og så rundt *de forbandede svin ingen mennesker kan styre sig fra deres nysgerrighed* tænkte han hårdt han så på Ai "altså selvfølgelig er det ikk dig jeg tænker om men alle andre mennesker" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 15:23

Ailince smilede glad til ham og tog hans hånd som et lykønskning "Er glad på jeres vejen" sagde hun og smilede sødt, hun grinte over hans tanke og hans undskyldning "det okay forstå dig godt, mange mennesker har bare et kedeligt liv og er få nyserige for deres liv skyld" sagde hun og så mod nogle mænd som tænkt noget om hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:32

han så osse mod mændene "hvad fanden" sagde han og begyndte at gå hen mod dem han hørte ikk helt hvad de tænkte men kunne gætte til at det var seksuelt og sikkert noget med voldtagning men i samme øjeblik Zann gik hen mod dem kom en fuld mand hen og slog Ai meget hårdt på røven og gik videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 15:35

Ailince flyv op mod en væg og så mod manden med et overasket blik, hun havde ikke opdaget ham, da hendes blik var mod en de andre mænd, hun så mod zann, og man kun se hun rødmede og var bange, hun hadet når folk var sådan *jeg vil væk herfra* tænkte hun og en tår faldt ned over hendes øjne, mens hendes blide blik forbliv på hende ansigt, hun var en sand skuespiller, men når hun var i chok , kunne kun ikke styr sin øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:38

Zann kom igen og tog fat i Ai i næste øjeblik var de på taget af en af husene "undskyld Ai jeg havde ikk opdaget ham" sagde han lidt ked over at skuffe hende når han sagde han ville beskytte hende mod alle de fulde og perverse stoddere som gik rundt i gyderne så sent om aftenen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 15:45

hun rystede på hovedet og tør sin øjne af med sin håndflade "nej det okay, han kom bare bag på mig" sagde hun og snøftede, hun så ned mod gaderne og opdaget de sad op taget , hun så på Zann med et blidt blik "du fik mig da væk frem dem" sagde hun og smilede og skiftede nu emne og smilede "hvordan var hun da du spurgte hende" spurgte hun nyseriget
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum