Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 19:30

Zann vente sig hurtigt mod støjen og så Mikala han gik hen satte skraldespanden op og gik tilbage til Ai med Mikalas ene arm over skulderen så hun kunne holde balancen han gik hen til Ai og satte Mikala op af væggen mens han så på Ai

//hvad for en fisk?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gå tur gennem de uhyggelig gyder - Page 3 Empty Sv: Gå tur gennem de uhyggelig gyder

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 19:33

Ailince greb Mikala og så på Zann "nu skal vi vis hjem til mig, hun skal ha en seng" sagde hun og grinede blidt og så uroligt på mikala, hun smilede blidt "Hjælper du mig, vi skal inden i byen" sagde hun og pegende mod byen og greb mikala igen'

//ja :D mig og ahngel er x-kærester herinde, da vi begge er blevet ældre :D ... ///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 19:34

" tak Zann hej Ailince " sagde Mikala hun så forfærdiglig ud sår og blodig flænge over det hele samt flere brække ribben efter en voldesomt kamp i mod demonjæger

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 19:44

"Lad os få hende væk herfra" sagde hun og smilede blidt og tog en mikala arm over hende skuldre "Zann, hjælper du"
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 19:46

" Ailince det nydter ikke jeg kan ikke mere " sagde Mikala

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 19:47

Zann tog Mikala alene over sin ene skulderen "bræk dig over mit tøj og jeg smider dig" sagde han fast det var helt nyt tøj det var meget dyrt så han ville ikk have det ødelagt han begyndte at gå mod byen han havde godt fat i Mikala så hun ikk kunne falde af fra hans skulder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 19:50

" bare rolig Zann kan ikke brække mig da jeg ikke har spiset i 2 dage " sagde Mikala svaget ig faldt hen hun hang over hans skulder

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 19:50

Ailince så på Mikala "tror du det er en god ide at holde hende sådan" spurgte hun og flugtede med ham i nogle små skridt, folk kiggede på dem, men ailince var lige glad og var urolige over Mikala "er hun okay" spurgte hun
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 19:54

Mikala hade midste bevistheden efter 2 dage udne mad og en dag med så mange bank af de demonjæger

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum