Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) Empty home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:04

Sted: Zanns og Kajikas lejlighed
Tid: solen er på vej ned
Vejr: solen har skinnet hele dagen, så her er dejlig lunt
Omgivelser: inge kun Zann alene mens han venter^^

Zann sad i sin lænestol og ventede på nogen han havde fundet ud af at han havde en fætter og ville hilse på (måske) det eneste familie medlem han havde tilbage han rejste sig fra stolen han havde sine ynglings bukser på de blodrøde med et hvidt vælte sort skjorte åben og hans yngslings halskæde alt som han skulle bruge for at score piger normalt men denne gang ville han bare gå i det fordi det var længe siden

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) Empty Sv: home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:09

zabuza stod lige pludselig bag ham"hey her omme"sagde han drilsk og så på ham med sitaltid lumske smil

Gæst
Gæst

home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) Empty Sv: home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:11

Zann vente sig hurtigt rundt "hej Zann Bang" sagde han og rakte ham en hånd "du må være min fætter" han grinte lidt for sig selv "fedt look" sagde han til hans tøj "normalt tøj du går i" spurte han og gik ud i køkkenet "drikker du" råbte han tilbage og tog 2 øl frem og kom tilbage i stuen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:12

"damon salvatroe og ja det er normalt tøj og ja jeg drikker nogle gange"sagde han og pustede så ud til sidst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:16

han grinte og kastede den ene øl dåse hen mod ham og åbnede den anden han begyndte at drikke af den stille og roligt "hva så Damon hvad bringer dig hid" spurte han roligt og smilte *hid? siger jeg stadig hid? hehe det er lang tid siden det blev brugt* tænkte han "så du er vampyr" spurte han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:21

"nåh men lugtede bare at der var en demon i nærhenden"sagde han og grep øllen og bed kabslen af og smed den over i skrallleren og drak så af flasken "jep jeg er vampyr"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:25

han grinte "fedt trick hvad med dette" spurte han og tog en ny øl han blinkede bare til den og kapslen sprang af som om der var noget krudt under den som var blevet tændt han grinte "sådan åbner man en øl" han bundede øllen med det samme og smed flasken hen i en kasse med en masse andre flasker den ramte perfekt som om han havde været henne og stille den han så på Damon "hmm ja jeg er en Dæmon"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:35

"hva med det her"han tog en til og satte den mod bordet og slog hånden ned på enden af kapslen og den fløj af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:38

han grinte "denne" sagde han så på kapslen tog fat i den og tog den af som om det var det rene ingenting han drak osse den med en mundfuld uden at stoppe for at trække vejret og kastede den perfekt hen til alle de andre mens han så på Damon med et lille smil "hvor gammel er du"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:39

"i vampyr år eller i menneske år"sagde han og så på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:44

han trak på skulderen "min krops alder er på 18 år og min virkelig alder er faktisk 12010 år" han grinte lidt "jeg har set lidt af hvert" han så mod loftet han gik hen og satte sig i sin stol med et bump og så på loftet med et lille smil "har du nogen familie" spurte han efter lidt tid

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:46

"min krops alder er 17 men min virkelige alder er 120 så jeg har set cæcar's død og gjorde det selv"sagde han og smed sig i stolen "nej ikke andet en dig"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:48

han nikkede kort "det samme her desværre men får snart selv familie jeg er allerede forlovet med en" han pegede på et billede på stuebordet det var et billede af ham og Kajika i paris dengang var hun ikk blond men sorthåret men stadig meget smuk han så på billedet "men lige nu er hun på arbejde du møder hende sikkert"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:52

"heldige dig vampyre er ikke så heldige som dig"sagde han "hbejder hun arbejder hun som"spurgte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:54

han smilte "bartenderinde" sagde han roligt og smilte "ved baren lige i nærheden jeg er mekaniker i værkstedet lige ved siden af huset her" han smilte "forresten vis du en dag skal ha lavet din bil kommer du bare hen til mig jeg gør det gratis" han så mod vinduet igen "jeg har ialt 3 knallerter 1 bil og 2 motorcykler"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 14:58

"mange tak"sagde han og så på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:02

han nikkede kort "altid fætter familie må støtte hinanden specielt når man ikk har så mange i familien" han grinte lidt han rejste sig og gik hen til vinduet og så ud af det "hmm jeg ved ikk hvorfor fanden jeg har så mange knallerter og motorcykler"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:10

"ved jeg heller ikke"sagde han "vil du se mit hus"spurgte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:18

han smilte "ja da" sagde han og så på ham "men jeg skal ha min motorcykel med vis jeg skal ud af Di Morga" han så mod gaden den var parkeret lige ude for deres dør han så på den med et smil han havde brugt meget tid på den og den var endelig færdig han havde jo ikk så meget tid til overs men 2 uger med kun en time om dagen var da meget godt godt nok var han ild Dæmon og det ville gøre det en hel del nemmere men det var lige meget

http://www.bike.dk/img/content/large/2025.jpg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:21

det er bare lige her ovre i bolig kvateret"sagdehan og små grinede af ham og kastede sine bil nøgler i op i luften og grep dem igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:24

han grinte "okay" sagde hanog åbnede vinduet han tog brandtrappen ned han ville helst ikk vække for meget opmærksomhed her på det sidste var der mange som holdt øje med ham fordi han engang havde sat ild til sin egen seng fordi han ikk kunne styre hans kræfter han steg på sin motorcykel og tændte den "du føre an" sagde han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:31

han hoppede ned fra vinduet og landte på fødderne og steg ind i bilen og tændte bilen og kørte ud mod boligkvateret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:35

han fulgte efter med sin motorcykel og kørte på baghjul og det hele for at blære sig lidt han kørte så tæt på hans bil at han kunne klappe ham på skulderen "fed bil fætter" sagde han han rørte ikk hans bil selvom han var meget tæt på han stoppede kort og fast så han kom om bag ham før han kørte videre efter ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 15:38

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:02

Zann parkerede ved siden af hans bil og så på huset "fedt hus fætter" sagde han og tog sin hjelm af han tog nøglerne ud af cyklen og lagde dem i lommen "her kunne jeg godt tænke mig at bo men har det fint med at bo alene med Kajika i vores lille lejlighed"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum