Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 Empty Sv: home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:04

"er det kajika"sagde han mens der løb koldsved ned af ryggen på ham

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe) - Page 2 Empty Sv: home^^ skal møde ny familie^^ (damon salvatroe)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:08

han så på ham "ja min forlovede er Kajika thé volkan hvorfor" spurte han undrende over hans reaktion mens han stadig så på ham han så mod huset "det er fandeme flot" sagde han lidt jaloux uden han hørte det han så på ham igen "er der noget galt med Kajika" spurte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:10

"øhm nej sagdde han også på ham med sit lumskesmil "det var midnat oghun er engel"sagde han og så på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:19

han nikkede kort "hun er engel jeg er Dæmon en rigtig god kombination ikk" grinte han og smilte "tænk at jeg skal giftes efter over 12000 år så skal jeg giftes lige da jeg havde opgivet alt det med den eneste ene fandt jeg hende i new-york" han smilte endnu mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:20

"fårstår du ikke jeg er vampyr og engle blod er det beste blod for vampyre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:41

han smilte lidt "godt nok er du min fætter men rør hende og jeg slår dig ihjel" sagde han fast og smilte lidt mens han så på huset "skal vi gå ind" spurte han roligt det var flot hvidt og meget specielt lavet han så rundt han kunne ikk tænke sig et bedre sted at bo men at bo sammen med Kajika var altid bedre end at bo noget andet sted

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:43

okay"sagde han og gik ind "det er speciallavet i vampyr sikkerhed solen kan ikke nåigennem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:48

han nikkede kort "hvad med folk udefra kan de se ind" spurte han og trængte til at udsprede sin normale form igen det var så forbandet længe siden han havde været sin normale form han havde ikk været den siden han måtte slå Kajika ihjel for at stoppe hendes lidelser og den trussel fra Zane

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:51

nej"sagde han og så på ham og smilede lumsk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:57

han smilte og forvandlede sig til sin normale form der var ikk den store forskel men hans hud var grå/grøn og han fik tegn hen af skuldrende og hans øjne blev sorte med en sort stribe over næsen og under øjne hans røde bukser blev sorte og hans skjorte blev til en lille kappe man kunne mærke den voldsomme kraft som kom fra ham

https://media.photobucket.com/image/D%25C3%25A6mon/mlechten3625/male/Sexy.jpg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 18:31

han lod også sine hugtænder komme frem og hans øjne blev røde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 18:37

han grinte og svævede lidt over jorden "lad os komme afsted lad mig se dit hus" sagde han roligt og så rundt i det enorme hus "er du sådan en af de vampyrer som helst ikk vil bide andre eller en af dem som med glæde bider andre mod deres vilje" spurte han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 18:39

det er forskelligt"sagde han og gik med

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 18:42

han nikkede forstående og grinte kort "tja du kan suge alt det du vil intet kommer ud af mig" sagde han roligt og fløj op så langt han kunne mens han stadig så rundt han fløj med lysets hast rundt i hele huset og lande ved siden af ham igen "det er et flot hus" sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 18:44

"mange tak"sagde han og smilede lumsk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 19:23

han smilte og så stadig rundt "masser af plads og masser af spændene ting" han så på Damon "hvad laver du så når du er hjemme hos dig selv" spurte han roligt og smilte han så rundt *tænk at bo sådan et sted med sådan et sted kunne man have en familie på 10 uden plads mangel* tænkte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 19:59

"jamen jeg sider og laver forskellige ting vis jeg er hjemme og hvis ikke er jeg ud og i træet vedsiden af huset"sagde han og så på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum