Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende.

Go down

Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. Empty Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende.

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 16:41

ADMIN MØDE!!

- hovedsagelig for admins på siden.

I andledningen af, at vi har prøvet så mange gange vil jeg nu lave en nyhed, så andre admins kan skrive det ned i deres kalender hvornår, det forventes af dem at være på!

Søndag den 16 Januar, klokken 16.00!!

Skal alle admins være til at kontakte på msn, dette vil foregå om der mangler medlemmer eller ej, da vi virkelig har brug for at diskuteret nogle ting igennem. Dem som ikke kommer, vil få et referat er hvad der er sket, og må huske at komme til næste møde der kommer. Jeg har nu nogle gange, spurgt rundt, og prøvet at komme ind på folks behov, men det er aldrig blevet til noget. Så nu, er det sådan, også må vi på mødet snakke om specielle dage hvor man har på, har overskud og er oplagt til at skulle snakke omkring tingene på Vie La mort..

Hvis der skulle være nogle medlemmer der ude, som har nogle ting de synes at vi admins skal snakke med hinanden om, så kom med dem nu! Og jeg vil skrive dem ned på dagsorden. Ellers er dette mest henholdt til vores admins her på siden.. I må alle have en god dag!

Hilsen Di Admin - Faith

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende. Empty Sv: Møde pligt (gælder kun for Admins.) - Dog nogle idéer hvad der skal diskuteres er meget velkommende.

Indlæg af Gæst Fre 14 Jan 2011 - 9:32

jeg skal se om jeg kan være der, men jeg lover intet >__o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum