Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 Empty Sv: Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 15:09

" aarhh!" skreg Kiker. og kunne mærke at hun tog hans blod kiker så ud til at midste bevisthende af det, i det fjerne kunne man høre et brøl som kom tæt og tæt på dem Kiker viste at Taishan var vånge. Og ville komme sn storebror til hjælp Kiker mummel så Taishan ikke skulle komme, da det var alt for farliget for ham Kiker så på Calixte og lukke øjne og midste bevisthende. Natasha bliv bare ved med at drikke af hans blod som om hun ikke op fantet at han ikke rurte sig mere

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu// - Page 2 Empty Sv: Hva' laver jeg her? //Kiker&Mieu//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 15:11

Mieu stoppede og så mod ham... rejste sig hurtigt medens tårerne i hendes øjne kom frem
"u..undskyld" hun holdte sig stille for munden og kiggede lidt væk...
hun havde jo ikke reageret af at Cat havde skreget hendes navn når det jo ikke var hendes... så hun noget ikke at stoppe før hun havde drukket for meget..
hun gik et par skridt væk derfra "mieu ked af det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 15:19

Calixte så skiftevis på dem og gav slip om Natasha. Hun så forvirret på dem begge, men satte sig ved Kiker, løftede hans hovde i sit skød og aéde ham beroligende over hovedt, og mærkede på hans iskolde pande engang imellem. Hun løftede brynet og så på Natasha, "Mieu? hvem er Mieu?" Sprugte hun forvirret. For det var jo Natasha hun hed? Det var ihvertfald var Calixte troede. Hun ville dog ikke være sur på 'Natasha' eftersom at hun mange gange var blevet fortalt hvordan det var at være nyfødt vampyr. "Kiker?" kaldte hun stille og gav en lille lyd fra sig, der lød som en flagermusens klik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 15:28

såren på Kikers hals healse sig langesomt smamen igen. Han så ud til at vånge igen han så en smule forviret ud og fik sig sat op igen, han mærke efter på sin hals og kunne mærke de små nye ar han hade for at Mieu. Men han sagde ikke noget han var svimmel og rundtosset 2 jeg er okey " sukke Kiker, og viste at det var en lodret løj han hade det ikke godt over hovedt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 15:31

Mieu kiggede lidt væk og vendte ryggen til dem
"jeg er mieu" sagde hun stille og begyndte at gå, hun havde bare lyst til at hoppe ud foran et tog... men det kom først om 20 minutter det næste
hun havde tårer i øjnene stadig over hvad hun havde gjort

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 15:35

Calixte følte sig som den mest voksne her, men det var hun jo enelig også. Hun støttede kort Kiker i ryggen "jeg kommer om lidt" Sagde hun blidt og rejster sig op, børstede kort skidtet af bagdelen, og skyndte sig efter denne vampyr, som hun før havde kendt som Mieu, Hun lagde blidt en hånd på hendes skulder "Du må ikk være så sur på dig selv" Sagde hun med en blid og rolig stemme, hun havde og en klang af beroligenhed i sin stemme. Hun bed sig lidt i læben, men kun kort. Hun fulgte med Mieu hvor hun nu var på vej hen. Hun lod sin hånd glide ned fra Mieu's skulder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 15:45

Kiker rejste sig og gik med dem. Han var ikke vred men en smuel forviret han lag armen omkring Mieu, og kramme hende stille 2 du kunne ikke gøre for det men du kunne da han spurte først " sadge kiker. Han smuelde roliget og venliget til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum