Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene ved stranden-Alle er velkommne EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene ved stranden-Alle er velkommne EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene ved stranden-Alle er velkommne EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene ved stranden-Alle er velkommne EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene ved stranden-Alle er velkommne EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene ved stranden-Alle er velkommne EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene ved stranden-Alle er velkommne EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene ved stranden-Alle er velkommne EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene ved stranden-Alle er velkommne EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene ved stranden-Alle er velkommne EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene ved stranden-Alle er velkommne

2 deltagere

Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Yukii Tirs 27 Apr 2010 - 16:38

T:21.00
O:Vandet, sandet, g Yukii
S:Stranden
V:Blæst og koldt
__________________________________________
Yukii sad i sandet med bene trukket op under hende, og kiggede en smule omkring hende for at se om de rvar nogen på vej derned, eller om der ikke var nogen på vej.Hun begyndte stille at røre lidt ved sandet hendes fingerspidser kærte og strøg direkte over sandet og e små sandkorn, der var dejlig frisk luft og himlen var klar og dybblå helt stjernefri himlen.Hun kedede sig en smule da hun kun var den eneste som var dernede.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:46

Sea kom gående langt nede af stranden. Hun kunne skimte en i det fjerne. Hun satte farten op for at komme ned til personen. Hun var nede ved hende på et par sekundter. Sea smilte til personen. Hun kendte hende ikke, men smilte alligevel til hende. "Hej!" smilte hun muntert til pigen....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Yukii Tirs 27 Apr 2010 - 16:50

Yukii vendte sig lidt om ved stemmen og fik øje på en pige hun ikke kendte eller havde set før så hun smillede bare, og nikkede kort til hende"hejas med dig hyggeligt at der kom nogen forbi jeg kedede mig nemlig ret meget så jeg ville gå mig en tur ned mod stranden"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:54

"javel!" smilte Sea glad. "Jeg er også glad for at du er her! Jeg har været alene hele dagen og ja, så gik jeg så bare her ned!" grinte hun. Hun så ned på pigen. "Hva hedder du egentligt?" spurgte Sea nysgerrigt. "Jeg hedder Sea!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Yukii Tirs 1 Jun 2010 - 16:34

Yukiis smillede lidt det var bedst at være to eller fler hernede end slet ingen så smillede hun endnu mere og skammede sig lidt over at hun slet ikke havde fortalt havd hun hed, sp hun bukkede kort og nød vejret"mit navn er Yukii fuldenavn Yukii Aido hyggeligt at møde dig"sagde hun venligt.Hendes hår flagre lidt foran hendes øjne så hun kort ikke kunne se noget"ja et er meget godt du kom jeg hader også at være alene"sagde hun bagefter
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 7:41

"Rart at møde dig Yukii!" smilte Sea venligt til hende. Hun så sig hurtigt om som hun plejede at gøre. Hun rettede blikket mod Yukii igen.
"Ja, det er for det meste ret så kedeligt at være alene!" svarede hun og smilte. *Godt Yukii er her! Ellers ville jeg stadig være alene!* tænkte hun og smilte lidt.
Sea så undrende på Yukii. "Hvad er du egentligt for en?" spurgte hun nysgerrigt og tænkte sig om. Hun var ikke så god til at se hvad folk var....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 9:35

Jaster kom gående ned til Stranden men han kiggede rundt for at se om der var nogen der nede han fik øje på to piger og gik hen til dem med et lille smil "hejsa"sagde han med et smil og kiggede på dem og ventede på ders svar *mon de ville snakke*tænkte han og kiggede på dem med et smil han viste ikke hvad han skulle sige til dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 13:10

Sea vendte sig om mod drengen der pludseligt var kommet. Hun smilte venligt til ham.
"Hej!" svarede hun og fortsatte: "Hvad hedder du egentligt?" hun så spændt på ham.
*Bare han ikke er ond eller sådan noget! Men hvem er ond når man kommer over og siger hej?* tænkte hun, men sagde intet....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 13:17

"mit navn er Jaster"sagde han med et smil og kiggede på hende "mit fulde navn er Jaster Li Jackson"sagde han med et smil *dem har jeg ikke mødt før*tænkte han med et lettet smil og kiggede på dem med et smil og satte sig ved dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:54

"Jeg hedder Sea Tulip!" svarede Sea og smilte glad til Jaster. Hun så undersøgende på Jaster. *hvad er han for en race?* tænkte hun.
"Hvilken race er du egentligt? Jeg er ret så dårlig til at se hvilken race folk er!" sagde hun og smilede undskyldende....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 18:02

"jeg er en dæmon"sagde han med et smil og kiggede på hende "hvad er du"spurgte han med et lille smil *hmmm gæt gæt hmm vampyr måske eller hmm hun må selv fortælle det*tænkte han med et smil og kiggede på hende mens han ventede på svar fra hende han kiggede stille rundt på stranden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:04

"Nåh, dæmon!" smilte hun glad. "Du er vist den første dømon som jeg har mødt tror jeg!" grinte hun.
"Ja, jeg er så en vampyr!" svarede hun og så ud over vandet....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 18:15

"okay"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil på læberne og kiggede rundt igen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:17

Zirt kom gående hen mod Sea. Hun syns at Sea var ret smuk. "Hej!" sagde hun glad. Zirt nåede ikke lige at få stoppet så hun gik lige igennem Sea. "Nå ups det ,å du undkylde!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:57

Sea så op.
"Hej!" smilte hun venligt. "Hvem er du?" hun så undrende op på pigen og smilte lidt....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:59

"Zirt, dæmon!" sagde hun glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 19:00

"Okey, hyggeligt at møde dig!" smilte hun. "Jeg hedder Sea Tulip og er vampyr!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 19:06

han kiggede på dem med et smil *hvad laver zirt her*tænkte han med et lille smil på læberne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 19:06

"Okay, men du må undksyld at jeg gik igennem dig!" sagde hun usikkert og smilte skævt. "Det er bare sådan en vane jeg har!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 9:34

"Ja ja! Det er helt okey!" smilte hun til hende. Hun så ud over vandet og grite lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene ved stranden-Alle er velkommne Empty Sv: Alene ved stranden-Alle er velkommne

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum