Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ild og vand//Tanja=privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ild og vand//Tanja=privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ild og vand//Tanja=privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ild og vand//Tanja=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ild og vand//Tanja=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ild og vand//Tanja=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ild og vand//Tanja=privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ild og vand//Tanja=privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ild og vand//Tanja=privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ild og vand//Tanja=privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ild og vand//Tanja=privat//

Go down

Ild og vand//Tanja=privat// Empty Ild og vand//Tanja=privat//

Indlæg af Zankuji Tors 2 Sep 2010 - 19:42

S-forêt-skoven
T-12-00
O-træer
P-sort bukser og bar overkrop
V-sol

Zankuji var ude i skoven og det havde han været lige siden om morgen for at træne hans evner var gode især når han brugte dem i kamp han stod og koncentrere sig om noget han skulle gøre med sine evner. Han rakte sin arme ud foran sig og lavede to ild kugler foran være af hans hænder og de blev stille og roligt større og større til de var helt perfekte som han skulle ha dem.
Han trak lidt på sin skulder og samlede dem stille og roligt i en stor ild kugle som lykkedes for ham denne gang han havde brugt meget tid på den for kuglen indholdte maget stor kræft i sig som han holdt foran sig den var skabt nu skulle den bare bruges på den rigtige måde.
Han kiggede rundt om sig for at være sikker på at der ikke var nogen i nærheden af ham selv og det så der ikke ud til at være lige nu så han tog kuglen og rakte den op mod himlen og stod sådan i et godt stykke tid.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Ild og vand//Tanja=privat// Empty Sv: Ild og vand//Tanja=privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 19:47

Tanja kom gående ude i skoven. Hun havde stået nede ved søen hele dagen og leget med vandet. Hun kunne mærke noget i nærheden som svækkede hende en smule.
Hun gik hurtigt imod det og var i dæmon form (På billedet med øre og hale) fordi så ville hendes krafter være stærkere når hun brugte dem.
Da hun havde gået lidt ramte svækkelsen hende igen. Det var en ild dæmon der trænede med ild. Hun ville have været løbet væk, men var for nysgerrig og satte sig så ned og så ham træne med et facinerende udtryk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 20:10

//Zankuji? er du der?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tors 2 Sep 2010 - 21:26

Han stod med den store ild kugle op mod luften med et smil på sine læber *det her har bare og lykkes det er det stærkeste jeg kan men skal passe på at jeg ikke bruge for meget energi på det men jeg skal lære det her*tænkte han og holdte kuglen op mod himlen *så skader den ikke nogen udover en fugl eller noget*tænkte han og koncentrere sig dybt i det og intet kunne forstyrre ham lige nu. Han samlede lidt kræfter til at han ville kunne stå på bene bagefter "arrrh Fire Flash"råbte han og ild kuglen skød et udbrud af ild op i luften man ville kunne mærke varme bølgen på lang afstand fra den og kræften var ikke den fulde kræft han brugte på det så han ville mindst besvime af det.
kort tid efter han var færdig med det faldt han bagover og lå på jorden og trak vejret hurtig for at komme sig over det men besvimede så og lå dog og trak vejret mere eller mindre vejret normalt noget af nogen af træerne var lidt brandte men det var jo også et udbrud af ild han lige havde lavet og den eneste grund til at han havde bar overkrop var at han havde trænet det meste af dagen og den t-shirt var gået i stykke så han havde smidt den.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 21:35

Tanja så forundrende på ham og rejste sig, selvom hun følte sig svækket af al den ild han lige havde skudt op. Hun stalte sig ved siden af ham og lagde hovedt på skrå og så ned på ham. *Mon han er okay?* tænkte hun og hendes hale legede med sig selv og hendes ører var rettet intrereseret imod ham. "Heej... er du okay?" spurgte hun lavt og kiggede på ham med hendes blå øjne. Hun var en smule nervøs fordi hans kræfter svækkede hende en del, men hun var for nysgerrig til at holde sig væk. Hun havde nemlig aldrig mødt en Ild dæmon før, så det var meget facinerende at få lov til at se en træne og måske endda få lov til at snakke med en.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tors 2 Sep 2010 - 21:43

Han lå stille og rolig og efter en god del tid åbnede han stille øjne og satte sig op og var godt svag i det lige nu "ov hej med dig"sagde han stille og roligt og kiggede op på hende og kravlede hen til et træ for at sætte sig op af det og kiggede på hende pigen "har du stået og kigget på eller er du lige kommet"spurgte han med et stille smil på sine læber og sad op af træet og var ikke helt ved kræfterne endnu "men navnet er Zankuji Anicrado"sagde han og kiggede på hende "og du er"sagde han og satte sig bedre til rette op af træet.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:04

Tanja smilte til ham og gik hen og satte sig foran ham med en meters afstend ca. "Mit navn er Tanja, og jeg er lige kommet, eller jeg så dit sidste nummer. Det var ret vildt." Sagde hun med et smil. "Gid mine kræfter var lige så stærke..." kom det en smule jaloux, men stadig med et smil. Hun lagde hovedt på skrå og hendes øre var rettet intreraseret imod ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 4 Sep 2010 - 16:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay hyggeligt at møde dig Tanja"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "ja det var vel vildt men det kræver også en masse energi at gøre"sagde han og kiggede på hende med det samme smil og sad op af træet for at slappe af "du er vand dæmon er du ikke"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 16:53

"Joo... det du lavede krævede ikke kun energi fra dig men det svækkede ogs mig... men det var flot." Sagde Tanja og havde stadig hovedt på skrå. Hun var meget facineret af ham og hans kræfter. "har du trænet meget?" spurgte hun nysgerrigt. "ja undskyld at jeg virker så intrereseret men det er sjældent at vanddæmoner møder ild. Ihvert fald dem jeg kender..." Sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 4 Sep 2010 - 17:29

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "svække dig hvordan det"sagde han og kiggede på hende med et smil "ja jeg har trænet meget"sagde han og kiggede på hende "hvad da jeg træner skam også kun på en grund"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "ja det er sjældent hvis man ikke havde en lillesøster der er Vand dæmon"sagde han med et stille grin
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 10:50

Hun nikkede lidt. "Jeg.... øøhm... min svaghed er ild... så.. det tog lidt hårdt på mig...." sagde hun stille og kiggede på ham. "Hvilken grund træner du på? Altså hvad er grunden til at du træner?" sagde hun med et lille grin da det første lød som vulapyk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 6 Sep 2010 - 20:26

Han kiggede på hende "hvordan kan en Vand dæmon være svag overfor ild det hænger ikke sammen"sagde han og kiggede på hende "jeg træner fordi jeg vil kunne beskytte mig mod Zane"sagde han og kiggede på hende "for han er jo den der er ond og hersker i denne skøre by"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 8 Sep 2010 - 20:52

Tanja sendte ham et ydmygt smil. "Jeg er VAND dæmon... og min svaghed er ILD... modsætninger. burde det ikke være normalt når en ild dæmon laver så meget ild at det skulle give et slag i en vanddæmon??" sagde hun og trak på skulderne. Hun havde ikke svar på al det selv. Hun var blevet forladt alene som baby og kendte ikke rigtig til tingene, hun vidste bare at hun var vanddæmon.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum