Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bloody hell// Cervo - privat//

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 22:32

" Skulle vi ikke hjem til dig?" spurgte hun og grinte svagt. Hun begyndte at ryste svagt, hun frøs, men ville ikke indrømme det for ham, hvis han altså spurgte hende om det.

// Helt okay, min er oss halvdød//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// - Page 2 Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 22:35

Cervo smilte halv dumt. "Når ja... Denne vej." sagde han og begyndte at gå hen imod hans lejlighed. Han kiggede på hende og lagde hovedt på skrå. "Her" sagde han og tog sin jakke af og gav hende den. "Tag den her på. Kan godt klare mig det sidste stykke uden jakke" han sagde godt nok at han kunne men bare det at han tog jakken af gav ham kuldegysninger. Han gik hurtigere hen imod lejligheden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 22:41

Alena fulgte efter ham så hurtigt hun nu kunne " Jeg fryser ikke " sagde hun stille og rystede stadig, hun ville jo ikke indrømme det og gjorde det heller ikke. Da han satte farten op gjorde Alena også selvom det var lidt svært på grund af hendes stiletter hun havde på, men hun klarede sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 22:46

Da de nådede til døren ind til opgangen stoppede Cervo og låste op. Han holdte døren for Alena og begyndte at gå op af trappen op til stuen. Da han var kommet op af den låste han sig ind og stod med åbne arme "Velkommen!" sagde han og stod i entreen i en godt indrettet lejlighed der var omkring de 200 m2. Lidt stort til en person men det var Cervo ligeglad med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 22:55

Alena smile blidt til ham " Tusind tak" sagde hun og stoppede op foran ham og gav han et blidt kys på kinden og gik vidre. Hun så sig lidt omkring i den kæmpe store lejlighed som han havde
" Hvor er her smukt" sagde hun da hun havde set dig lidt om * selvfølgelig er det smukt Alena det skal jo passe til personen der bor her* tænkte hun og så over på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:00

Cervo tog sig til den kind hun havde kysset og fjernede den så igen. Han lukkede døren efter dem og gik ind i stuen. "Tak.. sæt Dem bare i sofaen... tænd tv'et. lad som om at De er hjemme... noget De kunne tænke Dem? noget at drikke? noget mad?" spurgte han. Han syntes det var sjovt at bruge høfligheds De på hende og skulte et lille skævt smil og kiggede bare på hende med sine bambi/dådyr øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:07

" Du skal ikke kalde mig de, jeg er sgu ikke fisefornem min kære" sagde Alena og gik over mod ham med et svagt smil på læberne, hun kunne ikke skjule smilet. Hun skubbede let til ham så han kom til at stå op af en væg og hun stillede sig i vejen så han ikke kunne komme væk " Hvad gør du nu" spurgte hun og bed sig let i underlæben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:12

Cervo smilte lumsk og lagde hænderne på hende hofter. Han trak hende helt in til sig og hviskede "Enten gør jeg det her" sagde han og kyssede hende svagt på kinden "Eller det her" sagde han og lod sine læber strejfe hendes. Han begyndte at grine "Eller også forvandler jeg mig til en ulv og bider i dig indtil du lader mig gå" han lo stadig en smule og kiggede hende dybt i øjne og smilte bare skævt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:18

Alena rødmede let da han kyssede hende og så på ham med et blidt smil " Tror du at din ulveform skræmmer mig?" sagde hun med et grin gemt bag ordene, hun kunne forvandle sig til en sort kat på størrelse med en tiger, hvilket kunne skræmme mange, men sikkert ikke ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:20

"Pas på den store stygge ulv" hviskede han i hendes øre og lo.
Han grinte og sukkede så. "Helt seriøst så tror jeg at jeg ville vente og se hvad du ville gøre." sagde han og lagde så meget op til hende, det hele var der, smilet, øjne, måden at sige det på. Det hele simpelthen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:32

Alena smilte blidt " den stygge ulv kan få en legekammerat som er en farlig tiger" sagde hun og grinte svagt. Hendes øjne skindede som et lille barns en juleaften, var hun mon forelsket i denne animagus? Tja lidt var hun faktisk. " Lad mig se, jeg ville gøre sådan" Hviskede hun og kyssede let hans læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:34

Han smilte til hende. "Up! nu ved jeg hvad jeg ville gøre..." sagde han og kyssede igen.
Han grinte og slap hendes læber. "Sæt dig ind i stuen. Jeg skal lige have noget at drikke... vil du have noget?" spurgte han og holdte hende ud fra ham så han kunne se ordenligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:36

Alena lukkede let øjnene og åbnede dem så igen da han brød kysset " Tja, det vil jeg da gerne" sagde hun og gik over i stuen igen og satte sig, * Alena hvad sker der med dig?* tænkte hun og tog sig til panden, men det var ikke det hun ville bruge sin tid og energi på at tænke over, så hun lod det ligge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:38

Cervo gik ud i køkkenet. "Hvad kunne du tænke dig?" spurgte han og kiggede ind i køleskabet.

//At kigge ondt på den døde krea ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:41

" Lige meget" sagde Alena som havde sat sig i sofaen og ventede på at han kom med noget at drikke til dem. Hun sad og pillede ved sit hår, hun vidste ikke hvad hun skulle sige til ham. * Fuck mand hvorfor skal han være så tiltrækkende?* tænkte hun og bed sig let i underlæben.

// helt okay ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:46

Han kiggede lidt og endte med at tage to mokai'er og gik ind i stuen. Han åbnede dem og gav den ene til Alena. Han sætte sig ved siden af hende og tog en lille tør af sin. Han satte flasken på sofa bordet og så på hende med de mest forførende og tiltrækkende øjne nogle nogen sinde havde set. Men i teorien var det ikke hans skyld at hans øjne var sådan. Det var jo fordi at han var en bambi/et dådyr i animagus form og at han var ulv, og ulve var i familie med hunde, derfor hundehvalpe blikket. Som sagt, ikke hans skyld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:55

Alena smilte og tog en tår af sin mokai og satte den på bordet og så på ham, hun søgte øjenkontakt for at se om han var det værd som hun tror han var. Alena's ene hånd lagde i sofaen ikke langt fra ham, om han lagde hånden på heneds aller om han havde tanker om noget andet, ville tiden jo vise

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:59

Cervo smilte skævt til hende og tog stille fat i hendes hånd.
Han legede med hendes fingre og rykkede væk fra hende og lagde sig halvt ned og trak hende ned til sig. Han vendte hende så hun lå med ryggen mod ham. Han begyndte at nusse hendes hoved og hår. Han tog og tændte for tv'et og slog over på kanal 5. Der var CSI Miami.
Han nussede videre i hendes hår.

//Skal logge nu :'( //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 0:05

Alena lå med ryggen til ham og smilte tilfreds over sig selv. Hun rødmede let da han nussede hendes hår, men hun nød det meget og lukkede nærmest øjnene fordi hun nød det så meget som hun gjorde. Faktisk var Alena ved at være lidt træt, måske var det fordi der var omkring 3 timer til at solen stod op, men så lang tid havde de da ikke vært ude, havde de? Hun så op på ham og bed sig let i underlæben og gabte svagt

/ Okay :/ Skrives bare imorgen så ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 12:01

Cervo smilte til hende. "Sov bare." han kærtegnede hendes kind og hans øjne studerede hende stadig. "Jeg har et gæste værelse hvis du vil ligge i en seng..." han blinkede til hende. "Men du må også låne min seng. jeg sover bare et andet sted så" han smilte stadig til hende og bed sig i underlæben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 12:56

Alena smilte blidt " Hvis jeg skal sove skal der være en ved min side" sagde hun og bed sig let i underlæben og ventede på hans svar. Hun ville da ikke have noget imod at han kom med hende i seng, det var ikke fordi hun havde nogle skumle bagtanker eller noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:19

Cervo lo og rejste sig lidt. "Det sent... Kom!" han rejste sig fra sofaen og rakte hende hånden for at hjælpe hende op. "Vi kan sove inde hos mig i min seng..." han stoppede op og tøvede. "Altså... Hvis du KAN sove." siger han så. Han havde helt glemt at hun var vampyr og han var ikke sikker på om vampyrer kunne sove.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:27

Alena smilte blidt og nikkede så svagt og tog hans hånd og rejste sig " kan jeg sikkert ikke da jeg er vågen om natten" sagde hun og grinte svagt * troede jeg han vidste* tænkte hun og så på ham med et svagt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:47

Cervo smilte lidt nervøst. "Så... øøøh... så må du vel... gøre hvad du vil imens jeg sover. Du kunne se tv... eller... gå... måske se på mig imens jeg sov" han grinte, en nervøs og halv trist latter. Han tog hånden til sig, ikke hårdt bare ganske blidt, og gik hen til soveværelset og gik ind i rummet. Inden hun kunne nå at følge efter ham tog han hurtigt alt tøjet af, bortset fra boksershortsne, og lagde sig på sengen med dynen over sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:54

Alena gik ind i værelset og så at han allerede lå under dynen og tøjet lå på gulvet. Hun rødmede svagt og så på ham " Jeg er træt så måske burde jeg sove" sagde hun og grinte svagt. Alena var ikke genert så hun begyndte at trække hendes tøj af så hun kun stod i corsage og g-streng. Hun så ned på ham med et blidt smil og satte sig så i sengen og bed sig let i underlæben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum