Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bloody hell// Cervo - privat//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:58

Cervo smilte til hende og tog fat rundt omlivet på hende og hev hende med ned under dynen.
"Prøv at se om du kan sove..." sagde han og lo stille. "Kom her." hviskede han og trak hende ind til sig. Han nussede hendes mave med den ene hånd og nussede hendes kind med den anden. Han smilte til hende og så hende i øjne.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Bloody hell// Cervo - privat// - Page 3 Empty Sv: Bloody hell// Cervo - privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 20:37

Alena bed sig let i underlæben * ganske vidst er han animagus, men han er for kær til at sætte tænderne i* tænkte hun og lukkede let øjnene et lille stykke tid og åbnede dem så igen og så på ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige så hun forblev stille og så bare på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 20:41

Cervo nussede hende stadig på maven og trak hende tættere ind til sig. "Er der noget galt?" hviskede han spørgende i øret på hende. Han følte en trang til at kysse hende på kinden men undertrykte den da han ikke ville ødelægge den gode stemming. Han vendte hurtigt ansigtet væk, for det første for ikke at kysse hende og for det andet fordi han gabte.
Han vendte ansigtet mod hende igen og smilte stille til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 21:02

Alena smilte blidt " Nej, hvorfor skulle der være det?" spurgte hun og nød at han nussede hendes mave og nussede derfor også hans. Hun rødmede blidt over de blege kinder og så på ham med et blidt og tiltrækkende smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 21:07

Cervo rødmede let da hun nussede hans mave. Han tog den ene hånd, den der ikke nussede hendes mave, og lagde den på hendes kind. Han lænede hovedt ned imod hendes. Han lukkede øjne og hviskede stille i hendes øre "Undskyld jeg kan ikke holde mig tilbage" han pressede blidt og stille hans læber mod hendes. Da han havde kysset hende i ca 7sek, holdte han hende ind til sig og nussede hendes hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 21:25

Alena lukkede let hendes øjne og kyssede ham tilbage og nød det virkelig. Da han brød kysset lagde hun sig tæt ind til ham og smilte blidt for sig selv * han er forfærdelig sød* tænkte Alena og så op på ham. Hun var rødmedet en smugle mere da han kyssede hende, men hun havde ikke noget imod det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 21:30

Cervo klemte hende ind til sig og smilte for sig selv. Han lagde en finger under hendes hage og tvang hende til at se op på ham så han kunne kysse hende igen. Han kyssede hende 3 gange og kyssede hende så i panden. Han sukkede stille. "Undskyld." hviskede han "Jeg kunne bare ikke holde mig tilbage mere... Jeg skal nok stoppe nu." sluttede han af. Han begravede hans fingre i hendes hår og lukkede øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 21:42

Alena lukkede øjnene igen da han atter kyssede hende og hørte så hans ord " Du behøber ikke stoppe" sagde hun blidt og lagde hendes frie hånd på hans kind og nussede den blidt. Hun ville ikke have han stoppede før solen var ved at stå op hvilket der sikkert kun var nogle få timer til, men hun ville nyde de sidste natte timer med ham. Alena kunne jo ikke tåle solen så hun måtte gøre det om natten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 21:46

Cervo smilede. "Du kan blive inde her hos mig hele dagen. Vi kan trække for og sidde i 'mørket' og se tv" hviskede han med et lille grin. Han løftede hendes hoved nærmere og lukkede øjne for at kysse hende blidt igen. Han nød at ligge der i mørket sammen med hende. Men det bedste, ihvertfald af hvad Cervo menete, var at det ikke var total perverst. De lå bare der, med armne om hinanden og gav hinanden små uskyldige kys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 22:02

Alena smilte blidt og lukkede let øjnene og kyssede ham så " Det lyder fint med mig" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun syntes dette var hyggeligt at de lagde i sengen næsten uden tøj uden at lave noget synderligt pervers med mindre at kysse var blevet perverst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 11:45

Cervo lagde en hånd bag hendes hovedt og trykkede blidt hendes hoved ind mod hans skulder. Han nussede hende i håret og begravede hovedt i håret. Han sukkede stille og nussede hendes ryg med den anden hånd. Han smilte og hviskede i hendes øre: "Det her kunne jeg godt vænne mig til" sagde han og lo stille og fredfuldt. Han ville ikke indrømme det, men han var begyndt at få større følelser end for en han bare datede for sjov. Hende her virkede for ham som noget helt særligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 16:33

Alena nød at ligge så tæt op af en ung fyr igen, det var mange år siden hun sidst havde gjort det. " Jeg kunne også godt vænne mig til dette" sagde hun og kyssede ham blidt på halsen uden at tøve. Hendes ene hånd lagde stadig på hans mave og hun nussede den svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 16:47

Cervo smilte og gabte stille. Han lagde sig helt ned på ryggen og lukkede øjne. "jeg tror jeg er for træt lige nu til at kysse dig godnat, du må kysse mig." hun strakte sig og lo. "Helt seriøst så tror jeg at jeg hellere må få noget søvn hvis jeg skal være til stede når vi skal hygge om nogle timer." han lukkede øjne og lagde armen om hende. "Godnat min skat." grinte han og døsede hen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 16:54

Alena smilte blidt til ham og kyssede ham så godnat. Hun var tilfreds med at ligge i denne seng og så med ham, selvom han var animagus. Hun gabte svagt og lagde hovedet på hans brystkasse og lukkede øjnene. Da Alena hørte hans sidste ord rødmede hun let " Godnat skat" sagde hun stille og gav sig til at sove.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 13:44

//Næste morgen???//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 13:45

//yush.. Du skal huske Alena stadig sover da hun ikk kan tåle sollys//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 13:52

//Hmmm... Så... Ide! *Blinkende pære over hovedt* //

Cervo vågnede omkring 13.40 næste dag. Han så på Alena og kyssede hende på kinden og rejste sig. Han gik søvnigt rundt i lejligheden og kedede sig. Han gik ud i køkkenet og så efter noget at spise til 'morgenmad'. Han åbnede køleskabet og tog en smør ud og lukkede det igen. Han tog noget toastbrød ned og smurte sig hurtigt en skive brød. Han spiste hurtigt maden og gik ud på toilettet. Han børstede tænder og gik i bad. Han stod under det varme vand, hvilket var dejligere end han havde regnet med da han jo havde sovet sammen med en kold vampyr, og nød vandets varme. Han vaskede hurtigt sit hår og slukkede for vandet og gik ud. Han tørede sig og tog noget rent tøj på for at gå ind i stuen og tænde for tv'et imens han ventede på at Alena vågnede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 14:05

Alena sov stadig, men kunne godt mærke at Cervo ikke var der længere, men efter som tiden gik og det blev eftermiddag og solen var på vej ned kunne hun mærke at hendes krop stille begyndte at vågne på en eller anden måde. Klokken blev omkring fem om aftenen og mørket var så småt begyndt at falde. Alena vendte sig i sengen og så over mod vinduet " næsten ingen sol, tror godt jeg kan vågne" sagde hun nærmest mumlende og rejste sig op fra sengen. " CERVO!" råbte hun stille og gik ind i stuen kun iført undertøj. Hun smilte da hun så ham " Troede du var stukket af" sagde hun og grinte svagt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 14:10

Cervo hoppede en halv meter op i luften da hun kalde på ham. "Hvad? ja... jeg er her.." sagde han og grinte. Han gik hen til hende og kyssede hende på kinden. "Jeg ville aldrig stikke af for dig... og hvor skulle jeg tage hen? det her er jo mit hjem..." han grinte igen. "Bare gør hvad du vil, gå i bad, spis, alt andet end mig self." han kyssede hende på den anden kind. "Tag tøj på. Og kom ind til mig bagefter" sagde han med et smil. Han nussede hende på ryggen og kyssede hende på næsen, panden og til sidst et enkelt kys på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 14:28

Alena rødmede let " Det ved jeg da ikke?" sagde hun og grinte svagt uden at vide hvad hun skulle sige næste gang. Efter de kys hun fik af ham gik hun ind og hentede sit tøj " Smutter lige i bad" sagde hun og smilte blidt til ham inden hun lukkede døren ind til badeværelset og låste den. Alena tændte for vandet og tog undertøjet af og gik ind under den varme bruser. Hun nød denne varme mod hendes kolde hud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 14:33

Cervo sukkede let og lod sig dumpe ned i sofaen. Han kiggedepå tv'et og faldt hurtigt i søvn igen. Han lå stille og drømte. Drømte om at løbe i skoven igen. Løbe som hjort eller ulv. Han drømte at imens han løb fik han øje på 'hende'. Han løb direkte hen til 'hende', forvandlede sig til menneske og holdte om 'hende'. Kyssede 'hende'. Men i drømmen kunne han ikke se hvem det var. Indtil at han åbnede øjne i chok, sekundet inden da så han, at det var Alena der var 'hende'.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 14:38

Alena slukkede bruseren og gik ud, greb fat i håndklædet og tørrede sig og tog atter tøj på. Hun gik ud fra bade værelset og gik over mod Cervo og satte sig i sofaen. Alena vidste ikke hvad hun skulle sige så hun valgte at tie stille for ikke at sige noget dumt. Hun lagde sig ned med hovedet i hans skød og så op på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 19:54

Cervo kiggede ned på hende og nussede hende i håret. "Hmmm.... Du er smuk" mumlede han, kun lige forstågeligt nok til at man kunne forstå det. Han smilte stille og bøjede sig ned og kyssede hende i panden. Han rettede sig op og trak hende op så hun lå med hovedt mod hans bryst, med ryggen mod ham. Han lagde armne om hende og nussede hendes mave. Han nynnede stille i hendes øre og tændte for tv'et. Han kyssede hende på kinden.
Han gned hovedt mod hendes hals og kind som om han var en kælen katte killing.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 21:35

Alena smilte blidt til ham og lod ham kysse hende på panden og kinden. Hun ville bare ønske hun ikke havde sådan en trang til blod, for det kunne komme til at gå ud over ham, hvilket Alena ikke ville have at det skulle. Ganske vidst var hun vampyr og havde brug for blod, men Cervo's blod ville hun ikke have! Under ingen omstændigheder, om han så tvang hende ville hun sige nej. Alena satte sig op og lagde sit hoved på hans skulder og kyssede ham blid på halsen og så derefter på ham med et blidt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 21:45

Cervo smilte og kyssede hende blidt på kinden. "Er der noget galt?" spurgte han med hviskende stemme. Han skubbede hende pludsligt, men blidt, væk og rejste sig. "Vent her." sagde han med et smil og gik ud i køkkenet. Da han kom tilbage til hende havde han en blomst med sig. Blomsten hed Pelargonie og stod for pragt, skønhed uden sjæl og ynde. Han rakte hende blomsten. "her." hviskede han og satte sig ned i sofaen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum