Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
På nye opdagelser - Xetrias Noterian
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: På nye opdagelser - Xetrias Noterian
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja lad os det" svarede hun lidt efter, inden hun lod sig sætte på gulvet i skrædderstilling, mens hun lod hænderne falde ned i sit skød. Hvad mon han ville snakke med hende om? Hun anede ikke selv hvad man spurgte sådan en vampyr om, eftersom hun indtil for kort tid siden havde været sikker på at de ikke eksisterede i den virkelige verden. Hendes grønne øjne blev kort vendt mod den lange kjoles kant, som hun sad og legede med imellem fingrene. "Så.. " mumlede hun langsomt, men stoppede igen sin sætning ude af stand til at gøre den færdig.
Gæst- Gæst
Han gik stille over imod en bænk for at sætte sig der, han forventede at hun fulgte med, at hun stolede en smule på det han sagde, i stedet for som alle andre at være bange for en vampyr.. han syntes det var noget pis, det var jo kun farlige når de tørstede...
Gæst- Gæst
"Så.." mumlede hun igen, inden hun vendte blikket mod det sted, hvor han før havde fundet en flaske frem og drukket af den, mens hun hævede det ene øjenbryn. "Hvad drikker du?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er der andet du mener jeg bør vide?" SPurgte hun istedet for, mens hun vendte blikket væk endnu engang, så hun ikke kunne se ham putte flasken tilbage, eller skydevåbnene, som han åbenbart også gemte på under frakken.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvor mange andre .. væsner findes der?" Spurgte hun nysgerrigt, mens hendes hoved faldt en anelse på skrå, og de grønne øjne havde fået et opslugende skær, som gjorde at hun var interesseret.. Eller det viste det blik. "Jeg vil vide alt.. Jeg aner intet om denne verden alligevel, så det hele er nyt, og derfor må jeg bare vide det". Hun gengældte dog stadig ikke hans smil. Hun var ikke typen som smilede uden grund.. Faktisk skulle der en hel del til før et smil ville komme over hendes læber.
Gæst- Gæst
''er der noget specifikt om racerne du vil vide..?'' spurgte han så efter lidt stilhed.
Gæst- Gæst
"Jeg vil gerne have et eksempel på det" bemærkede hun lettere sarkastisk, da han kom til forklaingen om at der fandtes værre og bedre mennesker end ham selv. Hun tvivlede ikke på den ene af delene, men den anden nærede hun en anelse tvivl til. "Hvem er ondere.. Hvem er bedre?" spurgte hun kort, inden hun rystede på hovedet til hans sidste spørgsmål.. Jo mindre hun vidste om disse racer, des færre gange var hun nødt til at omgåes dem. Hun ønskede faktisk ikke at komme i kontakt med dem.. De virkede allerede som nogle der var godt skudt i låget, selvom hun kun havde mødt ham.. En vampyr indtil videre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg skal fandme ikke afgive nogle løøø..." Mere nåede hun ikke at protestere, da det gik op for hende, hvad det var for et løfte han ville have hende til at lave. Eksistens.. Men de kendte jo allerede til hinandens eksistens, så hvorfor fanden skulle hun afgive sådan et løfte. Det var ikke ligefrem fordi hun kendte nogen, som hun kunne løbe direkte hen til og sladre.. Desuden var hun ikke typen der lød med sladder, så der var vel ingen fare på færde. "Jaja.. jeg sværger at jeg ikke vil afsløre racernes eksistens" mumlede hun modvilligt, inden hun irriteret lagde armene over kors, og lod sig synke en anelse samme på bænken.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» en falig nat?-privat Xetrias Noterian
» To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)
» School, late at night? - Xetrias Noterian
» Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips