Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en nat på stranden Scorpius(privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 Empty Sv: en nat på stranden Scorpius(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:40

scorpius smilede til hende "har du nogen familie der skal vide noget. så skal jeg nok sige det?" han smilede til hende venligt og spurgte med en venlig tone. han vidste at det at have familie rundt om sig kunne hjælpe en hel del når man lå sådan et sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 Empty Sv: en nat på stranden Scorpius(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 10:16

" jeg har min mand og mine 5 døter " sagde Malika. og gabet svaget hun var noget så træt og udmatte men hun smilede da til ham så godt, hun nu kunne ind hun atte faldt i søven med det savget host

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 Empty Sv: en nat på stranden Scorpius(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 11:02

"ok." han havde endelig ikke lyst til det men blev nød til at vække hende igen "sorry jeg bliver nød til at vække dig igen meeen. hvor bor de. så jeg kan give besked?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 Empty Sv: en nat på stranden Scorpius(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 11:06

" i en store villa ind i skoven eller en vores lejlighed ind i byen " sagde malika. Og gabet sine kæber af led og blive endnu mere træt og udmatte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 Empty Sv: en nat på stranden Scorpius(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 11:25

han gav hende et kram "jeg fidner dem" han gik ud af hospitalet og var væk hele natten og det meste af den næste dag. han havde ledt overalt. og fået hjælp fra en masse mennesker. så stod han inde ved hende igen da hun vågnede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 Empty Sv: en nat på stranden Scorpius(privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 15:00

Malika vånge efter en gode nats søven. hun var stadig meget øm over det hele og alle mest i nakke som hun hade sloge meget slemt, da hun faldt og ramt jorden med er bump og er klask på den kold og bare jorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på stranden Scorpius(privat) - Page 2 Empty Sv: en nat på stranden Scorpius(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum