Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat]
Hendes øjne havde dog skiftet sin farve fra før at være gå til at være skifte mellem nogle andre farver. Lige i øjeblikket var de helt mørke. Hun smilte så og rakte det tilbage til Ace. Hun havde pludselig fået en masse spørgsmål i hovedet. "Blev du enlig forvandlet eller født som en vampyr?" spurgte hun med et blidt smil og mærkede hvordan kulden var omkring dem. Hun smilte blidt og bukkede så hovedet en smugle.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lagde så igen armene om ham igen. "Du er og bliver min far.." bestemte hun. Hun havde savnet en som hun kunne kalde familiemedlem. Hun ville græde men gjorde det ikke. Ikke fordi hun ikke kunne men fordi hun ikke ville.
Gæst- Gæst
//Mega Kreasvigt//
Gæst- Gæst
*Med min balance flader jeg sikkert i vandet...* tænkte hun kort og kiggede så over på Ace. "Når jeg går ud... Så hold øje med jeg ikke falder i vandet" sagde hun og smilte blidt til ham hvor efter hun tog fat, i den lille stige op, så hun ikke faldt igen.
//Det går :3//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sophia smilte glad og gik så op af trappen. Lidt tøvende. hun stak så hovedet ud og kravlede så ud på siden af båden mens hun tog et godt greb om et af rebene der var omkring hende. Hun smilede så blidt og rejste sig, "Jeg er glad for du er stolt," sagde hun taknemmelig og tog fat i det næste reb og støttede sig til den mens hun gik over til den, med et smil. Hun var dog ved at glide et par gange men havde rebet at støtte sig til.
//Krea svigt o.o//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» Sobbing skyes // Sophia //
» Can't find my self in the dark - Sophia
» Seems like.. //Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]