Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat]

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 Empty Sv: The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat]

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 16:51

Hun tog så i mod tørklædet, "Fristende," indrømmede hun og tørte med en roligt bevægelse blodet fra mundvigen væk og lidt af det blod der var kommet på sengen, og til sidst ved hendes hage, da det var tværet lidt ud.
Hendes øjne havde dog skiftet sin farve fra før at være gå til at være skifte mellem nogle andre farver. Lige i øjeblikket var de helt mørke. Hun smilte så og rakte det tilbage til Ace. Hun havde pludselig fået en masse spørgsmål i hovedet. "Blev du enlig forvandlet eller født som en vampyr?" spurgte hun med et blidt smil og mærkede hvordan kulden var omkring dem. Hun smilte blidt og bukkede så hovedet en smugle.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat] - Page 2 Empty Sv: The Ace.. of Bites?.. [Sophia - Privat]

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 17:00

"Tja, jeg blev født sådan. Min far hed Hefestus Bleakwood og min mor hed Avial Deathwhisper. De var begge vampyrer" sagde han og tog imod tørklædet og vendte det lidt inden han tørrede det sidste blod af hendes ansigt. "Sådan.." sagde han og lagde tørklædet tilbage i sin lomme. Han kiggede på hende med et stolt blik, "Det var godt klaret, at drikke blod. Du gjorde det faktisk ret pænt når man tænker på at det var din allerførste gang" sagde han og grinede lidt. Han huskede tilbage på sin fars optrænede slaver der havde lært detog smurt blod ud over det hele, de havde været rædselsfulde til det alle sammen, sammelignet med dem var hun extremt god.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 17:09

Sophia smilte blidt og kiggede op mod ham, "Mange tak.." sagde hun og skulle til at kramme ham igen. Hun havde enlig aldrig haft nogen rigtige forældre før. Hendes mor døde nemlig under fødslen. Og faren døde i en bilulykke. Selv om hun havde haft en far i tre år af din levetid var det ikke nok. Den gang havde Sophie været med i bilen. Men bilen blev ikke mast på bag sædet. Det var nok den første gang hun havde set en dø foran hende. Sophias smil blegnede så en smugle da den del af hendes hukommelse var tydelig.
Hun lagde så igen armene om ham igen. "Du er og bliver min far.." bestemte hun. Hun havde savnet en som hun kunne kalde familiemedlem. Hun ville græde men gjorde det ikke. Ikke fordi hun ikke kunne men fordi hun ikke ville.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 21:15

"Okay så, min søde datter.. Har du lyst til at gå en tur? Se verden igennem en vampyrs perspektiv?" spurgte han og krammede hende tilbage. Endelig var han blevet far, endelig var han en folk så op til.. Det havde han altid ønsket sig. "Du vil også være en del stærkere og hurtigere nu. Du er ikke længere et menneske, så du har ikke længere begrænsninger som normalt.." sagde han og gav igen slip på hende.

//Mega Kreasvigt//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 22:10

hun gav også slip på ham og nikkede så bestemt, "Ja vi kan godt gå en tur," svarede hun og rejste sig så, og tog med en hurtig bevægelse sine nøgler til båden. Hun gik hen mod døren og havde rimelig styr på hvordan man gik, hun vendte så blikket mod Ace mens hun gik, "Det går godt det her.." sagde hun stolt over sig selv. Men fladt der efter som om hun lige pludselig kun havde et højre ben. Båden havde nemlig kæntret lidt. "Det går nok.." sagde hun og rejste sig så op hvor hun lænede sig op af bordet.
*Med min balance flader jeg sikkert i vandet...* tænkte hun kort og kiggede så over på Ace. "Når jeg går ud... Så hold øje med jeg ikke falder i vandet" sagde hun og smilte blidt til ham hvor efter hun tog fat, i den lille stige op, så hun ikke faldt igen.

//Det går :3//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 22:23

Han kiggede på hende da hun tog sine første skridt og smilede stolt. "Fars pige.. Dygtig" sagde han og rejste sig. "Jeg skal nok passe på at du ikke falder, bare rolig" sagde han og gik lige bag hende med armene strakt ud, klar til at gribe hende hvis hun skulle falde. "Det går godt.. Jeg bliver helt stolt.." sagde han og en tåre gled ned af hans kind, han følte virkelig at hun var hans lille datter.. der nu tog sine første skridt.. Det gik ganskevidst hurtigt, men han nød det alligevel i fulde drag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 22:39

//Omg.. xD Kommer i tanke om min venindes lille søster xD//

Sophia smilte glad og gik så op af trappen. Lidt tøvende. hun stak så hovedet ud og kravlede så ud på siden af båden mens hun tog et godt greb om et af rebene der var omkring hende. Hun smilede så blidt og rejste sig, "Jeg er glad for du er stolt," sagde hun taknemmelig og tog fat i det næste reb og støttede sig til den mens hun gik over til den, med et smil. Hun var dog ved at glide et par gange men havde rebet at støtte sig til.

//Krea svigt o.o//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum