Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD)

Go down

Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) Empty Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD)

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 0:15

Oki doki, so..
Jeg er ny her inde, SURPRISE!!

og jeg sad lige og så på min profil hvor jeg ville redigere i de generelle informationer osv. Men jeg blev lidt forvirret i processen så nu fyre jeg lige nogle spørgsmål af som jeg håber i har svar på xD

1. I race beskrivelserne står der nogle evner som tilhøre den enkelte race, MEN betyder det så at de evner der er beskrævet er obligatoriske for den specielle race eller er det bare valgmuligheder?

2. Hvis ovenstående er obligatoriske og ikke valgmuligheder, hva skal man så anføre i "Magi" feltet?

3. Hvis man har evnen til at manipulere med vand, dvs. at vand er ens element betyder det så ikke også at man til en hvis grad har evnen til at kontrollere Is da det jo i bund og grund er en form for vand?

4. eller hvis man skal have den er det så en form for mini evne?

5. Er tankelæsning ikke det der så populært bliver kaldt "Godmod"? eller er det en acceptable form for godmod og hva er eventuelle kriterier for det?

det var hvist det o.O havde et spørgsmål mere men kan ikke huske det lige nu, jeg adder det når jeg kommer i tanke om det igen x3. håber jeg kan få lidt hjælp ^_^"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) Empty Sv: Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD)

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 0:20

jou kom i tanke om det! xD

6. sådan noget som at lave et fremmed sprog.? som fx:

“D'althuol Nak'tarl.. Daello vici!”

er det tilladt? så længe man husker at tilføje en oversættelse nedenunder:

“D'althuol Nak'tarl.. Daello vici!”
(Du trode nok at du kunne tage min Herre's liv.. men nu tager jeg dit!)

er det okay?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) Empty Sv: Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD)

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 1:00

OKay jeg vil meget gerne svare i morgen O___o'' da det er mange spørgsmål du har ^^'
Men jeg er lige kommet hjem fra en veninde og vil gerne sove nu :]
Så håber du kan vente til i morgen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) Empty Sv: Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD)

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 1:03

ja da ^_^ self kan jeg vente

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) Empty Sv: Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD)

Indlæg af Jay Wu Tors 29 Apr 2010 - 7:00

Svarer lige hurtigt for Fait :]..


1) De evner som ligger i racerne er nogen som man oprindeligt har, men hvis der står at racen kun har et tilegnet element kan personen kun have en ‘magi’ eller evne inden for det element. Ellers er der frit valg på hylderne.

2) Hvis du for eksempel er Animagus, så har du også frit valg på hylderne, men har du Aspara har du nogle tildelte elementer som du kan vælge i mellem, dog er mini evnen valgfrit til alle former for magi’er og evner, det skal dog bare ikke være lige så kraftfuldt som ‘hoved’ magien.

3) Kontrollere du med vand, kontrollere du også med Is.

4) Mini evne er en evne der ikke er lige så kraftfuld som magien, og efter hvad jeg kan se har du healing til magi, så ville jeg forslå at du tager Healing som mini evne og Vandmanipulation som magi.

5) Folk kalder det hvad de vil, men de fleste kender det vidst bedst som Tankelæsning.

6) Jeg vil sige det med fremmedsprog er tilladt, nogen af vores lange skrivere bruger det også men de laver oversættelsen inde i historien og ikke i parentes.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) Empty Sv: Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD)

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 13:05

oki doki, taksa ^_^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD) Empty Sv: Okay lige lidt spørgsmål fra en der ikke er så hurtig x.x.. (xD)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum