Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 15:07

Ja altså
Jeg har set set en del have billeder der ryger fra den ene side til den anden og nede fra og op, osv. Og så ville jeg høre med koden fra side til side?

PLEAS! Hjælp mig (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 15:08

jeg vil tro koden er [marquee] [/marquee]

men er ikke sikker..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 15:11

Okay mange mange tak Hayden (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 15:13

Bah! det gider den heller ikke at tage... .__.'
Men ellers tak (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 15:15

ah.. damn.. troede at den virkede.. -.-

vil da prøve at se om jeg kan finde ud af noget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 18:10

Mange tak (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 8:33

kan det være [.img] [/img.]

husk at slette punktummer (/staves)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 14:59

Koishite img og img er kun for at sætte billeder ind. De bevæger sig ikke ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 16:07

Hvis jeg ikke tager meget fejl, er dette gif billeder.. Altså billeder der sat 'in motion' inden de kom ind på siden.. Det er noget du skal bruge et program som Adobe flash til at lave.. Det er ikke noget jeg er 100% sikker på, men det er i hvert fald en fremgangs metode..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Man 10 Jan 2011 - 16:59

Man kunne også søge noget mere nøje på google :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Jay Wu Ons 12 Jan 2011 - 7:25

Koden til billederne er [img.] [/img.]
Men slet punktummerne. :]
Så skulle den i hvertfald gerne være der, ellers er der vidst noget jeg skal have kigget igennem angående vores koder ^^
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 12:03

Clash .. det var ikke den kode som personen ledte efter, billederne skulle bevæge sig i en bestemt retning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 17:02

det nemmeste at gøre, hvis man ikke kan finde koden, er at bruge photoskape, og lave en animation af billeder.. også sætte den ind i .[img] [./img] ^^
- igen slet punktummer :)
men der ud over har jeg ikke kunne finde nogen som gør det bestemt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Jay Wu Tors 13 Jan 2011 - 9:59

bruger man img koden kan man sagtens lave en animations billed. Brug photoscape til hjælp omkring det.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 16:46

Jeg mente nu liudt lige som.. Er det Liony hun hedder? Som hun har på sin underskrift?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 17:04

jeg tror at jeg har fundet koden til det du leder efter

INDSÆT TEKST HER ELLER BILLEDE

Er det ikke det du mener?
....

KODE:
<.marquee style="height: 60px;" scrollamount="1" direction="up">INDSÆT TEKST HER ELLER BILLEDE

Fjern punktummerne du ser ved "<>", når du indsætter koden i din profil tekst eller underskrift. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 17:05

Ehm.. jeg sender koden over en PM xD
det virker ikke rigtig med at sende her over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 17:27

Tak for hjælpen ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 17:39

Så lidt da (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o Empty Sv: SPØRGSMÅL: til profil koder jeg ikke kan finde o.o

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum