Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Pff fare, tror jeg ikke lige - Kyouga

Go down

Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga Empty Pff fare, tror jeg ikke lige - Kyouga

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:57

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 22.00
Sted: Skoven
Omgivelser: Ingen
Vejr: Mørkt, lidt fugtigt
Årstid: Efterår

Den fare som folk gik og kunne snakke om som foregik ude i skoven, specielt i Forêt kunne Josh ikke lige se skulle være noget specielt. Fordi indtil videre havde han ikke rigtig se noget, og han havde endna næsten gået i skoven i snart en halv time. For at være ærlig, så var Josh lidt skuffet, men alligevel også lidt lettet, fordi han kunne være fri for at skulle slås, men lige for tiden manglede han noget spænding i sit liv. Josh fik lidt efter færten af død som hang i luften og fulgte lugten i et stykke tid, indtil han fandt hvad det var som lugtede så dårligt og det var bare et dyr. Men Josh var nød til at holde sig for næsen, fordi lugten var ret kraftig lige der hvor Josh stod. Det var vist et vildsvin som var blevet flået op af et eller andet rovdyr, fordi det lignede klør som havde haft fat i den. Men hurtigt vendte Josh sig væk og begyndte at gå videre, han overvejede faktisk at gå hjem, men midt i mørket stoppede Josh op og lukkede øjnene, i håb om at høre noget spænding komme i retning af ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pff fare, tror jeg ikke lige -  Kyouga Empty Sv: Pff fare, tror jeg ikke lige - Kyouga

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 20:08

En mørk skikkelse vandrede næsten flyvende rundt i skoven. Hvis man kiggede nærmere, kunne man dog se at denne skikkelse, var en vampyr. Iført en sort tanktop, og sorte jeans. Denne vampyr, var Kyouga. Skoven havde altid væet det sted han havde opholdt sig mest, og vidste efterhånden alt om den. Hvilken tale der gik rundt i den, hvilke væsner der flyttede til.. Alt. Han var næsten en form for 'formand' i skoven.. Og dog bestemte han intet.. Desvære. Anyways, back to Kyouga. Som sædvanlig havde han sit selvsikre smil, på de let adskilte læber, og var ret forvirret. Alle folks tanker, blev jo ført direkte til hans hovde. Hans hjerne var jo som et stort rodet bibliotekt! Langsomt som han bevægede sig længere ind, opfangede han en Aura. Han stoppede op, og lavede en lille hvæsende lyd. Ikke fordi han var fjendtlig, men mere fordi at folk skulle vide han var der. Han var bestemt ikke en fjendlig en af racen. Medmindre at man altså selv ophidsede ham til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum