Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Terre (Zann) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Terre (Zann) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Terre (Zann) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Terre (Zann) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Terre (Zann) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Terre (Zann) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Terre (Zann) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Terre (Zann) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Terre (Zann) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Terre (Zann) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Terre (Zann)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Terre (Zann) Empty Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 17:53

S: i Terre indre (Ailince lejlighed)
O: kun hende
T: 08.00
V: morgen sol
D: en dag i Maj

Ailince gabt og lagde armene over sit hovede, hun var lige vågnet op og lå med blikket ud af vinduet, hun sætte sig op i en hurtigt, men elegant bevægelse, hun havde sin hvid natkjole på, og dyne faldt ned på hendes lår, hun vendt sig mod vinduet og tog en sit ene ben ud af sengen, hun så ned på gulvet og så på det blød med dyre gulvtæppe, hun rejste sig elegant og så mod vinduet "Hmm" hun synes hun havde set noget, men hun var på 9 sal, hun rystede på hovedet og gik ud på badeværelse, hendes vindue stod åbnede inden i stue, hun boede i en kæmpe luksus lejlighed, med de finest og dyre ting
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 17:56

Zann gik rundt ude på gaden han havde fundet ud af at Ailince boede her han så mod hendes lejlighed og forsvandt ind i badeværelset med ryggen til hende mens han kiggede forsigtigt ud af døren for at se om hun var vågen da der ikk var nogen åbnede han døren helt og råbte "Ai er du her" spurte han i råb

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 18:04

Da ailince var på vej ind i badet , råbte hun nogle bag sig og fik utroligt hurtigt et håndklæde om sig og så mod ham "AhHHH ZANN" skrig hun og kastede et andet håndklæde i hovedet på ham og rødmede, hun var nøgne under håndklædt og hendes hud lignede silke, den så os blød ud "HVAD LAVER DU HERINDE" råbte hun igen, hendes stemme gav genlyd
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 18:14

han vente sig og grinte lidt da han fik et håndklæde i hovedet fjernede det og så hende med et håndklæde om sig "undskyld" sagde han normalt og vente sig ryggen til hende og gik ind i hendes stue med et lidt drillende smil og lidt frækt men tænkte at det nok var et lidt dumt at komme frem på badeværelset og satte sig i stuen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 18:20

Ailince sukkede "det typiske dig Zann" hun havde et badkappe om sig og åbnede døren så hun så mod ham, hun havde vådet hår da hun havde været i bad, hun gik hentil ham og sætte sig i sofaen og sukkede "Zann, bank på næste gang okay" sagde hun og så på ham med blid øjne "Vil du mig noget særligt" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 18:30

han trak på skulderen og så ned i jorden med et trist blik "jeg ved ikk hvordan jeg skal sige det men øhh Velarian er død" sagde han trist "jeg ved ikk hvorfor jeg tar det så tungt men Kajika er ked af det over det og endda lige før vi skal giftes"han så på hende "jeg ved ikk hvorfor men jeg har haft det skidt længe indeni det plejer at betyde jeg udvikler mig til en hel ny form men ikk denne gang"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 18:37

Hun så på hans trist blik og smilede blidt "Fortal mig alt" sagde hun og rejste sig og sætte sig ved sig ved siden af ham hun lagde en hånd på hans skuldre, hun vil lyttet til ham og til hans hjerte, "Så du kom til mig" sagde hun og aede hans kind, hun sætte sit våde hår op i en knul og så ventede på ham, til han skulle fortalle hende alt hvad han følte og vidste
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 19:45

han så på hende "jeg ved ikk hvorfor jeg har ondt det plejer at betyde jeg skal gøre noget specielt for at kunne udvikle mig men mit hjerte er nyt det plejer at have noget med det at gøre men mit hjerte betyder at jeg skal gøre noget meget godt men hvad fanden skal det betyde for en Dæmon" han så på hende med et meget trist blik og så derefter ned i gulvet igen "og hvad skal jeg gøre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Tors 29 Apr 2010 - 22:01

Hun smilede blidt og beroligende "Bare rolige , det normalt" sagde hun og så momd loft "da du elsker hende og når hun bliver såret og du ikke kan gøre noget ved det, for.ex gør hende glad med det, føler du at du ikke kan beskyttet hende mod det" sagde hun og så mod ham "Har jeg ret" hun smilede "Lad mig side dette mere tydeligt, du har smerte over din kærlighed til hende" sagde hun og aede hans kind "Den man kalder kærlighed, du kan ikke se hende lide" hun aede engang til og tog hånden til sig "Hvad du kan gøre, ikke rigtigt noget Zann, det er dine følelser til kajika der gør det" hun så mod sit rum og smilede "men hvad vil du ha jeg skal fortalle dig helt Zann" hun så mod ham da hun havde lagt sig tilbage i sofaen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 10:14

Zann så mod vinduet og rejste sig "jeg ved hvad jeg må gøre" han så mod Ai "jeg må dræbe Zane" han gik hen mod vinduet han knipsede og så anderledes ud med en sort rustning et blåt sværd dæmon vinger fjer osv. (ligesom på billedet) han åbnede vinduet og hoppede ud af det før Ai nåede at gøre noget og fløj op på taget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 10:18

Ailince så overaskede på ham "Ahh ZAnn NEJ" sagde hun og var ved at falde ud af vinduet da hun sagde det hun holdet fast i kanten "Han dræber dig bare" hun havde hørte om hvordan han styre dæmoner så helt som ingenting, hun så mod ham "Stop Zann" råbte hun og så mod ham , hun så opgivende mod ham mens han forsvandt længer og længer bort " Vis du ikke stopper hopper jeg ud fra vinduet" sagde ailince og lagde en fod udover kanten klar til at hoppede ud af vinduet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 10:27

Zann kom frem bag hende og hev hende ind i huset skubbede hende ned i sofaen og spændte hende fast hurtigere end man kunne sige 'hej' så gik han hen til vinduet igen "jeg kommer igen så snart jeg har dræbt Zane" sagde han og så fast besluttet mod skoven *men hvor er han* tænkte han roligt og så meget grundigt efter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 10:33

"Ahh Zann stop" sagde hun og vide sig "AWWW" skrig hun og så på sin arm, hun blødt "Ahhh" sagde hun og tænkt *typisk* hun så mod Zann "Du vinder ikke, og du finder ham heller ikke" Sagde hun og sagde det med en kold tone, det passede overhovedet ikke til hendes væsen men der var noget over det, "du går hen og døder og så vil kajka græde mere" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 10:37

Zann så på hende "JEG ER LIGEGLAD JEG GØR DET HER FOR AT BESKYTTE HENDE" råbte han og healede hurtigt hendes sår før hun så mod skoven igen *han må være i skoven medmindre han er taget hjem efter Velarian er død* han så meget forsigtigt ud mod skoven *eller osse er han her et sted i byen for at finde enden mig eller Kajika*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 10:42

"ja du tænker sikkert det, men du døder og så bliver kajka mere ked af det" hun sagde det hørte men hos i hans hovede "du skal ikke kampe ham, du døder bare" sagde hun i hans hovede , hun sukkede dybt og rejste sig op, hun var kommet ud af det "tro du virker sådan en kan holde mig" sagde hun og gik hentil vinduet og kiggede ud
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 10:46

zann så fast mod skoven "du fatter INTET" råbte han og så på hende "Kajika er død en gang Velarian er død Mikala vil dø alle vil dø af ham jeg kan ikk klare det mere alle vil dø så nu vil jeg stoppe det hele så godt jeg kan om det så koster mit eget liv" sagde han vredt og så på hende han fløj ud af vinduet og svævede lidt væk fra vinduet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 10:52

hun så roligt op ham og så ned "ved du hvad, måske er du ikke den bedste at sætte op mod ham, du er en dæmon" sagde hun hendes stemmen var blid og hun så mod ham "men jeg forstå og forstå os at være rolige i sådan nogle tider, du må forstå " hun stoppede og vil ikke fortalle ham det, han måtte selv finde ud af det , hun kiggede "vis du ønsker at dø så meget så være go" hun lukkede vinduet i hovedet op ham og en tår faldt ned over hendes kind, hun låst den og vendt sig om hun vil ikke snakke med ham mere vis han ønskede at dø, hun vidste hvordan det føle at død
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 10:55

han forsvandt ind i sofaen "jeg har ikk tænkt mig at dø" sagde han roligt og så på hende "jeg ved osse hvordan det er at dø før jeg blev Dæmon døde jeg osse i en brænd mine forældre lavede et ritual som gjorder mig til en Dæmon men det visser sig at jeg faktisk ville havde været blevet til en Dødsengel vis de ikk havde lavet ritualet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 10:58

hun vendt blikkede mod ham, det var koldt "hvad vil du her" spurgte hun , det var ikke kun det med dødende , og han valgt kamp og had frem for alt andet "hvad vil du " gentog hun , hun virkede kold og indlukkede og hendes blik var koldt og hun gik over mod sit køkken "hvorfor fortæller du mig det" sagde hun lige glad, han havde valg alt negative ting, så kunne han os bare få dem i stedet for
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 11:10

han så på hende han var ved at boble af vrede "AILINCE HVA FANDEN TÆNKER DU PÅ MED AT JEG HAR VALGT ALT NEGATIVT" råbte han og rejste sig op han var rød i hovedet "jeg fortalte dig det fordi jeg troede jeg kunne regne med dig jeg har aldrig sagt det til nogen fordi jeg opføre mig som om det var med vilje jeg blev en Dæmon jeg har ikk ønsket at være en Dæmon jeg HADER AT VÆRE EN DÆMON" han forsvandt igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 11:13

Hun stod med ryggen til ham mens han råbte af hende, da han var væk vente hun blikket mod vinduet og en tår faldt ned "Jeg ved , jeg ved" sagde hun blidt men en anden tår faldet ned over hendes kinder "men du valger had, hævn og kamp " sagde hun og kiggede ud af vinduet "Bye min ven" sagde hun som om de aldrig mere skulle snakke samme , hun lod ham høre alt dette i hans hovedet, hun var ikke i sin lejlighed mere
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 11:15

*jeg har ikk valgt had eller hævn men beskyttelse og bekymring og for de ting må jeg desværre vælge kamp jeg vil ikk kæmpe men det er det eneste rigtige at gøre* kom det inde i Ailince hovede mens Zann fløj hen mod skoven alene og ked over at have råbt over for en af sine venner og endda en af sine meget gode venner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 11:19

*har du , Bye, måske ser vi hinanden en gang i fremtiden* sagde hun i hans hovede hun stod på taget af hendes lejlighed og så på himlen "dette er slutning på vores venskab, ellers bliver vi for tætter og ser for meget af din menneskelig side Zann" sagde hun i hans hovede og lagde sig ned på taget mens hun nyd himlen, hendes tanker var blid og urolige, men forstående
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Gæst Fre 30 Apr 2010 - 11:23

Zann kom frem ved siden af hende igen "hvad mener du med slut på vores venskab" spurte han roligt og så på hende med et trist blik "jeg vil ikk miste dig som ven" han så mod skoven "vis det er fordi jeg gør det her så lader jeg vær men okay så" sagde han trist han lettede og fløj afsted mod hans egen lejlighed trist og ked over at han bare sådan hele tiden mister venner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Adriana Fre 30 Apr 2010 - 11:26

hun sukkede "ikke derfor, hun bliver for menneskelig omkring mig" sagde hun til ham i hans hovede, hun lyd trist i stemmende da hun sagde det "du kan gør hvad du vil, men vis du har problemer kom til mig okay" sagde hun og rejste sig op, hun sagde alle de ting i hans hovede, hun børstede støv af sig og kiggede så mod himlen "Sorry Zann" sagde hun og vendt sig om
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Terre (Zann) Empty Sv: Terre (Zann)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum