Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sen gåtur. //Mallie=Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sen gåtur. //Mallie=Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sen gåtur. //Mallie=Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sen gåtur. //Mallie=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sen gåtur. //Mallie=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sen gåtur. //Mallie=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sen gåtur. //Mallie=Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sen gåtur. //Mallie=Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sen gåtur. //Mallie=Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sen gåtur. //Mallie=Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:34

Sted: Gågaderne
Tid: omkring midnat
Dato: IRL
Vejr: Mørkt med en mild brise
Omgivelser: Lukkede butikker og gade lamperne.


Gågaderne lå næsten øde hen. Få folk bevægede sig sjældent ud på denne tid, især ikke når alle de væsner der boede i byen eller omegn vrimlede rundt. De fleste af dem der var på gågaden nu var varulve eller vampyrer.
En stille brise vislede nogle blade rundt og midt i det hele gik en pige. Pigen var ikke særlig høj, og dog var hun omkring gennemsnits højden for folk på hendes alder. Hun slentrede stille igennem gaderne og var på vagt. Hun havde en hætte trøje på og hætten havde hun oppe. Hun vidste at man ikke skulle komme i kontakt med de andre væsner, medmindre hun ville blive deres bytte. Pigen der gik her på gaden hed Tanja.



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:46

en ung kvinde kom gåen ned af gågaben. Hun hade lillahår og gulgrøneøjne men man kunne ikke se hendes vinder, da de var trukken ind i hendes ryg Mallie hade kvinden og var en engel hun var ung og smuk. Men hun hade det ikke nemt her i byen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:53

Tanja så gik rundt og kiggede på et par af de lukkede butikkers vinduer. Hun så sig omkring og fik øje på en skikkelse længere fremme. Tanja stod lige under en gadelampe og havde derfor svært ved at se ind i mørket. Hun missede med øjne og kunne se at skikkelsen tilhørte en kvinde. Hun så nermere på hende og kunne skimte en smule mere af hende. Kvinden lignede ikke en vampyr, eller varulv. Hun måtte være noget andet. Tanja trådte ud af gadelampens lys og så hen på den mystiske kvinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:58

Mallie hade et svaget sølvskær over sig. Da hun gik ind under en gadelygte og stod og så rundt hun skulle mødes, med hendes storebrors datte men hvem den pige endlig var viste hun ikke.Da hun næsten aldrig så hendes 4 brøder eller 8 søster og slet ikke hendes forælder som hade efterladt hende, det meste af hendes liv her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:08

Tanja så på hende kvinden. Kvinden lignede en der ledte efter nogen, så hun gik nervøst hen til hende. "Øøøhhhmmm... Leder De efter nogen?" spurgte hun høfligt kvinden.



//Skal jeg være din niece eller hvad? er en smule forvirret?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:14

" åh ja jeg lede bare efter min storebrores datte " sagde mallie. Og så på hende og så sig ellers omkring for at se om det kom flere


// det må du godt vis du vil //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:22

Tanja så på hende med et lille smil. "Hvad hedder din bror da? det kan være jeg kan hjælpe." hun smilte til hende. Tanja vidste at hun selv havde en aftale med en. Hun vidste bare ikke hvem det helt var.


//Kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:26

" det kan jeg ikke rigtig huske sa jeg næsten aldrig så ham eller de ander men Kajten trot jeg nok det var sådan han hade " sagde Mallie og så rundt igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:32

"Kajten siger du..." Tanja smilte til hende og rakte hende hånden. "Mit navn er Tanja. Din såkaldte Niece." Tanjas øjne var venlige og hun smilte skævt til kvinden. "Og dit navn var?" spurgte hun så, hun havde uheldigvis glemt hendes navn, da hun bare havde fået at vide at hun skulle møde sin faster og ikke havde fået navnet på fasteren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:38

" Mallie og et det virkelig den lille Tanja " sadge mallie. og tog hendes hånd hun hade kun set hende da hun var helt lille eller hade hun slet ikke set hende, men hun var glad for at se hende igen " hvordan her din mor og far det så for tiden " sadge mallie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:42

Tanja smilte skævt og så væk. "Det ved jeg faktisk ikk..." sagde hun og så så ind i hendes øjne. "jeg... jeg boede på kost skole indtil for ikke så lang tid siden... jeg så dem ikke så tit... og nu bor jeg i en lille falde færdig hytte ude i skoven. Men det er okay..." hun trak på skulderne og sendte hende et mildt blik. "Jeg går faktisk to klasser højere end andre på min alder." sagde hun så stolt over sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:48

" jeg ved slet ikke hvor de er men jeg er glad for at se dig igen og sikke store du er bliven siden den gang " sagde mallie og smielde. Hun hade tro at hun hade midste hele hendes familie for altid men nu hade hun Tanja og det var godt, Du kan altid komme til mig vis der er noget eller vis du mangle et sted at bo " sagde mallie til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:52

"Tak..." Tanja smilte til hende og satte moget hår om bag øret. "Og nej tak... en af mine venner har tilbudt mig at låne et værelse hos ham... Vi går på samme skole så..." Tanja fik en lettere rød farve i ansigtet da hun omtalte den såkaldte 'Ham'. "Men hvor bor du så henne nu?" spurgte hun for at fjerne opmærksomheden fra hende hen til hendes Faster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:02

" i en store og romlig lejlighed ikke rret langet her fra med en gode udsiget over både parken og haven " sagde Mallie og så hende rømde " når min lille Tanja er vist forelsket ikke sandt " sagde mallie stille og grint svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:09

Tanja nikkede som svar til det med hendes lejlighed. Hun grinte let da hun sagde at hun var forelsket. "Pas hellere på..." hun vuderede hurtigt hendes faster og så at hun ikke var et helt normalt menneske i hvertfal og tænkte at hun nok kendte til væsner og sagde så "Han er animagus... han kan blive en ret så sød ulv." sagde hun bare og trak på skuldernde. "Nej jeg er ikke forelsket... det er mere som... tja... det svært at forklare." sagde hun så til sidst og opgav at forklare hende det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:14

" se du jeg her holdt øjen med dig søde også da du var helt lille være gang du syndes at se noget over dig så var det mig jeg var der altid for at hjælpe dig og beskydte sig " sagde mallie og smilede svaget til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:20

"Var det dig?" spurgte hun forfærdet. "Har du så også set Sandliiiooooo........" hun stoppede op i sætningen og rødmede. "Der afslørede jeg vist lige hvad han hed ikk?" hun grinte af sig selv og hendes egen dumhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:24

" ja jeg så ham og sikke en søde dreng men du skal passe på min ven selv den sødste dreng kan skjule en slem overraskelse og vis du får brige for noget så ved du hvor du kan finde mig og vis han vil møde mig så bare kald så komme jeg " sadge mallie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:31

Tanja krammede hendes faster. "Tak..." hun trak sig væk igen og smilte stille til hende. "Det skal jeg nok huske... og jeg lover dig... der er ikke sket sådan noget imellem mig og ham... vi har kun prøvet at kysse et par gange... ikke andet..." hun stod og legede nervøst med hendes hår. Hun vidste ikke hvorfor hun fortalte hende det men nu var det sagt og nu var der no way back.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:34

" hvad med at tag ham med hjem til middag hjemme hos mig i morgen. så laver jeg den livret til jer " sadge mallie hun var begyndte at hold rigtig meget af hende, selv om hun kun var faster til hende men det gjore ikke noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:37

Tanja så på hende. "Jeg ved ikke om han kan imorgen... Han har jo også et liv." sagde hun og trak på skuldernde. "Men jeg vil gerne komme." sagde hun så glad. Hun ville komme uanset hvad, Sandlio eller ej, invitation eller ej, så havde hun faktisk tænkt sig at dukke op for at se hvor og hvordan hun boede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:45

" du er altid velkomme med eller uden ham " sagde mallie. Hun var søde pog kærlig hun hade en masse penge " vis du en dag får brug for nogen, penge så bare kom til mig jeg he en masse penge som du godt må få så mange du vil af " sagde mallie. Hun trak sin pung frem og ryste den en smule

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:47

Tanja så forfærdet på hende. "Jeg kan da ikke bare tage dine penge..." sagde hun og rystede på hovedt. "Jeg klarer mig nok uden. Men... Kunne vi ikke tage op til dig? der er ikke varme i min hytte og jeg synes faktisk der er ved at blive koldt." sagde hun og så bedende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:54

" jo kom så ken vi får en kop varm the " sagde mallie. og gik sammen med hende hjem til hendes store lejlighed " her bor jeg så og du er velkomme til at bor her om, vintern " sadge Mallie og satte over til en kop the

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen gåtur. //Mallie=Privat// Empty Sv: Sen gåtur. //Mallie=Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum