Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tidlig morgen Zero(privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 16:58

Zero så på hende roligt "kom nu" sagde han roligt og lagde bakken med nybagte boller nystegt bacon ny blødkogt æg noget mælkemorgenmad han havde fundet samt et spejleæg mens han ventede på at hun kom og satte sig mens han smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 17:07

Mallie satte sig tilbage i sengen. Og begyndte at spise sin morgenmad med velbehag hun hade ikke smaget noget så godt, siden hun gik i skole da hun var barn hos præsten i byen hun hade et kosr omkkring halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 17:34

Zero satte sig roligt ned med et smil mens han så på hende og lagde en hånd på hendes lår og nussede det blidt mens han tænkte på at han havde en ekstra trick i baghånden vis det var noget som gik galt "har du det okay" spurgte han roligt mens han smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 17:52

" ikke helt jeg er en smule øm endnu men det gå nok over " sagde Mallie. Og rykke sig en smule væk hun ville ikke ha at han rurte hende på låret det var en kolde, føldse at mærke hans hænden på sine lår også så tidliget om moorgen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 18:43

Han smilede roligt og så på hende "er der noget jeg kan gøre" spurgte han og lagde en hånd på hendes kind og nussede den blidt mens han smilede før han slap hendes kind og så fortsat på hende roligt og lagde sig ned "når du er færdig så lig dig her hos mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 18:47

mallie hade spist færdig. Og rejste sig og gik ud for at bøste tænder og sit hår og kom ind igen og lag sig ned under, dynen hun var meget træt og svaget efter hans krontrol over hende i går aftes. Hun hade nær læst krontrakten og hade fuden ud ha det hele nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 18:57

Zero smilede og lagde en arm om hendes mave og nussede hendes mave roligt med et smil "godt nu når du har haft en god morgen så vil jeg bede dig om at kysse mig" hviskede han roligt mens han ventede på at hun gjorder det med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:07

Mallie var lige ved at gøre det. Men stoppe i tiden og ryste på hovedt det ville hun ikke da hun næsten lige hade mødt ham, så kunne hun ikke bare kysset ham det var forkeret og ikke godt da hun var en ren engel. Som hade sit ryget som hun skulle passe på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:12

Zero så på hende "kontrakten" sagde han roligt for at få hende til det hun havde ikke rigtig noget valg eftersom hun var hans slave så skulle hun gøre alt hvad hun end ville gøre mod det så kunne hun ikke sige kontrakten imod mens han smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:23

2 nej jeg vil ikke. Ikke nu " sagde Mallie og så væk og rejste sig op og så ud af vinduet hun hade der ikke nemt, hendes fortid var fuld at en masse kaos og had til alt omkring hende som hade foraket hende. Lige fra starten af og ind til nu hun så ned og viste ikke hvad hun skulle gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:27

Han så på hende "du bryder en dødelig kontrakt" sagde han roligt og rejste sig op og så fortsat på hende "ja det kan dræbe dig at lade være med at gøre hvad jeg siger" sagde han roligt og sukkede "jeg kunne osse bare bruge min kontrol men så ville jeg ikke kun kysse dig men osse have sex med dig så du advaret"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:35

" forsvinde ud af mit live og jeg vil ikke være din slave " sagde mallie og slog ham flere gang i ansiget og i bryste hun var rasen og meget hisi lige nu indt kunne får hende til at falde ned igen med minder man viste hvor hendes svaget punket var henne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:47

Zero sukkede og skubbede hende hårdt tilbage og ligge på sengen før han brugte sine kræfter hvorefter hele rummet blev mørkt og hans krop blev til ild "FJOLS" råbte han vredt og så på hende hvorefter han tog et sværd frem af ren ild

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:55

mallie så forskræget på ham. Og ramt seng meget hårdt det gjore ondt meget ondt " du skal ikke rør mig 2 sagde mallie, og smutte fri af ham og over til skabet men den var låst så hun var helt forsvarsløs over for ham. Hun reket sin ene hånd frem og en lyskugel sammen sig fra hendes krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:00

"KONTROL" råbte han med en ru stemme hvorefter kuglen forsvandt fra hendes hånd og hun blev helt slatten Zero's ild forsvandt og han gik hen til hende og uden hun kunne gøre noget kyssede han hende mod hendes vilje mens han ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:08

Mallie var med et helt slap. Hun kunne slet ikke rør sig og slet ikke strite i mod på grnd af hans krontrol over hende, men hun kæmpe i mod det bedste hun hade lært og kom efter 15 minuters kamp endlig fri. Igen hun så både træt men også rasen ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 16:59

Zero var gået væk før hun var kommet fri men han havde osse taget hendes tøj af og låst det alt sammen inde hun stod helt nøgen foran ham nu "du kan ikke vinde Mallie du er forbandet til for evigt at gøre hvad jeg siger i følge kontrakten bliver du alvorlig syg vis du nægter"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 17:34

mallie ryste over hele kroppen. Hun hade det ikke godt hun hade få feber og en smerte i ryggen hun faldt på knæ og ryste, hun græde og var ud af sig selv og kunne ikke holde til mere hun bad om tilgivlse for hendes. Ulydighed og hendes manglen vijle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:08

Han gik hen og satte sig på hug og så på hende og ventede på en meget præcis undskyldning om hvad hun havde gjort som han mente var forkert det kunne jo være han tilgav hende vis det var en god undskyldning og vis han endda blev smigret i undskyldningen han elskede selvdomination (hvor man sagde nedladne ting og andet om sig selv)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:24

" undskyld " sadge Mallie. og rulle sig helt sammen så han ikke kunne se hendes forgræden ansiget hun viste et det ville, være for nedladen at lade ham se det lige nu og her det for lå hun samrullen på gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:27

Han så på hende roligt og tvang hendes ansigt til at se på ham "har du så indforstået at der ingen ting er med at det vil jeg ikke eller noget" spurgte han roligt "en ting er at du spørger om du ikke nok må lade være en anden ting er om du så modsiger det og intet gør"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:35

Mallie rykke sit ansiget væk fra ham igen. Hun ville ikke lade ham rør hendes hovedt det var noget hun ikke kunne klar da det svække hende, en hele del så hun rykke sig væk fra ham og ignoret ham hele tiden da smerten ikke var. Væk endnu men det kom den nok meget snart

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:39

Han så vredt på hende før han rejste sig "jeg har ingen anden mulighed end at sætte lidt diciplin på dig" sagde han og frembragte en pisk hvorefter han hev hende op og slog hende på ryggen med pisken "er det forstået" spurgte han og lænkede hendes fødder fast til jorden og hendes arme fast til loftet med kæder ham frembragte ved hjælp af sin kaos kræft

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:43

" aaaarh " skreg mallie. Af ren og skær smerte hun græde og skreg være gang han slog hende med pisken det, smerte så forfærtelig på hendes bare ryg hun hade sine vinge ind i ryggen og det gjore også.Ondt når han piske hende med pisken der smerte alt for meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:45

"nåh?" spurgte han roligt men da han intet svar fik slog han igen med pisken "SVAR MIG ER DET FORSTÅET" råbte han og slog hende igen på ryggen så der var 3 lange sår på hendes ryg før han blidt gik hen og rørte ved en af sårene så det sviede før han pressede på aret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tidlig morgen Zero(privat) - Page 2 Empty Sv: en tidlig morgen Zero(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum