Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Darkness is a part of life //privat=Misa//  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Darkness is a part of life //privat=Misa//  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Darkness is a part of life //privat=Misa//  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Darkness is a part of life //privat=Misa//  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Darkness is a part of life //privat=Misa//  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Darkness is a part of life //privat=Misa//  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Darkness is a part of life //privat=Misa//  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Darkness is a part of life //privat=Misa//  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Darkness is a part of life //privat=Misa//  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Darkness is a part of life //privat=Misa//  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Darkness is a part of life //privat=Misa//

Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Allen Lør 2 Okt 2010 - 12:32

Sted: De jeux - legepladsen
Tid: Lidt over midnat
Omgivelse: Ingen andre væsner , stjerneklar himmel og Halv måne.
Verjet: Koldt som det er om natten.


Inde på legepladsen kunne man se en skikkelse, denne skikkelse var af 'lysets børn' som nogen kalde dem. Navnet på denne engel var Michi, Michi Ren. Hun følte sig ikke som en engel, da hun ikke engang havde hendes vinger indnu. Hun kunne simpelt hen ikke få dem ud af ryggen , det gjorder for ondt og de ville heller ikke ud af en eller anden grund. Dog vidste Michi stadig hun ikke længere var menneske og der lå engle blod i hendes åre nu.
Michi sad på en gynge og skubbede sig langsomt frem og tilbage. Hun kiggede op på himlen og studerede stjernerne. I alle de år hun havde levet, både som menneske og engel. Havde Stjernerne i modsætning til byen , aldrig ændret sig.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 20:43

Lette fodtrin kunne høres, komme gående, komme tættere på. marmorhvid, med blankt sort hår, hvis man kiggede længe og godt efter kunne man af og til, skimte de mørkeviolette øjne, der blev skærmet af det glatte, dog pjuskede pandehår. Folk kom tit til at forveksle denne skikkelse med en porcelændukke. Det var Misa, hun kom gående med violinen i sin venstre hånd og den højre fremfor sig. Hun granskede den facineret da noget mørkerødt stile dryppede fra den, et svagt smil bredte sig på hendes rosa læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Allen Man 4 Okt 2010 - 17:15

Michi kunne høre lette fodtrin , de var ikke så langt væk fra hende, så Michi løftede hendes hovede og vende de rødlige øjne imod lyden. Hendes mørkebrune hår dækkede næsten for de rødlige øjne som virkede... venlige ? Normalt er det vampyre og andre røvdyr som har rødt i deres øjne men Michi's øjne var anderledes , mere venlige og udstrålede liv. det var nok også en af de ting der beviste hende englehed. "godaften" sagde Michi og smilte til denne pige som virkede til at ha samme alder. Misa's duft hang i luften og dette sinalede hvilken race Misa tilhørte. Misa var en af nattens børn.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 18:50

Misa stoppede op, et par skridt fra den ukendte pige. Hun satte hovedet let på skrå, og så med et tåget dog undrende blik på hende, de sølvagtige pupiler blev en anelse større i hendes mørkeviolette øjne. Som om hun sugede vær en detalje til sig.
Hendes rosalæber, blødte op i et smil, før hun let men elegant bukkede.
"Godaften frk."
Det var ikke svært at gætte hvad pigen foran hende var, hun havde stødt på mange engle før, dog ikke med den unikke øjnefarve. Men fordi Misa, nu var den alder hun var, kunne hun let genkende væsner fra hinanden, bare ved blik eller duft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Allen Man 4 Okt 2010 - 19:04

I solens lys var Michi's øjne dog mere brune end rødlige. "ude på jagt? " spurte Michi med et undrene, dog stadig roligt blik. Hun studerede Misa, og suede også den viden hun kunne til sig, stemme, hårfarve, øjenfarve, race og selvføllig personlighed. Michi var ikke bange for at blive overfaldet hun var heller ikke bange for døden, da det jo bare er en begyndelse på et nyt liv. Et smil brede sig på Michi's blege smalle læber i et tegn på venlighed og lidt glæde over at kunne snakke med nogen igen som ikke var menneske. Mennesker havde jo for det meste ingen ide om de væsner rundt om dem.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:12

Hun rystede blidt på hovedet, så det sorte silkebløde hår dansede i en kort stund. Hun gik lidt tættere på pigen, ikke dominerende eller truende, men stile og roligt, før hun satte sig på en rusten gynge ved hende. "Jeg var på vej hjem fra arbejde, stødte bare ind i nogle tekniske problemer på vejen", hun smilte venligt, så hendes smilhuler blev markeret, hendes stemme havde en drillende undertone. Hun lod forsigtigt sin tunge glide forbi det sted hvor blodet stadig var friskt, og med et healede såret kort efter hendes berøring.
Det var ikke nogen hemmelighed at Misa ikke drak menneskeblod, der var en type hun fortrak meget mere, og som hun fandt yderst delikate. Og pigen foran hende tilhørte denne race. Misa satte hovedet undrende på skrå, "Hvad laver du herude?", hun smilte med et blidt grin, da omgivelserne ikke helt passede en engel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Allen Man 4 Okt 2010 - 19:29

"Arbejde? hvad arbejder De som vis man må spørger" spurte Michi stadig med et smil og hovede på skrå. Hun så på sorget som blev healet efter hendes berøring og lod blikket glide op på halvmånen "hvad jeg laver her? hmm godt spørsmål, nyder natten.. tror jeg? jeg er en af lysets børn men mørket har altid tiltrukket mig med dens skabninger. " forklarede hun i en spørgene tone som om hun ikke selv vidste det. Hun havde enlig bare gået en tur og havde pludselig en trang til at side ned og nyde nattens stilhed. Bilerne og menneske som snakkede i munden på hinandne kunne ikke længere høres. "Jeg hedder Michi, Michi Ren hvad er dit navn?" spurte hun og kiggede igen på Misa.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:57

"Pianist hos Impure Résiduelle", hun smilte med et let nik, en af grundene til de mange gæster var jo hende, men det var noget hun sagtens kunne undlade i samtalen. Hun kunne godt lide sit job, selv om det ikke var hvad hun anså som et job, mere som en hobby.
Hun grinte lidt af Michi's ord, "Hvad er det ved nattens væsner der facinere dig så meget?", et kort øjeblik ville hun springe frem og sige, at hun ikke var en normal vampyr! hun afskyede tanken om at folk måske troede hun var. Hun var jo en ægte stolt fuldblods, en der ikke kunne komme i nærheden af betagnelsen "normal".
Hun gik over og tog Michi's hånd, "Mig en ære Michi", hun smilte stort, så hendes siddetænder kort gled til syne. "Mit navn er Misa Phantomimé." De glæde hende at have mødt noget selskab i natten, selv om hun ikke havde regnet med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Allen Ons 6 Okt 2010 - 19:30

"Misa Phantomimè" gentog Michi for at kunne huske det. Misa, det var japansk navn som betød 'Beautiful Bloom'. Michi's navn var også japansk men det betød bare 'Path way'. Hun følte sig også tit som om hun stod ved en skille vej imod to retninger eller to meninger. "fordi de er anderledes, smukke væsner, som i mine øjne er frie væsner, ser du, engle har de her..regler som handler om hvordan vi skal opføre os og hvad vi skal gøre, *suk* jeg er en skytsengel i lære, jeg er ikke fuldt uddannet til jobbet som skytsengel endnu " forklarede Michi og kiggede på Misa's unormale lange hugtænder i det hun smilte.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Gæst Fre 8 Okt 2010 - 14:02

Misa så eftertænksomt på Michi, "En skytsengel", hun nikkede fascineret, det tætteste hun var kommet på en engel var den dødsengle, der var hjemme i hendes palads. Hun satte hovedet på skrå og smilte, "Er du en skytsengel for mennesker? eller for væsner der er blevet en smule vilfarende?" Tanken interesserede hende en anelse, generalt fandt hun Michi som et fascinerende selskab, i nattens mulm og mørke. Hendes mørkeviolette øjne strejfede nu og da himmlen og den før klare halvmåne, der nu var blevet en stærk fuldmåne. Hun lignte næsten en menneskelig porcelændukke som hun sad der helt betaget som et barn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Allen Lør 9 Okt 2010 - 22:02

Michi tænkte sig om imens hun kiggede op på månen som genspejlede sig i hendes rødbrune øjne. " efter hvad 'de ældre' har fortalt mig så er skytsengle til alle racer undtant vores egen selvføllig " sagde Michi med et smil. De ældre var de ældste engle som alle viste respekt til , de var der lige siden jordens begyndelse og måske før det. I hver fald var de , de vise som alle lyttede til og lærte noget af. Det var dem som bedstemte hvilken rang man var i (engel, dødsengel eller skytsengel). "men som sagt har jeg ikke fundet en som jeg vil beskytte, ser du vis personen som jeg beskytter død, død jeg også men vis jeg dør overlever personen " fortalte Michi, hun gentog bare hvad de ældre havde sagt. Michi studerede Misa og kunne godt se ligheden imellem en pocelænsdukke og Misa.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 22:08

Misa nikkede betaget af hendes fortælling, men rynkede let på næsen med et vurderende smil, "hvorfor har jeres egen race ikke skytsengle, i er jo ikke selv immune over for alt", hun nikkede, da hun kunne nogle fif om at nedlægge engle, selv om hun ikke havde gjort den slags i dette århundrede. Hun vippede stile frem og tilbage, "Så hvis dit menneske eller væsen dør? så dør du også", hun nikkde da hun havde forstået det sidste, og smilte så.
"Du burde nok beskytte en vampyr så", hun grinte, "vi er jo allerede døde i forvejen", hun sukkede, men smilet varede ved, hendes to smilhuler blev markeret dybt, i det marmorhvide ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Allen Søn 10 Okt 2010 - 21:36

"nej, men jeg tror det er fordi vores mening er at beskytte og ikke at blive beskyttet" mumlede Michi da hun ikke selv kende svaret. "Vampyre gør ikke en stor forskæld de kan jo stadig dø , men det er dog lidt sværdere at dræbe dem, derfor vil jeg helst ikke vælge et menneske, de er...svage" sagde Michi og så alvorligt ned på jorden, alle mennesker var jo ikke svage men hun tænkte på hendes liv da hun var menneske , det var svagheden i hendes bror som dræbte hende. Michi kiggede dog op hurtigt igen og smilte imens hun tvag hendes fortid ud af hovedet da det ikke var tid til at tænke på det. " har du altid været vampyr?" spurte Michi
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Darkness is a part of life //privat=Misa//  Empty Sv: Darkness is a part of life //privat=Misa//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum