Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Domkirken. //Elina=privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Domkirken. //Elina=privat//
Sted: Domkirken og uden for den
Tid: 23.50
Dato: IRL
Vejr: overskyet, regnvejr
Omgivelser: Lige meget da det er indefor?
Det var mørkt udenfor og den gravide vampyr Zelia kom gående. Hun gik hen til domkriken, Cathédrale, og gik ind. Hun tog hætten af og rystede noget vand af skulderne. Hun gik igennem domkirken og hun gik hen og tog en tændstikspakke og tændte et hvidt stearinlys. Hun tog stearinlyset med op til alteret og stilte det på gulvet og hun knælede ned og lavede korsets tegn. Hun begyndte at bede. "Kære Gud. Jeg ved at jeg er en ondskabs skabning, men hør mig nu i denne stund. Hjælp mig igennem denne tid med barnet som du har været så barmhjertig at skænke mig. Og når det bliver født, så lov mig at du vil værne og beskytte den. Og pas på min mand Killer. Hjælp mig igennem dette og jeg vil tro på at der findes kærlighed selv for vampyrer. Amen" hviskede hun lavt og lavede igen korsets tegn.
Tid: 23.50
Dato: IRL
Vejr: overskyet, regnvejr
Omgivelser: Lige meget da det er indefor?
Det var mørkt udenfor og den gravide vampyr Zelia kom gående. Hun gik hen til domkriken, Cathédrale, og gik ind. Hun tog hætten af og rystede noget vand af skulderne. Hun gik igennem domkirken og hun gik hen og tog en tændstikspakke og tændte et hvidt stearinlys. Hun tog stearinlyset med op til alteret og stilte det på gulvet og hun knælede ned og lavede korsets tegn. Hun begyndte at bede. "Kære Gud. Jeg ved at jeg er en ondskabs skabning, men hør mig nu i denne stund. Hjælp mig igennem denne tid med barnet som du har været så barmhjertig at skænke mig. Og når det bliver født, så lov mig at du vil værne og beskytte den. Og pas på min mand Killer. Hjælp mig igennem dette og jeg vil tro på at der findes kærlighed selv for vampyrer. Amen" hviskede hun lavt og lavede igen korsets tegn.
Gæst- Gæst
Sv: Domkirken. //Elina=privat//
Elina gik rundt ude i regnen og gik hen til domkirken. Hun gik ind og så et tændt stearinlys. hun gik hen til lyset og så en pige sidde og bede. *Et måltid?* tænkte hun og var for tørstig til at kunne lugte at pigen også var vanmpyr. Hun rømmede sig og prikkede pigen på skulderen. "Hvad laver du så her på denne tid af natten?" spurgte hun med et smil.
Gæst- Gæst
Zelia så forskrækket op på pigen. Hendes øjne flakkede forvirret omkring. Hun havde ikke hørt nogle komme ind. "øøøhmm... Jeg sad og bad... for min mand og mit kommende barn." sagde hun og rejste sig. Hun lagde en hånd på hendes mave og kiggede på hende. *Vampyr.* tænkte hun og prøvede at få øjenkontakt med hende fordi så ville hun kunne læse hendes tanker, og hvis pigen også var vampyr ville hun kunne læse hendes tanker. "Jeg hedder Zelia... og du er?" spurgte hun og prøvede at smile imens hun nussede hendes egen mave med tommelfingeren.
Gæst- Gæst
"elina hmmm" sagde hun. Det var først lige gået op for hende at hun var vampyr. elina gik uvilkårligt et skridt baglæns. og så nu med ny interesse på pigen. elina røde hår dækkede hendes øjne. hun prøvede ikke på at få øjenkontakt med pigen. hun så derfor ind i stearinlysets flamme
Gæst- Gæst
Zelia så på hende. "Hvad laver du her?" sagde hun mistroisk. Hun lagde begge arme om hendes mave. Ingen skulle få lov til at rører hende barn, intet skulle stoppe hende nu hvor hendes drøm ville gå i opfyldelse. Hun satte sig på hug, for ikke at bukke sig ned og skade babyen, og tog lyset op. Hun gik hen og tændte et lys for de døde. Hun lagde nogle penge og tændte nogle flere og pustede lyset i hendes hånd ud og lagde det på bordet med resten af lysene.
Gæst- Gæst
elina svarede ikke men så bare uforstående på hende "du kigger på mig som om jeg er farlig" sagde hun "jeg gør dig ikke noget" sagde hun med blid stemme. i de ca 400 år hun har været vampyr har hun da lært noget. hun gik hen til pigen og tænte også et lys.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» en nat i domkirken Elocin(privat)
» en nat i domkirken Phoenix (privat)
» en nat i domkirken Yuki(privat)
» Domkirken - Privat ~Malika~
» en stille dag i Domkirken Michael 'Paradoks'(privat)
» en nat i domkirken Phoenix (privat)
» en nat i domkirken Yuki(privat)
» Domkirken - Privat ~Malika~
» en stille dag i Domkirken Michael 'Paradoks'(privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]