Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en nat i domkirken Phoenix (privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en nat i domkirken Phoenix (privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en nat i domkirken Phoenix (privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en nat i domkirken Phoenix (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en nat i domkirken Phoenix (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en nat i domkirken Phoenix (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en nat i domkirken Phoenix (privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en nat i domkirken Phoenix (privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en nat i domkirken Phoenix (privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en nat i domkirken Phoenix (privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en nat i domkirken Phoenix (privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

en nat i domkirken Phoenix (privat) Empty en nat i domkirken Phoenix (privat)

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:53

T: 00:00
O: ingen
V: regen
S: Domkirken

Cassandra sad knælden ved alter. Idomkirken hun hade være der siden 20:00 så hun hade være der i 4 timer, for at bed og hjælpe og fred i sindet efter en hård dag der hjemme sammen med sin. Sure og gnaven Moster Lia som altis skulle bestemme over hende selv om hun var 19 år, hun var godt træt af hendes så hun ville helst væk fra hende med det smamen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en nat i domkirken Phoenix (privat) Empty Sv: en nat i domkirken Phoenix (privat)

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 18:37

Phoenix kom hen mod de store døre ind til domkirken. Han var træt af at bare sidde der hjemme, og der var ingen steder der lige trak i ham. Han åbnede dørende ind til kirken. Først virkede det som om der var tomt, men da han så bedre efter så han at han ikke var alene. Han havde ikke forventet nogle, så han blev overrasket over at der sad nogle. Det var jo ikke ligefrem det var normalt at gå i kirke på det her tidspunkt.

Gæst
Gæst

en nat i domkirken Phoenix (privat) Empty Sv: en nat i domkirken Phoenix (privat)

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 18:45

Cassandra sad og bade. og hjælpe til at komme væk fra sin moster som hade magten over hende, ind til hun var 20 år gammel sådan set måtte hun slet ikke være uden for. Om aften da hendes moster hade forbudt hende det og, så var Cassandra blive rigtig vred og var gå sin vej og ville ikke hjem igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 18:49

Phoenix gik langsomt op mod altret. Han var ikke lydløs men tæt på. Han afbrød ikke pigen der sad og var i gang med at bede? Hvad mund hun lavede her? Da han kom op, satte han sig på den forreste række og kiggede tavst på pigen. Han sad helt stille uden at bevæge sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 18:55

Cassandra var færdig med at bed til gud. Tåren trille ned af hendes kinder og ned på hendes kjole, hun var meget ulykkelig der hjemme hos sin moster som altid hakke på hende. Og gjore nar af hendes selv lavet kjole de var utrolig smukke men, det syndes hendes moster slet ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:01

Phoenix vidste ikke hvad han skulle gøre, men sad bare stille og lyttede, selvom der ikke var noget at lytte til. Pludselig begyndte hun at græde. Hvad skulle han gøre? Han blev siddende og ventede på at hun skulle gøre noget. Der måtte være noget galt, ellers ville hun jo ikke sidde der inde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:06

" kære mor og far. i er elsker og savnet og tænk jer ar jeres lille Cassandra skulle opvokse hos moster Lia, jeg kan ikke mre hun er forstrid og ond jeg kan ikke mere . og vil helle ikke mere nu det er slut fra med i dag er jeg ikke mere hos hende" sagde Cassnadra svaget,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:10

Phoenix lyttede tavst. Overraket. Hun lød meget ... forvirret, og ked af det. Hvad var der galt med hende? Eller ratter sagt, hvad var der sket med hende? Han havde aldrig mødt nogle der var så langt nede. Han fik løst til at rejse sig op, og snakke med hende, men alligevel blev han sidene og lyttede tavst til hendes bøn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:19

" jeg ville ønske. At i ikke hade forladet mig den gang for længe siden jeg ville har være med, men i sagde at det var jeg alt for lille til endnu og det var sidste gang jeg så jer . Nogensiden i var alt jeg hade og nu har jeg kune moster Lia, men hun kan ikke astatte jer på nogen måde mere " græde cassandra

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:36

Phoenix blev mere og mere i tvivl om hvad han skulle gøre. Skulle han hjælpe hende? Det skulle han jo enlig gøre, men han turde ikke spørge hende. Han vidste jo ikke hvordan hun ville reagere så han holdte sin mund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 20:42

Cassandra sad og græde. og mens hun bad og tilgivelse for det hun hade gjoret, hun hade slog sin moster fordi hun hade nævnet hendes forælder som hun saven rigtig meget. Lige nu græde hun for hun viste at hendes mostee kun gjore son hungjore, for at beskyydte hende i mod faren som luder over alt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 21:14

Da Pigen var begyndt at stoppe med at be, rejste Phoenix sig op, og gik langsomt hen mod hende. "Undskyld mig." Startede han og kiggede bekymret ned på pigen. Han var ikke sikker på hvad der ville ske, men nu kunne han lige så tage chancen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 21:16

Cassandra så op på ham. og tørte øjen hun hadet at græde foran ander men hun kunne ikke stoppe, igen når han var begyndte at græde som hun gjore det lige nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 21:20

Phoenix satte sig tøvende ned foran hende og tørrede hendes kinder af. "Hvad er der sket?" Spurgte han. Han satte sig ned på gulvet og trak sine ben op under sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 21:24

" det er min moster. hun trot hun er min mor hun hade passe på mig siden mine forælder død, for mange år siden og hun trot han kan bestemme over mig hele tiden. Selv om jeg er 19 år gammel bor jeg stadig væk hjemme hos hende da jeg ikke, har pegen nok til at købe min egen lejlighed endnu " sagde cassandra

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 21:35

Phoenix nikkede. "Vil du ikke med hjem til mig så? Så behøver du ikke være her?" Han kiggede lidt på hende. "Så behøver du ikke komme hjem til din moster."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 22:13

" ja tak så har jeg da. En jeg virkelig kan snakke med min moster er slet ikke til at snakke med, hun råber og skiger altid og der at så møg trals og i sær når man gerne vil sove . Eller bare være i fred " sagde Cassandra

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 22:15

Han rejste sig op, og kiggede rundt. "Nå, men ehmm, skal vi så gå?" Han rakte en hånd ned til hende for at hjælpe hende op at stå. godt det ikke var hans moster der var så sur, det ville jo være ulidelig!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 22:21

Cassandra tog hans hånd. og lod ham trække sig op igen hun hade en hvidkjole på med roser på, hun hade selv lavet den og den var helt ny så den var ikke ret gammel. Den kjole og den dække ikke hendes ryg ret meget men den var smuke, som den var synde Cassandra

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 22:31

Phoenix gik med hende ud af kirken og hen mod en bil der holdt lidt længere væk. "Flot kjole." Sagde han, og åbnede døren for hende. "Bare hop ind, og jeg bortføre dig ikke."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 22:37

" tak jeg har selv lavet den. Sagde Cassandra. og satte sig ind i billen hun tog sele på for at være sikke på, at vis de kom ud for en ulykke ville det redde hendes live. men hun var ikke sikke på om hun stolde nok på ham til at være glad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 22:43

Phoenix satte sig ind i bilen og tændte den uden at tage selen på. Han startede motoren og begyndte at køre afsted. "Nå, men det er du virkelig god til så." Konstaterede han mens han holdte øjne på vejen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 22:48

2 jeg efter min egen meninge. Men ikke efter min mosters mening der det helt håbeløsr med mig, selv om jeg har gå på den bedste skole her i byen i mange år er det stadig. Væk ikke nok til hende hun vil geren har at jeg skal være sanger " sagde Cassnadra

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 23:35

"Du skal da bare være glad for at du er kreativ, det er jeg bestemt ikke." Han grinte tørt, og tryggede speederen i bund så de fløj ned af de mørke gader. Han boede inde i midtbyen så det var en kunst at komme ind uden at blive set af politiet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 9:35

Cassandra hade heldigvis. Spændt sikkehedsselen så hun komme ikke noget til med den fart ikke, ander en hun slog hovedt ned i panelet foran hende og sad sådan ind til. De stppe sad hun stadig væk sådan

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum