Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:10

Tid: Aften/starten af natten
Sted: Foran døren til Strip-Tease
Omgivelser: En 18, dog med udseendet som en 11 årig, som ik må komme ind for dørmanden
Vejr: Køligt og blæsende udenfor

"Så knyt dog sylten! Jeg er 18 år gammel din fede lokumsbolle!" Meruhesae havde en kæmpe lyst til bare at slå ham til plukfisk, men hun ville ikke betale erstatning, især ik fordi han provokerede først! "Så lad mig komme forbi din oppustede katapultrøv!" Den anden dørmand fik smilet og leet ganske lavt af hendes svar. "Så vis mig dit ID lille snotnæsede tøs" Han rækte hånden frem med et overvindende smil. "Jeg har sagt jeg ikke bruger ID!!!" Hun skulle til at slå ham da døren bag dem åbnede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:14

Zero kom ud af døren bag dem "hvad sker der her" sagde han hårdt og vredt og så på dem og vidste allerede hurtigt situationen og mærkede nærheden af et andet væsen "følg med mig" sagde han og gik ind i døren igen og hen til sit kontor og åbnede døren for hende og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:16

"Tsk, dumme fedtklump" Hun slog ham i armen imens hun gik forbi, og hen til hans kontor, hvor hun bare åbnede uden at banke, og satte sig i den ene stol, bag ved bordet. "Nå, så du er bossen, så kan jeg lige så godt sige at jeg altså er 18 år gammel" Hun fnøs og så rundt, egentlig ligeglad med at han var bossen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:19

"lad vær med at tale respektløst til mig dæmon" sagde han og lukkede døren efter sig "eller skal jeg kalde dig en aspara" sagde han roligt og vente blikket mod hende "ja jeg ved hvad du er" han så fortsat på hende "og hvorfor skulle jeg tro på du var 18"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:23

"Og? Foruden så glemte du menneske, jeg er kvart aspara, kvart menneske og halv dæmon" Hun rejste sig og tog en tændstik op og så koncentreret på den. "Fordi, det er hvor gammel jeg er, ikke sandt dæmon og et eller andet, det ved de sikkert godt." Hun knuste den lille tændstik over med de to fingre uden problemer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:25

han smilede roligt "jamen så gør noget som en 11 årig aldrig kunne finde på" sagde han og gik hen og satte sig på en stol "eller rettere noget som en 11 årig ikke ville ture fordi de nok ville være for genert til det" sagde han roligt mens han ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:29

Hun tog den ene halvdel af tændstikken i munden og bed let i den, "Selvfølgelig skulle jeg forvente en som dem ville tro mig så let?" Hun var ikke genert, hun havde ihvertfald smadret en masse perverse mænd der havde prøvet imod hendes vilje før. "Jeg tror jeg kan følge hvad du tænker" Hun tog kjolen af og gik hen imod ham, "Måske ligner jeg en 11 årig, men min tankegang er ældre" Hun trådte på midten af hans bukser og knugede den lidt ned. "Og jeg er ikke genert med hensyn til det der" Hun trykkede lidt mere. "Især ik dem der tror de er noget" Hun slap og stod igen på begge ben på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:37

Han nikkede roligt "jeg er ikke overbevist" sagde han roligt mens han så på hende "jeg har prøvet 14 årige som gør det der så jeg tror stadig ikke du er 18" sagde han roligt mens han så på hende fortsat og ventede på om hun bare talte eller om hun turde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:40

"Selvfølgelig.." Hun trykkede lidt mere på tandstikken, og fik rodet i hans skuffe. "Jamen så kan jeg bevise det sådan her" Hun holdt en vibrator i hånden, "Men hvis jeg skal gøre det.. Så kræver jeg at få part-time jobbet som bartender, har brug for idt penge" Hun holdt fast i den og kastede fjernbetjeningen. "Nå? Deal?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 14:09

Han greb fjernbetjeningen og rejste sig op "ikke helt" han gik hen til en anden skuffe og fandt et par trusser frem med indbygget vibrator "vis du har denne på mens du arbejder så har vi en aftale" sagde han og kastede dem hen til hende og lukkede skuffen efter sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 14:12

HUn greb den og tog sine trusser af, de var bare helt sorte. "Deal.. Kan jeg så begynde nu? Boss?" Hun så provokerende på ham og tog dem på, hun kneb det ene øje sammen da hun skulle tage den ind. "Hng.." Hun rystede let men fik den til sidst op i, det var ene meget mærkelig fornemmelse. "Gl.. Glad?" Hun tog kjolen på igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 14:25

Han nikkede roligt før han tog en anden fjernbetjening frem før han trykkede og dildoen som var indbygget på trusserne begyndte at vibrere før han gik hen til hende og løftede kjolen op og tjekkede at den sad rigtig i hende "ja det ser okay ud" sagde han og lod kjolen falde "du kan begynde med det samme"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 14:27

Hun mærkede den vibrerede og havde lyst til at flå den af, men ville beholde sit nye job. "Ska..... Skal ske" Hun kunne ikke bukke, da det ville rykke i hendes indre endnu mere. "Jeg... Må jeg.. Slå nogle hvis de rører ved mig?" Hun holdte sig så meget at det ene øje var lukket og klemmede sig sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 14:29

"Nej ikke slå du må kun skubbe kunderne væk jeg er den eneste som må røre dig forstået" sagde han roligt og gik hen og stillede sig ved døren "sig til når du kommer" sagde han til hende og mente når hendes underliv kom mens han smilede og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 18:19

Meruhesae nikkede let, hun var flere gange ved at falde på knæ, men gik udenfor og stod bag baren, den anden var en mand og så helt fin ud, faktisk spurgte han flere gange om hun virkelig var 18 og helt okay. "Jaja.. Kom nu bare videre med jobbet.." Efter 2 minutter kunne hun ikke holde det mere, hun ville komme om et par sekunder og løb ind til kontoret og lå på gulvet, det føltes så mærkeligt og egentlig rart da hun endelig kom, men det vibrerede stadig i hendes indre. "Haaah...." Hun lå med hovedet og knæene på tæppet og armene om maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 19:40

Han så på hende "nåh endelig" sagde han og rejste sig og gik hen til hende hvorefter han gik ned på hug bag hende og så på hendes våde underliv "måske skulle du have noget mere" sagde han og skruede lidt op for farten af vibrationen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle  Empty Sv: Zero Privat - For ung? Det tror jeg ikke din store fedtbolle

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum