Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)

Go down

En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  Empty En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)

Indlæg af Manda Fre 4 Feb 2011 - 21:43

S ~ Terre, en gågade.
T ~ Eftermiddag, ca 14.27
O ~ Mennesker der handler.
V ~ Der er solskin, lunt. Mange skyer.

Manda gik igennem en gågade i Terre, han havde travl og skulle nå hjem inden det blev for sent. Han kunne ikk helt huske hvad det var han skulle nå, men han vidste han havde lagt en seddel op derhjemme om det. Han skyndte sig lidt mere og undgik de mange mennesker der var der. Han havde et par sneakers på, en sort jakke og en hvid T-shirt indenunder. Han havde et par sorte bukser på med et par huller, de var slidte men han havde været ude i skoven og mødt lidt forhindringer. Han undveg en lille flok mennesker men opdagede ikk en ung kvinde. Han kom til at støde ind i hende og blev vildt overrasket. Han kom til at falde ned mens hun lå under ham. Han landede dog ikk på hende, han holdt hænderne i jorden og kiggede på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  Empty Sv: En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 23:19

Den gule hat fløj igennem luften da to støtte sammen. En blå håret kvinde der havde en gul hat på, blå vest, gul T-shirt, blå cowboy bukser, gule uld strømpeber og nogle blå converse. Manden oven over hende kunne hun ikke se noget på endnu da chokket havde været så voldsomt at den gule hat og den gule mobil fløj gennem luften.
”Pas dog på,” skreg pigen, hvis navn i øvrigt var Tabibé. Tabiné havde selv meget meget travlt. Hun skulle nemlig møde sin veninde som lige havde købt en papegøje, som hun bare ikke vidste hvordan man skulle passe, og nu hylede papegøjen op ovre hos veninden.
Tabiné havde været heldig at bukke nakken en smule så hun ikke slog hovedet. Hun havde et vrissent blik mod manden. Hun var ikke lige i humør til at ligge på jorden, med en over sig. Nej over hovet ikke!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  Empty Sv: En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)

Indlæg af Manda Man 7 Feb 2011 - 17:09

Han kiggede på hende, "Pas dog selv på!" snerrede han lidt. Han rejste sig og kiggede på hende. Han rakte hende en hånd for at ville hjælpe hende op. Selvom han havde travlt betød det ikk at han ikk kunne hjælpe en op han lige havde væltet. "Du er altså heller ikk den eneste der har travlt" sagde han lidt vredt da han opdagede at hun nok havde travlt. Han bukkede sig ned og samlede hendes hat og mobil op, han rejste sig igen og gik over til hende. Han rakte hende sine ting, "Du tabte dem her." sagde han roligt. Han var stadig lidt sur over at hun råbte, men igen ville det være rimelig ondt bare at gå.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  Empty Sv: En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)

Indlæg af Gæst Tors 10 Feb 2011 - 18:07

Tabiné tog imod hans hånd og kom på benene.
"Det ved jeg da godt! Jeg er ikke den eneste levende organisme!" Tabiné havde klart mærket, at hun ikke havde noget siddende på hovedet, og tog sine ting til sig, på en lidt ikke-respektfuld måde, "Tak," stønnede hun kort men gav op at være negativ og rakte så hånden frem med hat og mobil i den anden, "Mit navn er Tabine Seires Enorelbot" sagde hun venligt og smilede så roligt. Hun kunne mærke at hun følte sig skallet uden hat på, nok fordi vinden hev så meget i hende unaturlige, nyfarvede og blå hår, som var blevet farvet dagen for inden i går, og havde kun bragt hende i kontakt med mennesker eller bragt hende ulykker.

//Har ikke rigtigt haft krea i denne uge da jeg har været syg.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)  Empty Sv: En travl dag i byen, Tabiné (Privat tror jeg?xD)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum