Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I can see an Angel xD //Angel// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I can see an Angel xD //Angel// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I can see an Angel xD //Angel// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I can see an Angel xD //Angel// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I can see an Angel xD //Angel// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I can see an Angel xD //Angel// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I can see an Angel xD //Angel// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I can see an Angel xD //Angel// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I can see an Angel xD //Angel// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I can see an Angel xD //Angel// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I can see an Angel xD //Angel//

Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 15:28

T - Midnat
V - Kold luft og støvregn
S - Skoven?
O - Skov?
D - IRL


____________


Det var mørkt, og livløst i skoven denne kolde aften, men det påvirkede ikke denne unge pige der kom gåede i gennem skoven... Pigen havde langt sort hår og blodrøde læber, eller sådan så de ud i forhold til hendes hvide hud. Hendes krop var iskold, der gjorde at når man rørte hende føltedes det som tusind knivstik. Pigen havde en sort kjole på der var lidt flænset for neden og ret kort pga. det. hun havde ikke nogen sko eller strømper på, så man kunne bare se hendes bare ben og samtidig også hendes arme.
hver gang hun tog et skridt blev jorden under hende frosset og så ud til at dø, men når hun flyttede foden igen... var det væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 15:52

Angel kom stille gående gennem skoven. Pga manglen på et sted at bo, håbede han på at finde et forladt skur eller måske oven i købet et hus. Han havde sine mørkegrå skater sko og et par lange jeans på, efterfulgt af en olivengrøn t-shirt. i sin hånd havde han en let trøje. Han kiggede lidt på den, og svang den hen over sig. Støvregnen havde gjord alt hans tøj og hår vådt + den kolde vind gjorde det ikke bedre. Angel kiggede stille op på stjernerne, men stødte pludselig ind i nogen KOLDT. noget virkelig koldt. han lukkede straks øjnene og hoppede nærmest tilbage, han åbnede stille øjnene og så en pige stå foran sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 15:55

Inu stoppede nærmest op af et chok da en dreng gik ind i hende... men hun lagde bare hovedet på skrå og smilte "de bliver nødt til at se hvor de går henne Hr. jeg kunne jo have været faldet bag over og slået mig og så var du en tur på spanden"
hun så på ham med blide øjne "er du selv oka hr?" hun rakte stille sin hånd hen til ham for at sige goddag hvis han nu havde lyst til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 16:00

Han holdt stille sin hånd op til hovedet og rodede lidt ved sit hår, og kiggede lidt på hendes hånd. "Angel" sagde han med et skævt smil og tog blidt fat om hendes hånd. men trak den hurtigt tilbage " DAMN du er kold" han betragtede hende lidt. "fryser du ikk lidt meget miss?" Han knyttede sin hånd fast om trøjen. og kiggede lidt på den, men kiggede så op på hende igen. Han regnede med at hun selv kunne finde ud af at sige sit navn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 16:07

Inu kiggede på ham og lagde hovedet på skrå "mmh... jeg kan ikke føle kulde på samme måde som dig... jeg lever af at være kold" hun kiggede lidt op mod himlen "mit navn er Inu, isdæmonen" hun sukkede lidt over støvregnen slørede hendes syn "mmh... de kan ikke lide kulde kan de vel?" hun vendte blikket mod ham igen, men kiggede så stille på sin hånd
"...de fleste siger det føles som knivstik... andre skader mig, fordi de lever af ild"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 16:38

//er tilbage kl 20//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 17:06

/så bliver vi nød til at forsætte imorgen, skal nemlig noget hele aftenen fra kl halv 7 - halv 10/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 17:10

Angel lagde sit hoved lidt på skrå "ooh.. ligesom at ejg lever af blod, lever duh af kulde" sagde han og smilte skævt, så hans ene hjørnetand flappede ud over læben, men lukkede hurtigt læberne sammn igen. en vind blæste hans sorte, halvlange, pandehår foran hans øjne. hvilket fik ham til at lave en masse hovedkast, for at få håret til at blive væk. Han begyndte stille at gå, og stoppede da han var bag hende. Han stod et stykke tid med ryggen til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:31

Inu kiggede på hans hjørnetand og vidste allerede nu at han faktisk var en vampyr, så lidt nervøs blev hun for at han måske ville bide hende eller noget
hun lod ham gå forbi hende og stå med ryggen mod hende, det samme gjorde hun... stod med ryggen vendt mod ham "hmm... jeg havde en dum tanke der... for du kunne aldrig finde på at bide mig, for så ville du garanteret for forfrysninger"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 21:48

Angel lyttede stille på hendes ord. *Det har du sq nok ret i* han drejede stille hovedet og kiggede på hende. "men hvis jeg nu gjorde dig varm, så ville der nok være en mulighed" sagde han og smilte, imens han atter drejede hovedet og kiggede frem for sig. Han betragtede stille sine omgivelser. han var åbenbart kommet længere ind i skoven end hvad han havde regnet med. og han havde stadig ikk set et sted at sove, eller bare et sted hvor han ville være i ly for regnen og kolden. Med en hurtigt bevægelse tog han sin gennemblødte trøje på, og lynte den helt op til halsen, hvorefter han nærmest smed trøjens hætte op på hovedet. han trak stille skulderene op og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 21:52

Inu kiggede lidt ned og vendte sig om, og gik op foran ham "jeg tror det ville være værre end hvis du bed mig" hun smilte venligt og lagde hovedet på skrå igen, det var nok en vane hun havde for hun gjorde det næsten altid
"men... hvad laver du ude så sent, burde du ikke sove eller i det mindste finde et bytte" hun tænkte lidt over det hun selv sagde og kiggede så ind i hans øjne "du har ikke noget sted at sove ar du vel?" hun kiggede så lidt væk fra ham "du kan sove hos mig hvis du vil?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 21:57

Han betragtede hende lidt inden han kom med et svar.. "mmhm" mumlede han og nikkede, mens han selv undrede sig over hvorfor hun var her ude i skoven. han gik lidt tilbage som tegn på at hun skulle vise vejen. "det vil jeg meget gerne hvis det er muligt" sagde han og smilte let og lettet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 22:01

Inu smilte venligt og begyndte at gå, dog lod hun nogle gange blikket falde tilbage på ham for at se om han var med eller bare for at kigge på ham
"men du må love mig en ting, ikke flippe ud over at du enten skal sove på gulvet eller sammen med mig i min dobbeltseng, hvis du tør... men jeg advare dig... plejer kun at have en t-shirt og trusser på" hun rakte tunge til ham for sjov og smilte så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 22:08

Han fulgte stille efter hende, og smilte skævt "hvis du gør det, sover jeg nøgen" han smilte stort og kløede sig let i nakkehåret.
men de gik tænkte han på hvor han helst ville sove. Med blikket rettet ned mod jorden. Han kiggede op og så pludselig at han var lagt bagud. Angel luntede stille op til hende igen. "hvor bor du henne" spurgte han for at finde ud af hvor langt de skulle gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 22:13

Inu rødmede lidt da han sagde det så hendes øjne blev helt orange, i en nærmest skrigende farve, som betød hun var genert eller flov... hun bed sig lidt i læben og kiggede så på ham igen
"mmh.... jeg bor i Terre, der ikke er så langt efter min mening"
de gik videre og videre indtil de kom til Terre og her gik hun hen til en lejlighed der lå ved siden af en kiosk, hun låste hoveddøren op gik op af trappen til sin egen lejlighed hvor hun også låste op igen "sådan... velkommen til mit hjem"
hun lod ham gå ind først, til hendes rimelig mørke hjem der var lidt koldt, da der stod iskulpture som hun selv havde lavet over det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can see an Angel xD //Angel// Empty Sv: I can see an Angel xD //Angel//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum