Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 21:47

Sted: Salles de banquets - Diskotek
Tid: 22.00
Dato: Fredag aften
Vejr: lige meget? det indenfor...
Omgivelser: Dansende mennesker og sofaer, bar og sådan


Musikken spillede højt og kulørte lamper blinkede ud igennem vinduerne, ud på den øde gade, på diskoteket. Indefor på diskoteket sad der en skikkelse i baren og kiggede anerkendene på menneskerne der dansede. Skikkelsen var en mand, denne mand hed Cervo.
Cervo smilte stille og så sig omkring efter nogle interesante mennesker, eller væsner, han kunne snakke med. Han tog en tår af sin drik, som han havde glemt hvad hed, og så sig om igen. *Kunne der ikke snart komme nogle interesante personer?* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 21:50

En ung pige kom ind af døren, i en blodrød kort kjole med nogle løse bælter hængende omkring, samtidig med at hun havde nogle sorte armbånd på og håret sat med en hårbøjle, samtidig havde hun bare ben og fødder så hendes hvide hud skilte sig virkelig ud... luften om hende var kølig, ligesom hendes krop der ved første berøring bare føltes som tusind knivstik.
inu som pigen hed gik stille hen og satte sig ved baren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 21:55

Cervo så en ny person komme ind af døren. En pige endda. Han så hun gik op til baren, lidt væk fra ham, og han kiggede på hende og scannede hende nærmest. Hendes blege hud skilte sig ud, en smule ligesom hans egen. Han lagde hovedt lidt på skrå og så på hendes rødekjole. *Smuk? tja... det kan man ikke modbevise... men jeg er her jo ikke kun pågrund af piger. Jo måske en lille smule* tænkte han og hans smil blev større. Han rejste sig og stalte sig, med ryggen op af baren, lige ved siden af hende. Han mimmede et lydløst 'hej' og smilte til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 21:58

Inu kunne godt mærke at der var nogen der kiggede på hende så helt naturligt kiggede hun i den retning og så så en dreng stå ved siden af hende
hun lagde stille hovedet på skrå og smilte venligt og sødt samtidig "hihi...helloes" sagde hun så og kiggede på ham med sine lyserøde øjne, men så lige hurtigt på bartenderen "bare en iste tak" hun så så tilbage på drengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 19:16

Cervo smilte til hende. "Davs du... Kunne man få lov til at spørge kvinden her og hendes navn?" spurgte han høfligt og så bartenderen komme med hendes iste. Han kiggede lidt mistroisk på den. "Undskyld, men hvis jeg var dig ville jeg ikke drikke det der... De propper alt muligt i dem, selv i vandet." hviskede han til hende og skulede til bartenderen. "ja jeg ved godt jeg drikker det, men altså... jeg stoler ikke på de der..." sagde han og trak på skuldernde. "men det op til dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 19:20

Inu så på ham med et lidt undrende udtryk da han sagde det med proppe ting i hendes iste og sådan "mmmh... ok da, men så må du finde noget jeg kan drikke som ikke er det da?" hun hoppede ned fra stolen og så nu meget lavere ud da hun var de ca 160 cm høj... "mmh... mit dåbsnavn er Roselin, men jeg er blevet kald inu så længe jeg kan huske nu, og de min gode herre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 19:25

"Ceeranio, Cervo Ceeranio, til deres tjeneste" sagde han og bukkede elegant.
"Tjaa... unge dame.. De kunne jo komme med mig. Jeg er hverken ondskabsfuld eller forgifter dig. Det har De mit ord på" sagde han og smilte. "Ej. Just kidding. Men helt seriøst, vil du ikke med ud fra det her? Jeg kan købe en iste til dig fra en automat, så kan vi være sikre på der ikke er noget i" sagde han og smilte venligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 19:29

Inu så på ham med blide øjne "mmh... ok da... men så må du love mig at jeg kommer til at have det sjovt sammen med dig" hun blinkede og begyndte så at gå mod udgangen, alle flyttede sig faktisk en smule fra hende fordi de ikke kunne lide kulden omkring hende... ved udgangen stoppede hun op og kiggede hen på ham for så at smile sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 19:33

Cervo fulgte efter hende efter at han havde stillet sin drik på bordet. Han gik hen til hende og smilte. "Du får det sjovere end du nogen sinde har haft" hviskede han i hendes øre og gik hen og åbnede døren for hende. Da de var kommet ud lukkede han døren og stod lidt og trippede imens han så på hende. "Hvor vil du hen? hjem til mig? eller hjem til dig?" spurgte han med et kækt smil. Han havde ikke i sinde at 'lave noget' med hende, han var ude efter sjov. En sjov pige veninde var lige hvad han manglede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 19:44

"mmh" hun rødmede lidt og fulgte ham ud af døren og så stille på ham da han snakkede til hende igen "mmh... jeg tænker lidt på at vi måske skal tage hjem til dig... for gider ikke hjem lige nu" hun begyndte at gå i en retning og håbede nærmest på at det var mod hans hjem "mmh... men første skal vi finde en automat til min iste"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 19:48

Cervo smilte og gik efter hende. "Denne vej frøken.. eller ER du gift?" sagde han og grinte.
De gik lidt, hun var gået i den rigtige retning, indtil de fandt en automat. Han gik hen og smed nogle mønter i og trykkede på 'Iste' knappen og ud kom en iste. Han gik hen med den til hende. "Værsegod." sagde han og gik videre. Da de havde gået lidt drejede han hen mod en lejlighed opgang og gik ind, han regnede med at hun gik efter ham, og gik op af trapperne til første sal. Han gik ind i hans lejlighed og ventede på hun kom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 20:00

Inu tog i mod isteen og smilte så til ham før hun fulgte efter ham igen... medens de gik kølede hun isteen ned og åbnede den, for så at drikke den underligt nok
da hun kom hen til lejligheden tingen så stoppede hun op og stod helt stille og kiggede på den... men bed sig så i læben og fulgte efter ham, indtil lejligheden og inden for "mmh... du ved godt jeg er din underbo ikke også" sagde hun så på vejen ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 20:04

Cervo's underkabe ramte næsten gulvet (Talemåde) og han vendte sig om og stirrede på hende. "Seriøst? Ej hvor vildt." sagde han og lukkede munden og kørte nervøst hånden igennem håret. "Men... øhm... Velkommen?" sagde han og lod hende gå ind hvor efter at han lukkede døren. "Øhm... nu skal jeg vise dig rundt!" sagde han og tog fat om hendes håndled og trak hende igennem lejligheden. Han viste hende hele lejligheden og til sidst stuen. "Øhm. Slå dig ned...?" sagde han og pegede på sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 20:10

Hun fulgte stille med ham rundt i lejligheden og nød synet af det, fordi det lignede hendes dog andre møbler og sådan.. "heh... det er lidt rart det her..." hun fulgte med ham ind til stuen og satte sig ned "ilm hr." hun smilte sødt til ham og drak igen noget ad sin istid "mmh... dejlig blød sofa" sagde hun lige så stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 20:14

Cervo stod lidt og så lidt nervøs ud. "Øhm.... Kunne du tænke dig noget? Noget mad? alt muligt?" sagde han og smilte nervøst til hende, dog gjorde hans nervøsitet ham til at se mere charmerende ud end normalt. Han lod en hånd glide igennem håret og så stadig på hende og afventede svar på om hun kunne tænke sig noget. "Øøøh... du kan også tænde for tv'et." sagde han og pegede på fladskærmen på væggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 20:19

Inu smilte stille "Cervo, er det første gang du har en pige med hjem eller hvad?" hun smilte sødt til ham og kært over hans nervøsitet "og...ja har du noget ehm... morgenmadsprodukter, har du sådan nogle?" hun rejste sig stille op og gik hen til tv'et "mmh... tændeknap" sagde hun så og bukkede sig for over og trykekde på knappen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 20:26

//Logger//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Gæst Ons 27 Okt 2010 - 11:35

//stadig dig//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel? Empty Sv: //Inu= Privat.// Hmmm... kan ikke finde på en titel?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum