Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kan ikke finde et navn.. Men søger emner!

Go down

Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! Empty Kan ikke finde et navn.. Men søger emner!

Indlæg af Gæst Søn 3 Nov 2013 - 17:28

Så er tiden igen kommet til at jeg synes at jeg vil have flere emner kørende på trunten her :3
Jeg kræver faktisk ikke så meget ^^ selv skriver jeg dog en del, det kommer an på hvor meget der er at svare på, hvis jeg får en kæmpelang roman vil min hjerne dog gå død D: i kan altid tjekke mine emner og se om min længde passer til jer?

I hvert fald søger jeg lidt af hvert, altid flere venner, måske en anden varulv der kan hjælpe hende med hendes egen form?
Normalt lader jeg plots udvikle sig af sig selv, men det er op til folk hvad de vil ^^
Det skal lige siges at det er forskelligt hvor hurtigt jeg svare, jeg plejer at tage mig tid så jeg kan få skrevet noget godt :3 jeg vil ikke stresse over at skulle skynde mig ^^

Håber at jeg kan vække noget interesse, jeg skal nok lave, men hvis der er flere der skriver vil jeg helst ikke lave dem alle og håber at nogen vil ofre sig i den sag :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! Empty Sv: Kan ikke finde et navn.. Men søger emner!

Indlæg af Manda Søn 3 Nov 2013 - 19:13

Jeg er en varulv!!! Kan jeg bruges? :D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! Empty Sv: Kan ikke finde et navn.. Men søger emner!

Indlæg af Gæst Søn 3 Nov 2013 - 20:08

Læste lige et af dine emner, du skriver jo meget D: men jeg tror nok jeg kan overleve xD skal dog lige svare på et emne så jeg ved ikke om du vil lave eller om du kan vente?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! Empty Sv: Kan ikke finde et navn.. Men søger emner!

Indlæg af Manda Man 4 Nov 2013 - 10:00

Hahahaha, hvis du kigger på flere af mine emner vil du se at mit varierer efter hvor meget den anden skriver. Hvis du pludselig skriver meget, så kan du forvente at jeg også gør og omvendt. :P 

Jeg kan sagtens vente, jeg har det nemlig rimelig dårligt, så jeg prøver sådan at komme lidt op på dupperne. Det haster ikk :)
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! Empty Sv: Kan ikke finde et navn.. Men søger emner!

Indlæg af Gæst Man 4 Nov 2013 - 10:04

*Dasker til Manda* du skal have det godt D:<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! Empty Sv: Kan ikke finde et navn.. Men søger emner!

Indlæg af Manda Man 4 Nov 2013 - 10:29

Jamen min mave er vendt på hovedet D: Så hvis du kan få den vendt ordentlig på plads, må du godt det :D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! Empty Sv: Kan ikke finde et navn.. Men søger emner!

Indlæg af Gæst Man 4 Nov 2013 - 11:11

Jeg har selv lidt halsbetændelse, så er nok ikke til meget hjælp xD skal nok få det lavet, men jeg er så svimmel lige pt :P så det tager nok lidt tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan ikke finde et navn.. Men søger emner! Empty Sv: Kan ikke finde et navn.. Men søger emner!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum