Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 22:35

Han kiggede på hende "løbe"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja det kan vi vel godt"sagde han og kiggede på hende og stilte sig klar til at løbe han kunne skam godt løbe men det var ikke så tit han gjorde det men det var vel på tide at han gjorde det mere så dette kunne jo være en start på det hele kunne det ikke "er du klar"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber.
"nej det går ikke hvis jeg ikke kan løbe"Sagde han og var klar til at løbe
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 2 Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 22:42

Hun grinede så hele hendes tandsæt kunne ses, og så var hun løbet.
"Vi ses ved udendørsarialet.." Fik hun lige nået at sige, hun sprang næsten. Men det var stadig i et hurtigt tempo, et virkelig hurtigt tempo.
Hun så sig over skulderen, og så ham tættere på en regnet med. Var hun virkelig SÅ langsom!?
Men hun grinede bare sin søde latter, og hoppede videre.
Hun var næsten oppe ved banen, da hun hoppede hurtigt op i et træ. For så at give ham et chok når han kom.. Og ville tro at han var kommet først, som han nok også have villet. Vis Sookie ikke havde hoppet op i det træ.
En lille latter brød igennem stilheden.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 22:54

Han løbe vide han var nok hurtiger end man skulle tror men det var sådan han var når han løb det var normalt for ham at løbe og da han kom derhen kiggede han rundt for at se om hun var der men han kunne ikke se hende "sookie er du her"spurgte han og kiggede rundt men der var ikke ligefrem nogen sookie i sigte så han gik stille og roligt hen og satte sig ned på en bænk og slappede af mens han kiggede rundt for at se om sookie var der men han kunne ikke få øje på hende *hvor mon hun er henne*tænkte han og kiggede bare mon han var den der var kommet først for engang skyld det var han nu ikke så sikker på men hvis det var så var det den første gang nogensinde han var kommet først.
Han slappede af mens han sad på bænken og ventede på hende men hun var der sikkert et eller andet sted men hvor det viste han ikke han havde bare en eller anden fornemmelse at hun var der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 23:01

Hun listede sig lydløst om bag ham, og pustede ham i nakken. Men så kunne hun ikke mere, og hun flækkede af grin.
"U..Undskyld!.." Grinede hun, og satte sig krumpet sammen på bænken. Mens hun grinede sit efterhånden velkendte grin, da hun havde grint så meget.
Hun smilede til ham, oprigtigt. Indimellem hendes grineanfald, og ktympede sig helt sammen.
"Av.. Av.. Det gør helt.. Helt ondt i maven." Hun lagde sig ned på bænken, og fik det meget bedre. Mens hun trak vejret stille og roligt, for sig selv.
"Du skulle have set dig selv.. Du så helt overrasket ud?.." Hun grinede lidt igen, men stoppede så. Hun strøj noget af hendes hår, der var løbet hen over hendes ansigt bag øret. Og smilede, hendes krystalblå øjne lyste i den let mærke aften.
En flot kontrast.
"Tak..." Sagde hun til sidst.
Sookie
Sookie

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 23:07

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik et lille chok da hun kom bag ham og pustede ham i nakke og kiggede så på hende med et smil "du er da også en værre en her sidder man og tror man er kommet først også har du bare gemt dig"sagde han med et stille smil og grinte lidt af det for det var nu lidt sjovt.
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "vil du med ind"sagde han og kiggede på hende og håbede da på hun ville for det var hendes idé at de skulle tage derhen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 23:15

Hun lå lidt, og nød den friske kølige luft. Men nikkede så, og rejste sig op med lethed.
Hun smilede til ham, og gav ham en hånd. Som han helt sikkert ville have gjordt, vis han havde været sit flinke jeg.
Hun grinede lidt, og blinkede sødt til ham. Ellers bevægede hun sig hen til området, men ventede lidt på ham. Som var lidt langsom, efter hendes mening. "Altså!.. Du må til at stramme dig op du!." Sagde hun glad, og prikkede ham i maven. Blidt, men også sådan at han kunne mærke det.
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 23:25

Han kiggede på hende med et stille smil og kom op og stå og gik stille og roligt med hende og kiggede på hendes finger som hun prikkede til ham med også på hende "ja ved det"sagde han med et stille grin som kom over hans læber "jeg er ikke den eneste"sagde han og prikkede til hende med et smil de var vist begge to glade for at de havde mødt hinanden og kom godt ud af det sammen men det var jo kun en god ting.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 23:33

Hun smilede, og krympede sig da han prikkede hende i maven. Da hun var sindsyg kilden, især ved maveområdet.
"Hey!.." Hun grinede lidt, men smed så sit skateboard ned på jorden. Og hoppede glad op på den, hun lavede en slags pioete. Og ende med ansigtet mod hans, så hun smilede.
"Øhm.. Er der noget du simpelthen VIL lære?!" spurgte hun, og smilede drillende. "For så må vi hellere gå igang nu.. Ellers når vi det nok ikke." hun trak på skuldrene, og smilede sit store overdrivelse artige smil.
"Du ved jeg driller.."
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 23:42

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "nej der er ikke noget jeg simpelthen ville lære man lære man lære af at prøve"sagde han med et smil på sine læber og fik fat i et skatbord og kom hen til hende igen.
Han smilt til hende "skal vi komme i gang"sagde han og satte skatbordet på jorden og kiggede på hende da de var der inde.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 23:48

Hun nikkede, og så sig omkring. Der var virkelig mange muligheder, der var disse u-ting, og galenre. Alt var der, så hun gjorde store øjne af alle disse muligheder.
"Okai.. Hvad skal vi min starte med?.." Hun så hen på ham, og bevægede sig stille fremad. "De er så mange ting?!" Hun rystede opgivende på hovedet. "Jeg tror ikke at jeg kommer levende ud herfra!" Hun forstod førest sin egen joke, da den var kommet ud af munden på hende. Og der rystede hun bare på hoveder af sig selv, hun var jo død!
"Nåh.. Men lad os starte med denne dersens u-ting.." Hun smilede til ham, og var glad for endelig have fundet en der tog hende som hun var.
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 23:52

Han kiggede på hende da hun sagde 'at hun ikke kom levende ud derfra' og han grinte stille og roligt "er du nu også helt sikker på at du lever"sagde han og kiggede på hende med et smil "ja lad også gøre det"sagde han og kom op på sit skatbord med den ene fod og satte fart på med et smil og kiggede lidt efter hende "kommer du"spurgte han og kom op af en rampe og gled med skatbordet hen af dens kant
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 23:58

Hun smilede, og fulgte efter ham. Hun stoppede brat ved rampens kant, og hoppede op med skateboardet med.
"Okai.. Lad os se.." Sagde hun grindende, da hun faktisk aldrig havde fået undervisnig i alt dette. Hun havde bare set på disse drenge, der altid skatede om eftermiddagen. Og ellers bare lært sig selv alt, hvad hun havde lært.
Så det var nok ikke alt hvad hun lavede der var lovligt, altså måske lidt farligt. Hun grinede over sine tanker, men kom så til virkeligheden.
"Øhm.. Du kan vise hvad du kan førest.. Så, er jeg tilskuer imens." Hun smilede, og viftede med to fingre. "Se.. Og lær!"
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 0:04

Han kiggede på hende med et smil "når så du vil se hvad jeg kan gøre"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og han gav sig til at vise hende alt hvad han havde lært på et skatbord det var fra det mest Basic tricks til de mest avanceret tricks der fandtes på planeten han stoppede op foran hende "din tur"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og håbede på at hun havde kigget efter og lært noget ved at se på det han havde lavet.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 0:13

Hun så med store øjne, og nikkede bare. Hun kørte stille hen, så deres skuldre mødtes og prøvede at holde masken. Men da de lige var kørt forbi hindanden, kunne man høre hende grine let.
Altså hun havde lært en del af det han havde lavet, og kunne sætte noget ekstra på sine tricks.
Og det bedste var, at endelig var hun blevet stærk nok til ar holde sig selv oppe med en hånd. Og det gjorde hun, det var mest sådan nogle få korte tricks i starten.
Men så blev de vildere, og der kom et par saltoer indblandet. Hun var helt stolt bagefter. Det var lykkes hende at falde, kun EN gang!
"Sådan skal det gøres!.. "Sagde hun glad, og gjorde tegn til en 'High five', da hun var kommet hen til ham igen.
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 0:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på det hun gjorde "ja det skal så"sagde han og gav hende den high five og kiggede på hende "skal vi ikke slappe lidt af nu er lidt træt i kroppen"sagde han med et smil på sine læber og ville ned og sidde og måske få sig noget at drikke eller noget ville være dejligt.
Han kiggede på hende "har du ikke også lyst til det"spurgte han med et smil på sine læber og det håbede han på at hun havde for det kunne være ret hårdt og udmattende at stå på skatbord og hun så lidt udmatte ud som ham selv.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 0:31

Hun nikkede engang, og smilede. Hoppede af skateboardet, og tog det under armen.
"Jeg ved ikke med dig?.. Men jeg har lyst til at se stjerner.. Og noget dejlig varmt chokolade!" Hun grinede, og gik ud i den kølige luft. Som lavede sig om til et tæppe, der gjorde det modsatte af det.
"Hbad vil du have?. Jeg henter gerne." sagde hun glad, og gjorde sig klar til at løbe. Men ventede dog på et svar fra ham.
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 0:46

Han kiggede på hende med et smil "det du skal have lyder lækkert så det vil jeg også gerne have"sagde han med et smil "splejser vi om det"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville måske godt betale for det hvis hun bare hentede det.
Han kiggede på hende med et smil og ventede på hende med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 0:52

Hun rystede på hovedet, og løb. Hun fandt hendes speciele bar, hvor man fik det bedste chokolade verden har smagt.
Hun var tilbage et par minutter efter, og smilede. Hun gav ham den ene, og nikkede. Mens hun lod sig dumpe ned på den let fugtige jord, men den var dejlig blød, på grund af græsset.
Stjernene var efterhånden begyndt at komme, de blinkede smukt på himlen. Som små vejvissere, der var overdådige.
Hun vente sig om mod ham, og kiggede ham i øjnene. Hun lagde først mærke til hvilken farve de havde nu.
"du er da ret så god til ar skate?!"
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 1:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede på hende og tog venligt imod det da hun kom tilbage og smilte til hende og smagte på det "det er godt"sagde han og kiggede på hende med et smil.
"hvad skal vi så nu"spurgte han og strakte sig og så lidt træt ud og kiggede på hende med et stille smil "er det mig eller er jeg træt"sagde han med et smil på sine læber og håbede på at de kunne slappe af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 1:15

Hun grinede lidt, men slappede så helt af i den friske luft.
"Her er dejligt.. Ikke?." Hun smilede, så fredfyldt."Man kunne næsten falde i søvn.. Med det samme!" Hun så hen på ham, og smagte stille på chokoladen. Der smagte fremragende, bedre end den havde gjordt længe. Efterhånden jo længere tid der gik, jo bedre smagte mad. Lidt underligt syntes hun, men sådan var det, og hun var taknemlig.
"nåh.. Lad os snakke om noget JEG ikke kan finde ud af.." Hun grinede lidt, per hendes forsøg på mindreværdskompleks. "Hvordan går det med kærligheden?.."
Hun klippede lidt med tungen, og håbede på St hun ikke havde spurgt om noge forkert.
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 1:26

Han kiggede på hende "hmm hvad du ikke kan finde ud af er hmm sætte hår"sagde han med en drillende tone i den måde han sagde det og kiggede på hende "hvorfor ville du vide hvordan det går med kærligheden"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber.
"når men det kan vel ikke skade noget at du ved hvordan det går"sagde han med et smil "det går vældig godt for mig og mit kærlighedsliv jeg skal ha et barn sammen med min forlovede"sagde han med et smil på sine læber "hvad med dig"spurgte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 1:33

Hun havde store øjne, og nikkede stort. Hun blev næsten kvalt i sin chokolade, så hun mådte hoste lidt.
"Øhm.. Tillykke.. Med begge ting." Hun sukkede let. "Jah.. Mit kærlighedsliv er ikke noget at råbe hurra for." Hun dinglede lidt med hovedet, og smilede sødt.
"Alle jeg kender.. Skal enden have barn, giftes eller hvad ved jeg.. Jeg føle mig helt lille i forhold til jer!" Hun trak på skuldrene, og tog en slurk af chokoladen.
"Og så er det svært nok.. Når jeg føler en andens forelskelse." Hun så drillende på ham. "Det er ikke sjovt.. Når dem man er sammen med er til piger!" Hun grinede let, og bed sig i læben. Krympede sig lidt sammen, mens hun sp onsfraværende ud i luften.
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 2:09

Han kiggede på hende "du har det lidt svært var"sagde han og kiggede på hende det var jo ikke noget han havde hørt før "hvad mener du med føler en andens forelskelse"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende "ved du hvordan det er at være forelsket eller"spurgte han og kiggede på hende "vil gerne hjælpe hvis det er at jeg kan det"sagde han med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 9:28

Hun smilede tilbage, og nikkede.
"Der er ikke noget at gøre, jeg må bare leve med det.." Hun nikkede engang, og bed sig i underlæben. "Men.. Jeg kan mærke f.ek. Din forelskelse, som var det min, det er ikke fordi jeg forstår den.." Hun himlede med øjnene, og hviskede "tvært i mod!.."
Hun trak på skuldrene, og kiggede sødt på ham. "Nok om mig.." Hendes smil blev lidt stører. "Hvordan er der, at vide at man skal være far?."
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 14:58

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "når okay så når jeg er forelsket kan du mærke det"sagde han og kiggede på hende "hvordan det er at vide man skal være far hmm det dejligt rigtig dejligt"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber.
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum