Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 15:09

Hun nikkede, og grinede let.
"Det tænkte jeg nok.. Det må være.. Dejligt!." Hun bed sig i læben, og så på ham.
"Hvor gammel er du egentlig lige?.." det lød lidt mor agtigt, men ikke ment sådan. Så hun rynkede på panden, og så så undskyldende på ham.
"Du ved.. Hm.." Hun rødmede, og så ned på sin hænder.
Var hun gelu på ham? Fordi ham havde fundet sin livs kærlighed.. Og.
"Argh!.."
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806

Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] - Page 3 Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 15:15

Han kiggede på hende med et stille og rolig med et smil på sine læber og "jeg er 25 år"sagde han med det sammen stille og rolige smil på sine læber "hvor gammel er du da"spurgte han med et sødt venligt smil på sine læber.
Han kiggede lidt rundt og drak lidt mere af det hun havde hentet til dem og smilte stille det var dejligt der var nogen som var så venlige som hende her

//krea svigt//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 15:25

Hun nikkede, og bed sig i læben.
"Okai.." det er vel også fint nok, han ser ikke SÅ ung ud alligvel. "Jah.. Jeg er 17." Hun så forsigtit på ham, og håbede ikke at han syntes St hun var for ung. Og for uansvarlig, og hvad der ellers kunne følge med.
"Hverken mere eller mindre.." Sagde hun glad og var taknemlig for at han ville være sammen med hende, og holde hende ved selvskab. Det var nok det hun havde mest brug for nu, da hun ikke så sin familie.
Sookie
Sookie

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 21:59

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "okay det er da kun godt at være ung"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende "skal vi lave noget eller sove"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende og strækte sig lidt og ville bare slappe af men det viste ikke om hun havde lyst til at slappe det havde hun sikkert ikke lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 22:07

Hun smilede tilbage, og rømmede sig lidt.
"Jeg ved ikke.. Ikke ligefrem sove, det er lidt spild." Hun smilede sødt til ham, og nikkede. "Men at slappe af her.. Med dog ved min side, til at indeholde hindanden." Hun smilede støre, og bed sig blidt i læben. "Så vil jeg med glæde være her.. Og lade være med at sove." Hendes smil blegnede lidt. "Med mindre vis du vil sove.. Så holder jeg bare vagt." Drillede hun lidt
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 22:12

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "så slapper vi bare af og ser hvad der kommer til at ske med os"sagde han med et stille grin "se om vi bliver kidnappet"sagde han med et stille grin og kiggede på hende med et smil på sine læber og prikkede til hende med et stille smil på sine læber.
Han lagde sig ned og kiggede op i luften med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 22:29

Hun grinede tilbage, og så på ham med et kærligt blik.
"Mon dog?.. Ikke når jeg er her.." Hun grinede stort, og 'kløede/daskede' ham i håret. Med en kærlig bevægelse, men alligevel drillende. Hun vente sig sig om, så hun lå på rygen.
"Dejligt.." Hun lagde hænderne under hendes hoved, og smilede stort. "Jeg har virkelig savnet dette.. I det hele taget savner min storebror." Hun drømmede sig tilbage, til dengang de var små.
"Han har altid været så rar, og.." Hun smilede. "Venlig.."
Sookie
Sookie

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 22:31

//Sorry tiden.. Ser høj pistolføring.xD//
Sookie
Sookie

Indlæg af Zankuji Tors 21 Okt 2010 - 22:46

Han kiggede på hende "din storebror lyder til at være en fin fyr at være sammen med men er han i live mere eller er han væk"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad han ellers kunne sige udover at han ville bare snakke med hende og sådan nogen ting deres venskab skulle jo nok blive til noget hvis de bare opbyggede det sammen så de kunne ha det sjovt og godt sammen når de var samme som de var nu

//hva mener du//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sookie Tors 21 Okt 2010 - 22:54

//Jeg ser en film..xD//

Hun blev lidt trist, men ville gerne snakke med ham om det. Med mere end nogen anden, faktisk.
"Han lever stadig.. Men han er ikke som mig.." Hun så ned af sig selv, og gjorde store øjne for sjov. "Nej.. Altså han er stadig et menneske, underligt nok blev han ikke vampyr. Eller halv vampyr som mig, heldigt for ham.." Hun himlede med øjnene, og grinede.
"Og jah.. I ligner faktisk meget hindanden, altså i sindsmæssig." Hun løftede det ene øjnbryn, og kunne ikke lade være med at grine. Det var næsten helt utroligt.
Sookie
Sookie

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum