Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gyder.. javel ja.. (Misa)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)
"Så hvor vil du starte henne?", hun smilte, med hovedet sat på skrå. hvordan ville han udrydde alle dæmoner og overtage byen? hun var dog næsten sikker på han havde en plan.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun satte vurderende hovedet på skrå og betragtede ham.
"Du stoler ikk på mig?, hmm", hun satte tænkende sin pegefinger imod sin underlæbe, før hun smilte og lænte sit hoved imod sofaens bløde pude, stadig med blikket rettet imod ham.
"Hvad vil du så vide?", hun rykkede let undrende på næsen, med det tågede blik fastlagt ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"den går begge veje", hun grinte, så hendes smilhuler blev tydeliggjort.
"Medmindre du vælger noget specifikt du vil vide om mig, vil den viden jeg giver videre til dig være besparelse", hun smilte med et nik.
Hun lænte sig stile ind imod pejsen og lod sin hånd glide igennem flammerne. Ilden gjorde ikke det mindste skade på hendes blanke marmorhvide hånd. Istedet dukkede, de små sorte tegn op på indersiden af hendes hånd.
"Altså mit navn kender du jo, og hvor jeg bor", hendes stemme var næsten sarkastisk, "Man kan vel også sige, at jeg trækker i mange tråde, når det kommer til byens undergrunds liv", hun grinte med blikket fastsat imod ilden.
"Selvom jeg tilhøre topklassen", hun hviskede det sidste og skar en grimasse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lændte sig imod sofa armlænet, "Jeg har levet siden, denne by blev til, i 1200-tallet", hun gabte svagt, "så du kan nok forstå at min viden er stor, medmindre du giver mig konkrete spørgsmål", hun tyggede stile på ordene, "vil det være meget svært for mig at svare præcist" hun havde ikke i sinde at give oplysninger der var fortrolige, hun havde slet ikke valgt side. Dog havde hun intet imod styret der var nu, alt var som altid til hendes fordel. Dog var hun glad for at nogen måske havde andre ideer. Hans blod fristede hende en anelse stadig.
Gæst- Gæst
han kiggede ind i hendes øjne ''er det en aftale...?'' sagde han.
Gæst- Gæst
"Han var Zane den tidligere herskers lærling", hun lod stilfærdigt sine fingre manøvrere igennem de varme flammer uden at der skete noget med hendes mælkehvide hånd, "Og da byen her gik i kamp, vendte han sig imod sin herre, med et dødeligt slag", hun så direkte på Asmodeus, "Men alt dette var gennemtænkt, han slog oven i købet Zanes kone ihjel, Angelie" Hun sukkede og trak på skuldrende, "Det var nok tabet af hende der havde gjort Zane så svag?", hendes smilhuler blev tydeliggjort. Hun sippede stile til sin vin, "Det eneste jeg kan love dig er, at jeg ikke fortæller ham om denne samtale, men du bør gøre klogt i at få dig allierede før du begynder på Ma'lakel", hun nikkede roligt, hun ville selv som altid forblive neutral. Dog fascinerede alt dette hende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Faith Espoir Amour Heureux Jável
» De små gyder
» De små gyder, kan være smukke
» de mørke gyder-Malika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus