Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gyder.. javel ja.. (Misa)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 Empty Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)

Indlæg af Gæst Ons 27 Okt 2010 - 17:18

Hun nikkede, med et svagt men tydeligt smil. Han virkede til at være en mand af handlekraft, og det respekterede hun ham for. Hun kunne dog ikke undlade at le, da han kom med sine lille kommentar om vampyre. Et svagt ryst på hovedet, sendte hun ham, "Vampyre blander sig normalt ikke i underverdens problemer, med mindre vi sender en derned som straf", hun smilte blidt, da det kun var fuldblods der havde magten til at sende andre vampyre derned. Misa sippede forsigtigt til sin drik, med et lyttende blik rettet imod ham.
"Så hvor vil du starte henne?", hun smilte, med hovedet sat på skrå. hvordan ville han udrydde alle dæmoner og overtage byen? hun var dog næsten sikker på han havde en plan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 Empty Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 17:20

han smilte til hende og tog en tår af sin vin ''jeg ville godt informere dig om min plan, men det ville være at smide for mange hemmeligheder, nu hvor jeg intet ved om dig, kan jeg ikke se nogen grund til at smide mine hemmeligheder for dig, ser du.. jeg er en mand der går mest af alt op i noget for noget...'' sagde han og kiggede alvorligt på hende, han mente det her, han havde ingen intentioner om bare at snakke, med mindre han fik noget ud af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 Empty Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 20:39

"Hmm", hun studsede tænkende over hans kommentar. Det havde været et mindre trick spørgsmål, faktisk rimelig ubevidst. Hun ville bare se om han var.. for afslappet og faktisk ville svare. Men istedet havde han gjort det modsatte, og det fik et svagt smil over hendes rosa læber.
Hun satte vurderende hovedet på skrå og betragtede ham.
"Du stoler ikk på mig?, hmm", hun satte tænkende sin pegefinger imod sin underlæbe, før hun smilte og lænte sit hoved imod sofaens bløde pude, stadig med blikket rettet imod ham.
"Hvad vil du så vide?", hun rykkede let undrende på næsen, med det tågede blik fastlagt ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 Empty Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 20:43

han lo ''nej, jeg stoler ikke på dig, endnu.. og du skal ikke spørge mig hvad jeg vil vide.. du skal nok nærmere fortælle mig hvad du ved, og så vil jeg bedømme om det har samme værdi som min viden, og mine planer.. ser du.. for at overleve i denne verden..'' sagde han og rejste sig om, og så ud som om han lige skulle tygge på ordene ''skal man være bevidst om hvad man nøjagtigt vil med sit liv.. og sit ja.. efterliv.. og ligeså snart man opnår dette mål... venter der en gave fra højere magter..'' sagde han med et smil til hende ''du må selv vurdere hvad de ord er værd for dig..'' sagde han så og gik rundt i rummet lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 Empty Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 21:08

Hun sippede til sin drik og lyttede med et smil.
"den går begge veje", hun grinte, så hendes smilhuler blev tydeliggjort.
"Medmindre du vælger noget specifikt du vil vide om mig, vil den viden jeg giver videre til dig være besparelse", hun smilte med et nik.
Hun lænte sig stile ind imod pejsen og lod sin hånd glide igennem flammerne. Ilden gjorde ikke det mindste skade på hendes blanke marmorhvide hånd. Istedet dukkede, de små sorte tegn op på indersiden af hendes hånd.
"Altså mit navn kender du jo, og hvor jeg bor", hendes stemme var næsten sarkastisk, "Man kan vel også sige, at jeg trækker i mange tråde, når det kommer til byens undergrunds liv", hun grinte med blikket fastsat imod ilden.
"Selvom jeg tilhøre topklassen", hun hviskede det sidste og skar en grimasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 Empty Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 21:48

han kiggede på hende ''Jeg skal bruge direkte viden.. ellers er der ingen forhandlinger.. jo.. der kan selvfølgelig være den sædvanlige.. du gir mig din sjæl, og jeg gir dig lige hva du godt vil ha...'' sagde han og rullede øjnene ''den snyder folk konstant den der kontrakt...'' sagde han hurtigt bag efter og smilte pænt til hende ''men ser de.. hvis de får en enkelt tår af mit blod for viden.. men det skal være noget viden jeg kan bruge til noget med mine planer om byen her, jeg har jo tænkt mig at tage byen for mig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 Empty Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 17:35

Hun grinte, og rystede på hovedet, "Hvis jeg havde en kunne vi måske lave den aftale", hun sukkede og trak venligt på skuldrende. Hun havde forlængst givet sin sjæl væk, i en aftale der stadig gjaldte. Selvfølgelig ikke til en djævel, da kontrakter med dem, var anderleds end hvis det var en dødsengel.
Hun lændte sig imod sofa armlænet, "Jeg har levet siden, denne by blev til, i 1200-tallet", hun gabte svagt, "så du kan nok forstå at min viden er stor, medmindre du giver mig konkrete spørgsmål", hun tyggede stile på ordene, "vil det være meget svært for mig at svare præcist" hun havde ikke i sinde at give oplysninger der var fortrolige, hun havde slet ikke valgt side. Dog havde hun intet imod styret der var nu, alt var som altid til hendes fordel. Dog var hun glad for at nogen måske havde andre ideer. Hans blod fristede hende en anelse stadig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 Empty Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 17:58

han smilte stille til hende ''du kunne fortælle mig alt hvad du ved om denne Malakel person.. '' sagde han og drak en tår af sin vin ''ser du, hvis jeg skal være i stand til at tage denne by for mig selv, skal der jo planlægges, og denne Malakel må jo ikke finde ud af det..'' sagde han og lo stille.
han kiggede ind i hendes øjne ''er det en aftale...?'' sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 Empty Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 18:10

Hun satte hovedet på skrå med et smil, "Hvad jeg ved om ham, er faktisk begrænset", hun grinte da hun stadig viste en del, hun så lidt ind i ilden.
"Han var Zane den tidligere herskers lærling", hun lod stilfærdigt sine fingre manøvrere igennem de varme flammer uden at der skete noget med hendes mælkehvide hånd, "Og da byen her gik i kamp, vendte han sig imod sin herre, med et dødeligt slag", hun så direkte på Asmodeus, "Men alt dette var gennemtænkt, han slog oven i købet Zanes kone ihjel, Angelie" Hun sukkede og trak på skuldrende, "Det var nok tabet af hende der havde gjort Zane så svag?", hendes smilhuler blev tydeliggjort. Hun sippede stile til sin vin, "Det eneste jeg kan love dig er, at jeg ikke fortæller ham om denne samtale, men du bør gøre klogt i at få dig allierede før du begynder på Ma'lakel", hun nikkede roligt, hun ville selv som altid forblive neutral. Dog fascinerede alt dette hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gyder.. javel ja.. (Misa) - Page 2 Empty Sv: Gyder.. javel ja.. (Misa)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum