Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Around the lake-Zankuji EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Around the lake-Zankuji EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Around the lake-Zankuji EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Around the lake-Zankuji EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Around the lake-Zankuji EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Around the lake-Zankuji EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Around the lake-Zankuji EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Around the lake-Zankuji EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Around the lake-Zankuji EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Around the lake-Zankuji EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Around the lake-Zankuji

2 deltagere

Go down

Around the lake-Zankuji Empty Around the lake-Zankuji

Indlæg af Yukii Fre 22 Okt 2010 - 22:43

T:Irl ca
O:En hel masse træer, græs. En enkel træbro, søen og himlen.
V:Tåget, en smule koldt
S:Ved Søen deromkring ved dens omgivelser

________________________________________________

Yukii var gået rundt ve søen i noget tid hun havde samlet noglet sten op og kastet dem ud i vnadet det var ret sjovt at se, hvor langt de kom hver sten kom længere end den anden. Hun stod lidt og betragtede søen bagefter med et lille smil søen var jo altid smukt om natten den glitrede helt i mørkets tæthed. Hendes lange lyserød hår hang løst skønt der ikke var vind så det flagrede de tkunne nemlig været irriterende sommetider med nogle totter ind i øjnene. De lyserøde øjne. Yukii havde en knælang lyserød kjole på ja hun lignede enlig et kirsebær eller bare noget andet. Hun kunne godt lig det tidspunkt hun var kommet ned til søen på hun havde det bedst om natten. Der var ingen at se hun kedede sig lidt uden selskab. HUn gik tættere på bredden og betragtede vandet lidt.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Zankuji Fre 22 Okt 2010 - 23:29

Zankuji en dæmon med lidt muskler her og der kom gående stille og roligt ned til den sø som lå ved byen for at slappe af det var jo nok et at de steder man kunne slappe af når man mest havde brug for det nu hvor folk var godt i gang med at muligt og sådan var det jo nok nu engang godt men hvad skulle han give sig til der var ikke rigtig noget han kunne give sig til da det hele var mere eller mindre blevet normalt som før denne sort elver Zane kom til men hvad kunne der ske nu med di morga og sådan det var jo et stort spørgsmål det hele.
Han gik ned og satte sig ned ved søen han havde en sort vest på man kunne se hans arm og mave hvor der var lidt mave muskler og hans lange sort posede bukser som han også havde på havde et orange og lidt blåt lyn ned af siderne på bene og hans sværd som blev kaldt for moonstar havde han på ryggen og han sad bare og kiggede ud over søen og havde ikke opsummeret at der var andre end ham tilstede ved søen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Yukii Fre 22 Okt 2010 - 23:37

Yukii hørte nogle trin ikke almindelig trin men fodtrin der var ankommet nogen. Hun vendte hovedet lidt rundt en fornemmelse sagde at personen stod tæt ved hende men om det nu også passede måtte hun finde ud af. HUn vendte om på foden og så en person ved bredden hun gik derhen og satte sig ned ved ham"Godaften"sagde hun og kiggede ud på søen hun havde samlet en sten mer op og kastede dne ud på vandet hun katsede dne ikke langt. Hun vendte hovedet og sit blik hen på denne person meget venlig at kigge på. Men man kunne enlig aldrig vide om han nu også var det udseendet kunne sige mere end tusind ord, eller rettere sagt kunne man sige skinet bedrager som folk havde sagt til hende engang."Hvad laver de hernede ved søen"spurgte hun med et lille smil på læben det var ikke et stort smil for hun ventede spændt på at vide om han var det hun havde fornemmet at han var. Hun trak føddenr eind til sig ikke fordu hun frøs men af ren refleks.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Zankuji Lør 23 Okt 2010 - 0:21

Han sad stille og roligt og syns pludselige at han kunne høre nogen der var tæt på ham "hej med dig hvad jeg laver her er bare for at slappe af fra alt det der sker inde i byen hvad med dig du er her vel bare eller er det også for at slappe af"sagde han og kiggede kun udover søen og ikke på hende der var der tæt på ham "mit navn er Zankuji Anicrado modstander for alt slags former for ondskab"sagde han og kiggede så på hende "hvem er du så"sagde han og kiggede bare på hende og kørte så en hånd gennem sit korte orange hår som han nu havde.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Yukii Lør 23 Okt 2010 - 20:54

Yukii kiggede på ham med et lille smil"Mit navn er Yukii Aido hyggeligt at møde dig"sagde hun og kiggede hen i den samme retning som han gjorde"Jeg gik mig en tur rundt for at se mig omkring det lidt lang tid siden at jeg har været ved søen"sagde hun og kiggede i en lang tid på den den lignede sig selv det var næsten ligefør at den måske lignede sig selv for mgete. "Er du et ondt væsen for jeg tvivler på at din lugt kan være menneskelig"sagde hun og løftede blikket op mod himlen mørk som altid. Hun betragtede stjernerne der tittede frem mellem skyggerne og månen. Smukt var det, og meget spændene at se på ifølge hende. HUn vendte så blikket tilbage på ham "Zankuji"gentog hun for at huske det efternavnet hun kunne også huske bar ehun kendte fornavnet så faldt det hele på plads.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Zankuji Lør 23 Okt 2010 - 22:03

Han kiggede bare udover søen og kiggede bare der og sad helt stille "Yukii"sagde han og kiggede lidt på hende før han igen kiggede udover søen igen "mig et ondt væsen ah næppe jeg er ved det gode"sagde han og kiggede bare på søen og slappede af "hvorfor da virker jeg som et ondt væsen da"spurgte han og kiggede så på hende med et stille og roligt smil på sine læber "er mit navn svært at huske mit navn"sagde han med det samme smil

//krea svigt//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Yukii Lør 23 Okt 2010 - 22:28

Yukii smillede lidt og rystede på hovedet mens hun samlede en sten op"Nejnej det er ikke svært jeg syntes bare det lyder specielt lidt "sagde hun og nikkede hen mod ham. Hun kiggede på ham"Ja mit navn er Yukii betyder sne hvist nok"sagde hun efter at havde tænkt lidt over det. Hun vendte blikket ud på søen"Du ligner et venligt væsen så jeg tror da ikke du er af det onde"sagde hun så hen til ham, ond ham slet ikke hun kunne ikke rigtigt sige at hun var ond eller jo det kunne jo halvdelen af hende kunne godt den anden halvdel kunne ikke. Yukii samlede en sten mer op"Her skal i ikke kaste smut med de her flade sten"spurte hun bare for at se ikke sad fanget stille i stilheden eller at de ikke havde noget at lave."Hvad er du enlig sådna af væsner en vampyr, dæmon,blandet"gættede hun sig frem lidt.

//Gør da ikke noget^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Zankuji Lør 23 Okt 2010 - 23:00

Han kiggede på hende "når det var da godt der ikke var sværte og huske og er det rigtig at dit navn betyder sne ja hva pokker hvorfor ikke"sagde han med et stille smil på sine læber.
"mig min race helt uforglemmelig"sagde han mest for at drille hende men hun havde jo endeligt gættet det men det viste hun jo ikke men han sad lidt og grinte over at hun i det hele taget gad og gætte på hvad han var "ej nu skal jeg også være sød"sagde han med et stille smil på sine læber "jeg er en ganske normal dæmon"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Yukii Lør 23 Okt 2010 - 23:06

Yukii grinede lidt af ham"Ja du skal være sød mod piger især dæmoner"sagde hun drislk mens hun gav ham den ene sten hun havde i håndfladen"Værsgo skal vi ikke væde om noget den der kaster længest skal gøre noget eller skal fortælle en ting til den anden om sig selv"sgde hun som et forslag mens hun ventede på at se hvad han ville sige til det"Yukii sne jep det passer det hvertifald det min mor sagde til mig dengang jeg.."sagde hun og stoppede lidt"Jeg var ca 7 år eller sådan noget deromkring"sagde hun med et smil."Min far sagde at de gav mig det navn fordi min hud var så renligt og klar som sne"sagde hun og kiggede ned i vandet mens hun så hendes spejlbilled*rent som sne jeg syntes bare ikke det passer *tænkte hun lidt undren emns hun knugere stille om stenne i hendes hånd. Så kiggede hun op igen hen på Zankuji igen"En dæmon så er du ikke den eneste det altid rart at møde en af samme race..sådan da"sagde hun mens hun lavede en kort tænkene grimasse.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Zankuji Lør 23 Okt 2010 - 23:17

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja det skal man vel siden du siger det men det er jeg nu ikke så meget men sød er jeg men mest overfor min forlovede/kone som jeg er sammen med"sagde han med et stille smil på sine læber "så du var en ren og klar i din hud som 7 år hvad er du så nu beskidt og snusket"sagde han med et stille grin bare for at drille hende lidt det var sjovt at drille nogen man godt kunne snakke med men om de tog det godt viste man jo aldrig om de gjorde men det håbede han da på.
Han kiggede på hende da han fik stenen "kaste normalt eller smut"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Yukii Lør 23 Okt 2010 - 23:30

Yukii lavede en kort sur mine over ansigtet men grinede så lidt på samme tid"Nej da ren hud stadig"sagde hun med et smil og kiggede på stenen i hendes hånd"Hmm lad os sige smut"sagde hun og kiggede på ham smut var nok dt sværeste end bare at kaste stenen ud mod vandet. Yukii kiggede på ham"Har du så mange planer nogle dæmoner har mange planer og ting de skal"sagde hun og nikkede . så hørte hun ham sige kone/forlovede og stirrede lidt nsygerigt på ham"Uha hvem er din forlovede "spurgte hun spændt. Hendes lyserøde blik var vnedt lidt væk fra ham hun stod enlig klart til at kaste stenen på den der smut måde"Hvem starter og jep fik det fortalt da jeg var 7 år ca"sagde hun smillende. Så betragtede hun vandet i søen lidt hvis man så godt efter kunne det godt ligne at hun havde blå øjne måske forbi vandte ville drille hende med hendes spejlbilled måske ikke.Det vidste man aldrig men det kunne være meget sjvot hvis det skete. "Jeg er ellers en meget sød pige"sagde hun med et lille nik til ham det kunne man vel også se på hende, måske kunne andre ikke det men de fleste kunne.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Zankuji Lør 23 Okt 2010 - 23:40

Han kiggede på hende og rejste sig op og hans kropsbygning kom mere frem end den var da han sad ned og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "du starter bare så må vi jo se om jeg kan gøre det ligeså godt"sagde han med et stille smil på sine læber og kastede den sten han havde fået af hende lidt op i luften mens han ventede på at hun kastede.
"min forlovede er en der hedder Ailince men siger for det meste kone når jeg snakker om hende fordi vi gifter os snart sådan uden familie og sådan det bliver lidt af et forvirret bryllup hvis man skal ha alle mulige med til det"sagde han med et stille smil på sine læber.
"men skal vi komme i gang og hvad var det vi skulle hvis man kastede kortest"sagde han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Yukii Lør 23 Okt 2010 - 23:47

Yukii kiggede på ham med et lille smil"Hvis man kaster kortes skal man enten gøre noget bare sådan et eller andet , og ellers så skal man fortælle noget om sig selv"sagde hun og kiggede ud mod søen hun satte sig ned ved siden af ham mens hun kiggede på vandet#Jeg har enlig aldrig prøvet det før men det bliver sjovt"sagde hun og vendte blikket hen på ham det ville blive sjvot at se hvem der kunne kaste længest og hvem der ikke kunne"Zankuji er du nu helt sikker på jeg skal kaste først"sagd ehun drilsk men valgte så at gøre det. Hun kastede stenen et par meter, okay 10 centimeter. Hun grinte lidt"Det her kan jeg ikke finde ud af"sagde hun nikkende mens hun lavede hævnøjne til stenen som gled ned på bunden af søen."Ailince hende kender jeg godt"sagde hun smillende så de to skulle giftes"Tillykke da"sagde hun så med et større smil på læben.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 24 Okt 2010 - 0:14

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "Kender du min kone"sagde han og kiggede på hende og glemte helt at det var ham der skulle til at kaste og kiggede på hende "hvor kender du hende fra og jeg vil gerne vide alt"sagde han og kiggede bare på hende til hun ville gå i gang med at fortælle hvis hun da ville snakke om det for Zankuji ville gerne vide ting om hvem Ailince endeligt kender og sådan.
Han stod med stenen i hånden og kiggede på hende og kastede den så bare og det var ligesom hendes 10 centimeter.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Yukii Søn 24 Okt 2010 - 12:16

Yukii nikkede til ham"Ja det gør jeg jeg kender Ailince hun er meget venlig og meget sød hun er god til at hjælpe andre"sagde hun og kiggede hen på ham og lidt ud på hans sten den kom ligeså langt som hendes"Hehe vi to er hvist ikke sådan helt så gode til det"sagde hun med et grin. Yukii kiggede på ham"Hvem starter så med at enten fortælle noget om sig selv eller gøre noget"spurge hun undren siden at deres sten jo kom ligeså langt. Hun så hen på Zankuji igen"Vil du vide alt det er da meget"sagde hun og lavede store øjne"Jeg kender Ailince fra en skoe ved navnet Hogwarts "sagde hun så og så hen på ham igen mens hun smillede lidt, tænkt at de to skulle giftes Ailince og Zankuji. Yukii sad lidt i skrædderstilling mens hun så på vandet"Mon der lå en historie bag mit navn"sagde hun tænkene mens hun lagde en lille fingerspids ved mundvigene, det kunne være der lå en historie bag det hele hun skulle bare finde den først.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Zankuji Søn 24 Okt 2010 - 21:40

Han kiggede på hende "hogwarts når den"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvem skulle ha troet at du kende hende fra så lang tid siden"sagde han og kiggede på hende men det var vel ikke så mærkelig han havde vist også selv gået på den skole.
han kiggede på hende med et stille smil "du starter for tror ikke der er så meget og fortælle fra min side her"sagde han med et stille smil på sine læber og var da glad for at hun kende den han skulle være mand og kone med.

//lidt krea svigt//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Yukii Man 25 Okt 2010 - 20:14

Yukii kiggede på ham og nikkede lidt til ham mens hun lagde hovedet til den ene side. "Hmm der er enlig ret mange ting om mig tror jeg"sagde hun tænkene med et lille grin. Hun nikkede lidt"a den skole jeg kender enlig mange derfra"sagd ehun og kiggede ud på søen vandet kunne hun godt stirre på siden det var så smukt"men hvis jeg skal starte okay "sagde hun og tog en lille vejrtræknign før hun begyndte"Jeg har en onkel en gal onkel der vil gøre alt for at jeg bliver hel, han har så en højre hånd ved navnet Jules han er ligeså grusom som Vlad"sagde hun og knyttede nævnerne lidt hun kunne virkelig ikke glemme alt det Vlad havde gjort både ved hende og hendes venner de aller tætteste på hende.

//Gør ikke noget^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Around the lake-Zankuji Empty Sv: Around the lake-Zankuji

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum