Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket i gyden - Malika - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket i gyden - Malika - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket i gyden - Malika - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket i gyden - Malika - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket i gyden - Malika - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket i gyden - Malika - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket i gyden - Malika - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket i gyden - Malika - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket i gyden - Malika - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket i gyden - Malika - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket i gyden - Malika

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Mørket i gyden - Malika - Page 2 Empty Sv: Mørket i gyden - Malika

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 12:14

Malika gik stille i gemmen gyderne. For at se efter Chez som hun godt kunne lige som en ven, men Malika var ikke så gammel iegn 15 var hun og borde sammen med sin storesøster. I en lejlighed ind i byen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i gyden - Malika - Page 2 Empty Sv: Mørket i gyden - Malika

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 12:28

Chez hørte fodtrin som kom tættere på derfor åbnede han sine øjne og så Malika *hvor er hun på vej hen?* tænkte Chez.
Han var ikke i gyden længere, men han var på gaden som førte hen til gyden. " Malika?" spurte Chez og rakte hans hånd op i verjet som vis man vinker for at hun skulle se ham. Det ville sikkert ikke være et kønt syn i gyden , derfor ville han stoppe Malika før hun nåede der hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i gyden - Malika - Page 2 Empty Sv: Mørket i gyden - Malika

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 12:54

" åh hej Chez. Det var lige dig jeg ville se " sagde malika og stoppe op nogen meter fra gydern , Hun ville bare se til ham og ikke andet hendes sorethår sat i 2 rottehaler

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i gyden - Malika - Page 2 Empty Sv: Mørket i gyden - Malika

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:47

"virkelig? well det var en overraskelse , jeg havde troet du ville blive hjemme og undgå mig siden jeg ikke er menneske " sagde Chez og satte hovedet på skrå. Hans hår sad som altid pjusket og uglet til alle sider selvom det var det som enlig klæde ham.
"har du det bedere? " spurte han med en lidt bekymret undertone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i gyden - Malika - Page 2 Empty Sv: Mørket i gyden - Malika

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 16:27

" jeg er oke en smule træt. men ellers okey og hvorfor skulle jeg ikke ville se dig " sadge malika, og satte sig ned på en skreldespand og så stille på ham med safirgrøne øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i gyden - Malika - Page 2 Empty Sv: Mørket i gyden - Malika

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 18:20

"folk har i hele mit liv prøvet at undgå mig selv da jeg var menneske " forklarede han smilene , og en stemme dukkede op i hans hovede *selv dine forældre ville undgå dig, de hadet dig derfor blev du solgt som et dyr* Man kunne dog ikke se på ham at der var den ubehalige stemme i hovedet. Han var van til det da han havde Skitzofren, det vil sige man høre stemmer. Men selv ikke den tanke om hans forældre fik smilet fra hans læber til at forsvinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i gyden - Malika - Page 2 Empty Sv: Mørket i gyden - Malika

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 19:24

2 se du jeg er ikke sådan som ander. Jeg ved hvordan det er at være blive undgå en min søster at den eneste, som kunne se skønheden i mid da jeg ikke selv kunne gøre det " sagde malika. Hun hade en tåre trillen ned af kinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i gyden - Malika - Page 2 Empty Sv: Mørket i gyden - Malika

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:49

"du er i hver fald et åbent menneske " sagde Chez og mente det som en kompliment. Det var godt at være åben så man kunne forstå andre. Det regnede men han kunne stadig se en tåre trillede ned af hendes kind, han gik i panik, da han var ikke van til at trøste folk. "r..rolig jeg er sikker på det hele nok skal ordne sig, du er ung og har et helt liv foran dig ting kunne jo ændre sig ikk? " spurte Chez og satte hovedet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i gyden - Malika - Page 2 Empty Sv: Mørket i gyden - Malika

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:59

" jo. Men jeg ved slet ikke hvordan det endlig er at blive bidt at ja undskyld din race det vade de fleres, jeg hade snakke med så jeg er ikke helt som ander 2 sadge Malika og så rysten ned i jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i gyden - Malika - Page 2 Empty Sv: Mørket i gyden - Malika

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum