Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Baren i gyden EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Baren i gyden EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Baren i gyden EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Baren i gyden EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Baren i gyden EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Baren i gyden EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Baren i gyden EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Baren i gyden EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Baren i gyden EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Baren i gyden EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Baren i gyden

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Baren i gyden Empty Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 16 Maj 2010 - 15:53

S: gyderne
T: 01.00
O: En masse fuld mennesker
V: små regn en gang imellem eller overskyet

Ailince sad på et tønde i skyggen af nogle af de gamle og slittet bygninger, Hendes blik flugte det mange mennesker, hendes blå øjne flugte en pige som bliv kastede fra den ene fyr til den anden, hun var helt klart alt for fuld til at forstå omverden, Ailince sukkede og vendt blikkede vider til siden, der var en bar lige der hvor hun kiggede "Tja jeg kan da undersøgende der inden" sagde hun og rejste sig fra tønden hun sad på, hun havde vildt elegant bevægelser og være skridt var lydløs, du kunne ikke høre hende kom gående hun skubbede til nogle mænd som stod i døren åbning , og klemt sig igennem, hun så sig omkring , her var vildt mange mennesker men Ailince skilles sig ud, hendes skønhed var overnaturlige, kunne nogle var så smuk, hun var perfekt og hendes figur var lige så perfekt.. hendes kridhvide hud virkede ikke levende men utrolig smuk.... Ailince så en ung mand , menneske , blod AB , fuld , perfekt hun kom gik forførende over til ham og gled en hånd over hans kind, han var fanget af hendes skønhed
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 9:14

han stod i skyggen af en mur, så kun lidt af hans ansigt kunne ses. han nød smagen af vinen, der havde samme dyb røde farve som en rubin. hvis man ikke man vidste det, skulle man tro at det var blod.. han smilede skævt frem for sig, lod sit blik løbe over forsamlingen af mennesker. simple mennesker, uden mening i livet... kun ude på at drikke sig ihjel.. hans blik stoppede pludselig. tog han fejl, eller var der lige kommen en skabning ind af døren.. en ganske smukt skabning. han så hurtigt at de andre i baren havde opdagede hende. mænd, kvinder.. og en skabning så smukt som en døende kvindens blod.

han trådte frem fra skyggerne og begyndte at gå over imod skabning..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 10:48

Ailince lagde an på den fremmende smukke menneske , han lignede lykke af en så smuk som hende vil ligge an på ham... Ailince gled en figner over hans hals, og mærkede der var noget andet herinde... halv dæmon , hun luftede efter halv menneske... meget sødt... hun slikkede sig om munden... men blev sidden på den unge mand som hun havde ud set sig... hendes stor hår var som silke , smukt og blødt ... hendes hvid hud så bare ud til hun ikke gik meget i solen... gjorder hun enligt heller ikke.. Ailince var trøstig , men dræbte ikke nogle for sin sulte ... så hun vidste hun altid vil ha en lille smule sulte
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 11:15

Twi kom ind i baren da hun fik øje på en pige der stod og var igang med at lægge an på en fyr. "Un..undsky..undskyld hvis j..jeg forstyr..forstyrrer," stammede hun, men inden hun fik et smil frem på læberne faldt hun og der kom en lille sølv tårer ned over hendes krid hvide kinder. Hun kom hurgtigt på benene igen men kunne ikke stå ret længe inden hun faldt igen. De kramper bhun havde haft for var begyndt igen. Hun havde haft de kramper siden hun blev vampyr. "Hjælp mig...Avv mit ben... så hjælp mig dog..." skreg hun. Det var værre end nogen af de 134 år hun havde været vampyr. "Kom nuuu... hjælp mig... hjæ..." Mere fik hun ikke sagt før hun faldt om på det kolde stengulv.
(P.S Hjælp hende)

Hun følte det som om hun skulle dø. Hendes ben var iskoldt. Der var intet andet der havde gjort så ondt i alle hendes dage(udover der hvor hun blev bidt) både hvor hun var vampyr og da hun var menneske. Alle de fulde mennesker omkring hende hørte ikke den råden der var før hun faldt om, men Twi havde mere lyst til at dø end at leve i den stund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 11:51

Ailince vendt blikkede mod pigen som lå på gulvet, folk kiggede på Ailince og pigen... der var en tegn af lighed på disse to pigen , men Stadig ikke ... Ailince smukke blå øjne sad på pigen og hun vendte sig rundt, manden lagde armene omkring hendes mave.. "hm" hun så på pigen ben og lagde hovedet på skrå"Har du været ude i solen" spurgte hun underende over pigen spurgte hende om hjælpe... Ailince duftede hun var en vampyr men hendes blik gled rundt og stoppede mod en dreng fra mørke, hun smilede venligt til ham og nikkede som hilste, Ailince var en sand skønhed , så perfekt , der ikke en fejl ved hendes udseende... Hendes krop var perfekt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 12:05

Twi vågnede i et par minutter og fik rejst sig op. "Nej jeg har aldrig våvet mig ud i solen." sagde hun med sin smukke mørkerøde mund, men hendes mørkebrune hår skiftede farve og blev gyldenbrudt i stedet. "Jeg blev vampyr i solen!" Der var ny død i hendes blik. Ikke som om hun ville dræbe en, nej som om hun vile dræbe sig selv. Hun trak en kniv frem og sagde: "Nu sker det, men hvis i ikke vil have det så skulle i hellere se at få kniven ud af hånden på mig.," Der var helt klart endten en forbandelse over hendes eller så var hun blevet besat af det onde. Hendes hår skiftede farve igen og det fik sin normale farve igen. Hendes hud blev ligebleg og hendes smukke sølvgrønne øjne blev helt sorte, mens det rundt om hvar lige så hvidt som hendes hud.

(Hjælp hende)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 12:12

Ailince så på hende med et undersøgende blik "hmm" sagde hun tanken... hun vidste ikke hvad hun kunne hjælpe pigen med, Ailince havde kun tankekæft som hendes styrke , hun så på hende og sukkede "Kan godt stoppe dig for at dræb dig selv" sagde hun og smilede med et lille ond smil , drengen bliv jaloux og hiv hendes indtil ham , "Åh " sagde hun og så på ham , hun lagde hovedet mod hans skuldre, *hun forsttyrede min middag* tænkte hun og tænkte på hvordan hun kunne hjælpe vampyr pigen foran sig... Ailince var helt klar en vampyr kvinde, hendes udstålenig vil fange en være , hendes skønhed var smukkere end en normal vampyr, hun måtte havde haft en stærk eller speciel til at forvandle hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 12:12

//ved ikke hvad jeg skal gør X/ ///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 12:17

// du skal nok bare tage kniven ud af hånden på hende og hjælpe med krampen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 12:18

//OKaay, nemt for Ailince XD //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:25

han stoppede brat og begyndte langsom at trække sig tilbage.. et skuespil var lige begyndte foran ham.. kaZu's øjne fulgte ligesom alle de andre i baren, den nyankomme pigens mindste bevægelse.. en skævt smil fløj op på hans læber.. her var der en ganske speciel skabning.. var hun besat? eller havde hun sammen forbandelse som ham selv?
han begyndte langsom at snige sig frem, som en slange.. stillede sig bag køen af mennesker.. denne pige her, var ganske interessant.. men han havde ikke glemt hende den anden skabning.. skulle man blande sig, eller lade være?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 17:31

Ailince så på pigen og pludselig gav pigen hendes kniv til hende... hun tog den , og var hoppede ned fra den ungen mand, han så nærste ud som om hans verden var gået under "Dygtigt pige" sagde hun og lagde mærkede til drengen flyttede sig hvor de andre stod "Du er nysgerrig ik" sagde hun i drengens hovede, hun havde ryggen til ham... det var Ailince stemmende men de andre hørte det ikke, det var en stemmende i hans hovedet, hun snakkede til ham i hans hovede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:56

kaZu så skuffede frem for sig.. var det virkelig aftens morskab? han mærkede hvordan hans smil sank lidt ned af, før det satte sig skævt op igen.. en geni ide, begyndte at tag form i hans hjerne.. pigen der lå på gulvet var glemt.. nu var kun denne skabning, der så kælen lege med drengen.. kaZu tog tre hurtigt skridt og så stod han bag hende, med sit skævt smil..
"godaften lady... jeg kan se de er ved at lege med maden" han kiggede kort på drengen, før hans hviskede vider "vil de ikke heller smage blodet fra en dæmon?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 18:02

Ailince sad på drengen igen og var fuld gang igen, manden var lykkelig over hende... Han fik et hadefuld blik på drengen som over mod dem og da han sagde det, gav det et chok i ham "maden , blod" han så mod Ailince hun sukkede og så mod manden , som helt klart var bange nu... hun hviskede noget i hans øre og han bliv rolige igen ... der gik lang tid for hun ventede blikkede mod den fremmende dæmon , hun så mod ham "Åh det dig som dufter så sødt" sagde hun og smilede blidt "ved du hvad du lige har tilbud mig" spurgte hun og lagde sig op af manden, som helt klar var fangede af hende igen, han lagde hænder på Ailince bryster "det sjovere at lege med maden" sagde hun så i hans hovedet så den ungen mand bag hende ikke hørte det... hendes øjne var blå
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:20

"haha.. det siger du ikke.. har din mor, aldrig lært dig at man ikke leger med maden" hviskede han lavmælt, så drengen intet kunne høre.. "men hvis du ikke kan gør min aften riger.. trækker jeg tilbud tilbage og overlader dig til dig selv igen" han begyndte at gør klar til at gå.. " jo minder du vil have mit tilbud.. eller måske kan jeg sige dig en hemmelighed?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 18:25

Hun så nysgerrige på ham... hun vil gerne ha hans blod.. så hun tænkte sig om "En hemmelighed" sagde hun spørgende , han havde fangede hende opmærksomhed og Manden bliv jaloux over det, han hæv hende indtil sig og sagde "Hun er min, du få hende ikke" sagde så med et hævet øjenbryn til manden og så derefter mod dæmon, hun vil ha ham nu og hun var ikke opmærksom i mennesket mere... en dæmon med sød duft . spændende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:29

"Ailince! Ailince!" råbte Twi og løb gennem gyden i fuld fart for at finde hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:02

kaZu så kort på manden, bag skabningen.. smilete skævt til ham "jeg kan se at deres lille ven, ikke kan lide mig" han så igen på drengen bag hende. "hvis jeg nu fortalte dig unge mand, hvad med den hemmelighed, du bærer på, vil du ikke dele den med os?" de så begge hvordan drengen trak sig tilbage med rædsels i sit blik. "nå, kommer du med over til mit bord, unge dame?" han rakte sin slanke hånd, der var gemt i en rød handske ned imod hende "vil de med?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 21:10

Ailince så forvirret, noget hun ikke havde opdaget, interestan, hun tog med glæd mand hånd og rejste sig op med hjælp fra ham, hun havde elegant og smukke bevægelser da hun gjorder det... Ailince stod flugte med blik... hendes smukke blid blå øjne lå på ham og stod ved siden af ham "hvad er så det jeg ikke ved om ham som du gør" spurgte hun og så mod ham, hendes ansigt var fejlfri og utrolige smuk... hendes hud var kridhvid, men smuk , ja det var hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:45

han så dybt ind i hendes øjne "ønsker du at vide det?" han smilete skævt til hende "hvis du ønske det, skal jeg fortælle dig, men hvad får jeg til gengæld?" hans så, forskellige øjne så ind i hendes igen.. "hvad kan du tilbyde mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 21:48

"Hvad vil du ha fra mig" spurgte hun og var nysgerrig, denne dæmon havde opdaget noget som hun ikke havde , det gjorder hende interessent i ham. hun sætte sig ved bordet og så mod manden han var stadig bange og kiggede igen på den røde håret smukke dæmon... han var spændende og den mod han var på gjorder ham mere... hun så på ham med sin blide blå øjne på ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:00

"ja.. det er jo det, hvad kan de tilbyde mig?" han smilete lumsk til hende, og rakte igen sin hånd frem imod hende, så han kunne trække hende op fra bordet.. "er der nogle der har fortalt dem hvor smukke deres øjne er?" han slikkede sig kort om munden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 22:04

"hvad vil du har af mig" spurgte hun og stod helt tæt på ham, mens hun stadig holdet hans hånd , hendes hud var blød men kold... hun smilede over han bliv ved "Ja sir, men du er den eneste jeg synes har sagt det på den bedste måde" hun blikkede med det ene øjne, hun så han slikkede sig om munden "såh " hun duftede og hendes blik bliv som om hun vil spise ham "det dig som dufter så lækkert, så sødt" hun smilede "du halv menneske ,halv dæmon" sagde hun og nyd duftede nær sig, der var mere over ham end bare det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:35

"må jeg kalde dem for du?" han smilet svært til hende, lod lidt af sin ene hjørne ses.
"kan de lide parfume, den er fransk" "skal vi ikke gå over til mit bord og snakke vider?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 22:40

Hun små grinte over hans svar Parfume , den er fransk, hun så mod ham "hvorfor lige fransk" spurgte hun og smilede blidt og så mod et border "Skal vi tag den" spurgte hun og pegede mod et border "så vil jeg vide hvad hemmeligheden er" , hun smilede "sige bare du til mig" hun så på ham og smilede over det han vidste hende "Se noget vildt " hun stod tæt på ham og smilede så man kunne se hendes hugtænder, det klædt hende og gjorder en mere overnaturlig, hun sætte sig på en stol ved bordet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum