Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bekendtgørelse (Hana)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Bekendtgørelse (Hana)
Sted: stranden, Hana’s hjem
Tid: Tidlig aften
Vejr: støvregn
Dato:?
Omgivelser: Hana er hjemme, men har ikk’ set ham
Støvregnen dalede ned fra himlen. Jake lå på Hana’s store dejlige seng. Han ventede på at hun ville komme ind i hendes soveværelse. Han ville ikke holde sig væk fra hende, mere. Han sidste at han elskede hende. Han sukkede lidt og lagde hans sammen foldede hænder på sin mave. Jake var i klædt nogle hulede jeans, og en hvis T-shirt. Han havde lagt sine sko, ed siden af vinduet. Hans pjuskede mørke brune hår, var en smule fugtigt men ikke meget. Han kløede sig let i håret. Hvad skulle han nu sige? Han var bare helt håbløs når det gældte kærlighed. Skulle han fri til hende, eller hvad? Nej, han havde jo ikke en ring eller noget. Han rynkede let panden ved den tanke. Sytten år og forlovet… nej… Han bed sig i underlæben, mens han let rodede sig i håret. Nu vidste han hvad han ville sige og gøre. Han ville ikke stikke af fra hende, mere. Nu ville han blive her, så længe han nu kunne. Han tænkte på hende. Han kunne tænke på hende, døgnet rundt. Han kiggede op i loftet, mens han forestillede sig hende, og hendes smukke smil. Hendes dejlige krop. Han kunne næsten blive tændt af bare at tænke på hende. Men det var nok også kun blot fordi han elskede hende højt.
Tid: Tidlig aften
Vejr: støvregn
Dato:?
Omgivelser: Hana er hjemme, men har ikk’ set ham
Støvregnen dalede ned fra himlen. Jake lå på Hana’s store dejlige seng. Han ventede på at hun ville komme ind i hendes soveværelse. Han ville ikke holde sig væk fra hende, mere. Han sidste at han elskede hende. Han sukkede lidt og lagde hans sammen foldede hænder på sin mave. Jake var i klædt nogle hulede jeans, og en hvis T-shirt. Han havde lagt sine sko, ed siden af vinduet. Hans pjuskede mørke brune hår, var en smule fugtigt men ikke meget. Han kløede sig let i håret. Hvad skulle han nu sige? Han var bare helt håbløs når det gældte kærlighed. Skulle han fri til hende, eller hvad? Nej, han havde jo ikke en ring eller noget. Han rynkede let panden ved den tanke. Sytten år og forlovet… nej… Han bed sig i underlæben, mens han let rodede sig i håret. Nu vidste han hvad han ville sige og gøre. Han ville ikke stikke af fra hende, mere. Nu ville han blive her, så længe han nu kunne. Han tænkte på hende. Han kunne tænke på hende, døgnet rundt. Han kiggede op i loftet, mens han forestillede sig hende, og hendes smukke smil. Hendes dejlige krop. Han kunne næsten blive tændt af bare at tænke på hende. Men det var nok også kun blot fordi han elskede hende højt.
Gæst- Gæst
Sv: Bekendtgørelse (Hana)
Hana var til koncenret med ejer af huset, de havde været det ved Hana lærer som spille klaver, han var utrolige dygtigt , man kunne høre døren bliv åbne ned i gangen og Hana og ejer kom indenfor, hun smilede til ham "Så vil jeg gå på mit værelse " sagde hun og nejde , han bukkede tilbage og svare "God ide Hana" hun nikkede og gik op af trappende, hun var træt efter alle de mennesker hun skulle hilse på og Hun havde aldrig været god til person, men det mest af aften havde et bedstem billede komme i hendes hovede , det var Billede af Jake, hun kunne ikke glemme ham, hun sukkede da hun lagde hånden på håndentaget og åbne , der var mørket i rummet så hun lagde ikke mærke til ham "Kan ikke glemme ham" sagde hun og sukkede "Gad vide om han......" hun stoppede med at snakke , hun havde tændt lyset og kiggede mod sin seng, der lå Jake, hun fik store øjne "Jake" fik hun klem frem, der var en vis glæde i stemmende , men os chok...
Hun gik hentil ham og så mod ham "Hvad laver du her, helt alene" spurgte hun og fik indånden hans duft, hendes ansigt var blidt som altid og rolige, men chokkede havde givet hendes ansigt liv ... før virkede hun træt og næste udkøret nu helt fine
Hun gik hentil ham og så mod ham "Hvad laver du her, helt alene" spurgte hun og fik indånden hans duft, hendes ansigt var blidt som altid og rolige, men chokkede havde givet hendes ansigt liv ... før virkede hun træt og næste udkøret nu helt fine
Gæst- Gæst
Han rejste sig hurtigt op, og sprang på hende i et kram. Han lagde sit hoved helt tæt ind mod hende. ”Hana jeg elsker dig og jeg vil aldrig nogen sinde forlade dig igen. Han fjernede sit ansigt fra hendes hår, og lagde læberne tæt ind mod hendes, han nussede hende i håret. Han trykkede sig tæt ind mod hende. Hans hænder hvilede på hans kinder. Han trykkede sig helt ind til hende, inden han slap hendes læber. ”Jeg elsker dig og jeg ved du burde hade mig, men jeg elsker dig bare så meget. ” hviskede han, og mærkede hvordanhans kinder blussede op. ”Nu skal du sige mig; elsker du mig?” hhviskede han. Han håbede på at hun elskede ham, lige så højt som han elskede hende. Han holdt hendes hoved i hans hænder. Han plantede et let kys på henes læber inden hun kunne nå at sige noget.
Gæst- Gæst
Hun så med et sekundet stod han foran hende, det gav et chok i hende... det nærste forvirrede hende bare, det sket så hurtigt, hun stod næsten helt stiv på sin plads, hun lagde hovedet på skrå da han enligt lod hende snakkede, hun løftede en hånd og lagde den mod hans , som han holdet på hendes kind , hun begyndte pludselig at grinede "Rolige nu Jake, du kan da sige hej inden du overforlader mig " sagde hun og løftede sin anden hånd over på hans kind , hun nussede derefter den "Du bliv ellers ved med at sige , GLEM MIG, hvad fik dig til at ændre meningen" hun lod ham ikke svar, da hun langsomt lagde sine læber mod hans og kyssede ham, hun gled sin kind mod hans og hviskede i hans øre , meget stille og kærligt "Jeg elsker os dig" hun kyssede hans kind og gik lidt til bag, hun smilede blidt til ham, men rødmende os
Gæst- Gæst
Jake så på hende, men inden han kunne svarer kyssede hun ham. Han lagde armene ned omkring hende, li inden han fik drejet hende rundt og trak hende, med hen til hendes seng. Han lagde hende, ned og lagde sig over hende. Han slap hendes læber, ”det betyder intet nu” hviskede han, han havde sine ben på hver side af hende. ”Hana, vil du flytte ned til mig” hviskede han, og fulgte lidt af Tiana’s ideér. Han smilede bredt til hende, mens han nussede hendes kind. Han lod sin finger køre hele vejen nede fra hendes ben, op af hendes lå og hen over hendes mave. Han havde savnet hendes dejlig bløde hud, som han havde længtes efter i lang tid nu. ”Hana, jeg ønkser at du bliver min og kun min” hviskede han, ind mod hendes hals, som han let plantede et kys, på. Han håbede ikke at hendes `ejer´ ville komme ind, og afbryde dem, for det ille være en smule pinligt for ham i hvert fald.
//Krea svigt :D
//Krea svigt :D
Gæst- Gæst
Hana lod ham føre hende ned i sengen , hun så mod ham med blide øjne, hun lagde en hånd mod hans "du har travlt, hvad du bange få " sagde hun og lagde hovedet på skrå, selvom hun lod i sengen "Åh det svar vis på mit spørgsmål som jeg sagde før" hun små grinede, men så til siden "Jake det er ikke så nemt, som du tror, " hun sukkede "Jeg elsker dig, men så længende jeg er her, få min familie pengen, job og varme" hun så mod ham og lagde panden mod hans og kyssede hans læber "Jeg vil gerne, men kan bare ikke sådan lige" hun smilede, hun gjorder dette at bo ved ham for sin familie skyld , men hun vil sådan med ham, væk her fra , hun havde aldrig følt sig så i live siden hun mødte Jake
//ok//
//ok//
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus