Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
alene i Terre om natten Samuel(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
alene i Terre om natten Samuel(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
alene i Terre om natten Samuel(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
alene i Terre om natten Samuel(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
alene i Terre om natten Samuel(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
alene i Terre om natten Samuel(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
alene i Terre om natten Samuel(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
alene i Terre om natten Samuel(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
alene i Terre om natten Samuel(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
alene i Terre om natten Samuel(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

alene i Terre om natten Samuel(privat)

Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 9 Nov 2010 - 21:36

T: 00:00
O: ingen
V: nymåne
S: Terre



Mallie var alene i Terre. Her midt om natte hun hade en grund til at være ude så sent om natte, Hun bare på en pakke hun skulle skille sig af med det var en virus som en hade sendt til hende. Tidliger i dag og nu måtte hun smide den væk ellers ville det sket nogen forfæretlig, med det meste af byen så hun måtte ud på et sted hvor ingen ville se hende. ødelægge den for virusen var meget farlig at slippe løs her i byen så hun var nød til at skille, sig af med den en gang for alle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 9 Nov 2010 - 21:46

Samuel fløj rundt over Terre han kedede sig bravt, han havde ikke lavet andet end at sidde og læse på sit loft hele dagen, han lavede det ene loop efter det andet. han fik fornemmelsen af en anden engel i nærheden, *Endelig en der er værd at snakke med* han dykkede stejlt og fløj lavt hen over jorden mod det sted hvor han følte den gode aura.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 9 Nov 2010 - 21:52

Mallie stod ved en bro. Og var ved at kaste pakke ned i vandet men stoppe da hun kunne mærke, en ander engel lige i nærheden en som var god og mallie var selv god. meget gode hun var lystes engel men ingen ville tro hende over hovedt, så det for holdt hun sin egnelliv hemmelig for ander

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 9 Nov 2010 - 22:02

Samuel så den lille Engel stå hved broen og landede elegant foran hende med et buk, "Jeg er Samuel" han kunne ikke lade være med at smile af hende hun stod og knugede noget ind til brøstet, men det tænkte han ikke meget over. "Jeg kan mærke du er en engel, men ikke en slags jeg har mødt før, du er hverken døds eller ærkeengel, så du har vækket min interesse" han tog et forsigtigt skridt hen mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 9 Nov 2010 - 22:49

//smutter i seng//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 16:52

" ja jeg er en engle. Og hedde mallie og er lysets engel og den eneste af min slage engle " sagde mallie , og nejet svaget for ham og knude pakken ind til sig for at han ikke skulle kunne tag den fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:35

Samuel stod stille "Lys engel, har aldrig hørt om jer, jeg er ærkeengel eller guds budbringer" han så interasseret på den lille pakke hun holdt så tæt til kroppen. "Hvad er det du har der" han lagde hoved lidt på skrå han kunne mærke en svag aura af et eller andet i pakken men han kunne ikke opfange nok til at vide om det var godt eller ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 16:25

2 det ar ikke noget bare noget som skal smides ud ikke andet 2 sagde Mallie og ryste over hele kroppen hun visete at han måtte ha gætte hvad det var i den pakke hun stod med ind til kroppen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:26

"Hvorfor er du så her, kunne du ikke bare have smidt det i skraldespanden" han kunne mærke en vis uro hos Mallie. "Har du det godt" Samuel gik nogen flere skridt over mod hende, mens han stak en hånd i lommen og tog en pakke cigaretter op, han tændte den med det lille lys der fulgte ham overalt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:35

2"det kan jeg ikke. for vis der er nogen som finde den og åber den er byen fortabet foraltid 2 sagde mallie, og så bange ud hun hade tåre i øjnen og de løb ned af hendes kinder. hun var så bange for at nogen skulle åben den ved et uhels

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:46

Samuel stod der bare lidt "... Så smid den dog ned i floden, den driver jo alligevel ud mod havet og væk fra byen" en røgring kom ud af hans mund, "Vil du have en, han holdt cigaretterne frem mod hende" du virker som en der godt kunne bruge noget at slappe af på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:51

2 nej tak jeg ryer ikke og jeg er bare. Bange for at nogen fisker skal finde den og åben den så jeg vil, distroern den 2 sade mallie og så ned i vandet hun hadet vand. For hun kunne nemlig ikke svømme eller noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 22:01

"jamen så grav et hul i midten af skoven, og put en forhekselse over stedet så det ikke vil blive opdaget, jeg kan enda vise dig et godt sted at gøre det" Samuel foldede sine sorte vinger ud og lod sig svæve få cm over jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2010 - 16:57

Mallie slog sin snehvide vinger ud. og lette 3 cm omer jorden hun var smuk og undefuld når hun svæve omkrin, Hun nikke svaget og hun holdt pakken ind til sig for ikke at tabe den ned. På jorden og så den gik i stykken for det vatr alt for farliget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene i Terre om natten Samuel(privat) Empty Sv: alene i Terre om natten Samuel(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum