Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tordenvejr [Samuel=privat] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tordenvejr [Samuel=privat] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tordenvejr [Samuel=privat] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tordenvejr [Samuel=privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tordenvejr [Samuel=privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tordenvejr [Samuel=privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tordenvejr [Samuel=privat] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tordenvejr [Samuel=privat] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tordenvejr [Samuel=privat] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tordenvejr [Samuel=privat] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tordenvejr [Samuel=privat]

Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Man 15 Nov 2010 - 16:25

S: Bjergene
T: midt på dagen
O: Ingen andre end Nick
V: Mørke torden skyer
D: Idag

Nick sad roligt på toppen af bjerget og ventede på at tordenvejret gik igang mens han smilede roligt han havde siddet der i en halv time og det skulle ikke undre ham at han skulle sidde der en halv time mere men det burde snart gå igang han kunne jo sætte gang i det men det ville koste for mange kræfter til at han kunne træne
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 16:38

Samuel størg af sted i regnen han elskede at flyve når det var dårligt vejr, han havde sin rustning på og sin økse med, de to ting gjorde at når lynet ramte ham en gang imellem, ville det kun lede gennem det hellige metal og ikke så meget gennem ham. det dårlige vejr gjorde at hans lille lys havde svært hved at følge med, det lyste i en klar blå farve og var en afspejling af Samuels gode humør. han drejede af hved en bjergtinde og fløj højt op i luften, han lavede et loop og fløj videre. han var drivvåd og hans hår piskede omkring hans øre. han fik øje på en enlig sjæl på toppen af en flad bjergtinde. han lavede et rul i luften og begyndte at cirkle ned mod hvem end det var, han hold sig i luften nogen meter over jorden. "dejligt vejer ikke" han grinede til manden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 17:06

//smutter for nu, har det virkelig dårligt... men jeg kommer igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Tirs 16 Nov 2010 - 18:59

Ncik rettede blikket mod ham "taler du til mig" sagde han uforskammet og lukkede øjnene igen før tordenvejret begyndte hans muskler voksede nærmest i det vejr samt hans fart styrke og meget andet hans krop begyndte at slå lyn han rejste sig roligt op og åbnede øjnene og satte i løb og på meget kort tid havde han allerede været nede i den kinesiske restaurant i den anden ende af byen havde stjålet noget mad og kommet tilbage og sad nu helt roligt og spiste af det stjålende mad
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 12:07

Samuel så ikke andet end et bliz lys mellem manden havde siddet der, og nu sad med en masse mad. Samuel kunne fornemme den dårlige gerning. "Du burde betale for det der" han landede elegant foran ham. og foldede sine vinger ind i ryggen. "navnet er Samuel, jeg er ærkeengel... jeg gætter på du er lyndæmon" han havde en stenhård mine, han kunne ikke fordrage tyve, eller væsner der brugte deres krafter til dårlige gerninger. Han løftede lidt op i øksen der hang hved hans bælte. han stod overfor nick og så ham direkte i øjnene med hans lyseblå øjne knepet en smule i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Fre 19 Nov 2010 - 21:43

Nick rejste sig ved at falde helt ned på ryggen sætte hænderne på jorden og bruge alt sin kraft i sine hænder så det gav han et skub lidt over jorden hvorefter han drejede så han landede på fødderne han grinte "ja det burde jeg men det er kun fordi jeg ikke har nogle penge lige nu har lagt en besked så kan jeg betale en anden dag og ja jeg er lyndæmon eller det tror jeg da" han grinte igen "du får ikke mit navn engelskvat" han brugte sin fart i sine ben til et kraftigt hop som var nok til at sende ham over skyerne samtidig med et fly kom han var udødelig så den tynde luft skadede ham ikke han trak jo ikke vejret han landede på flyet og så efter englen roligt vis han ville noget kunne han jagte ham men på den anden side her havde han et hemmeligt våben specielt for en som ham som åbenlyst var sådan en finmand som hadede at skade andre unødvendigt og uskyldige
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:07

//bare lige så du ved det der er godmode at være udødelig//
Samuel rystede på hoved og begyndte stille og roligt at følge efter Nick, det tog ham ikke meget at nå op på siden af flyet på samme højde som nick, og landede hved siden af ham. Den tynde luft oppe i højden fik samuel til at se mynstre og han fik lidt ondt i hoved. "Jeg er intet skavt, dæmon!" han lyftede øksen og pegede den mod Nick. "tag dine ord i dig eller mød mig i duel!" han var vred, og det var tydeligt at se, hans øjne lyste i vrede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Fre 19 Nov 2010 - 22:30

//ikke på den måde udødelig han kan ikke dø af alder eller luftmangel han kan du af normale ting som at blive stukket ned osv bare ikke af sådanne ting som luftmangel eller alder//
Nick gik bare på knæ som om han overgik sig "gad vide hvad der sker vis jeg fjerner trykket i kabinen på dette fly" sagde han roligt og lagde en hånd fladt på flyet "gad vide hvor mange der dør af det" han grinte "i forhold til dig skvatengel er jeg ikke bange for at ofre andre uskyldige liv så længe jeg vinder" under hans hånd samlede der sig en lille lynkugle "dette fly er på vej til egypten det lander først om 5 timer det vil sige vis jeg har tabt inde for de 5 timer springer min lille bombe her som skaber en kædereaktion som først vil få deres strøm til at kortslutte hvorefter det vil lave et hul i kabinen som vil få de fleste til at dø hvorefter flyet vil styrte alt sammen fordi jeg tabte slemt ikke" han rejste sig normalt op det eneste det kostede ham var en lille bid af hans energi ikke meget men en smule
//det der er ikke powerplay bare så du ved det har selv undersøgt det at sådan en lille strømbombe vil kunne skabe den kædereaktion og en lyndæmon kan lave sådan en lille bombe//
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 16:16

"Disse mennsker har ikke gjort dig noget. lad dem være og kæmp mod mig istedet" Samuels stemme rungede af kraft og autoritet, han var mere end parat til at slås med Nick. Nick var både mindre og svagere end ham, ganske vidst var han meget hurtig og havde vejert på sin side, men Samuel havde sin tor det var nok for ham. Samuel råbte igen til ham "Det er sidste chance, lad dem være eller det er det sidste du gør".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 16:34

Nick grinte roligt og stod stille på flyet roligt "tænk på alle de mennesker som ville dø" sagde han roligt og så på ham med underlige helt gule øjne før han forsvandt fordi han løb med sådan en fart han var svær at se før han sparkede Samuel hårdt på ryggen
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 17:00

Samuel blev ramt og hamrede med hoved først ned i flyvingen. han kom på benene igen med en smule blod i mundvigen. *SPYT* "Det skulle du ikke have gjord" Samuel sprang frem med sin økse hævet over sit hoved og sigtede efter hans højre fod, han hakkede så hårdt han kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 18:10

Nick så undrende på ham og reagerede hurtigt og gik nogle skridt tilbage så han ramte forbi "flot forsøg men mine reaktioner er hurtigere end dine" han sparkede efter hans hoved da han kom som var det en fodbold og man gad ikke tage sig sammen til at sparke til den
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:47

"Fik dig!" Samuel fgreb fat i hans ben som han sparkede efter ham og slyngede ham over hoved ned i Flyvingen som en kludedukke. "Det kan godt være du er hurtig men jeg er meget stærkere end du er" Samuel var helt rolig i stemmen, men alligevel en smule triumferende, det kunne godt være Nick var hurtig, men Samuel var både større og stærkere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 20:52

Nick rejste sig op "jeg er ikke færdig" sagde han før han mærkede en smerte i sit hoved og smilede ondt "du er færdig nu" han forvandlede sig 2 store sorte vinger fløj ud af hans ryg samt en rustning skabt af et lysglint som mindede som et lyn men som i virkeligheden var et lysglint fra ham selv skabt af hans lyn energi og et sværd osse skabt af det lyn fra ham han var stadig ikke på sit maksimum den kugle som han havde skabt til at springe flyet kostede ham en hel del at fokusere vis han tog den tilbage var han stærkere end nogensinde dog ikke udødelig bare stærk men han ville ikke han så på ham med øjne som var helt gule og skød nærmest lyn "dø" sagde han og før han havde sagt det færdig stod han allerede over ham og fløj ned mod ham med et knæ perfekt retning mod hans hoved i en hurtig fart men stadig med mulighed for at undgå det

Tordenvejr [Samuel=privat] Anime_wallpapers-1140285833_i_8588_


Sidst rettet af Nick Lør 20 Nov 2010 - 21:57, rettet 1 gang
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 21:09

//nick hvorfor ændre du hele tiden din magi for sådan var det ikke tidligere i dag... er det fordi du ikke vil virke svag?? lol//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 21:13

//han er stadig ny jeg er ikke færdig med ham endnu men når det er helt perfekt så ændre jeg det ikke mere han skal være en player som kan få næsten hvem som helst det er bare svært at ramme helt præcis//
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 21:15

//nick, dette er urealistisk, og du kan ingen af disse ting som du gør. Du har to magier, og dem skal du holde dig til, resten er direkte overdrevet og powerplay. For det andet, skal du huske på at du ikke kan skade Samuel uden at han giver dig lov, han skal sige at du rammer ham i hoved, du kan ikke bare sige at du rammer ham perfekt i hoved. For det andet kan du ikke få vinger, da du ikke har skrevet i din profil at du kan det, og du kan ikke skabe rustning ved lynens gave. Da du kun er halv lyn dæmon. Jeg vil bede dig om straks at lave om på den metode i at kæmpe, og rette dit indlæg. Ellers bliver jeg nød til at låse dette emne.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 21:54

//jeg har skrevet det er perfekt MOD hans hoved jeg har ikke skrevet det ramte ham for det første han kan nå at flytte sig for det andet hans dæmon form er faktisk på hans profil som et billede hvor vingerne er med samt rustningen er ikke stærk ikke uovermenneskelig det er bare en rustning han kan fremkalde i tordenvejr ved et lille lysglindt som han kalder et lyn selvom det bare er ham selv undskyld jeg ikke uddybbede det grundig nok det skal ikke ske igen går igang med at uddybe det^^ Forresten velkommen tilbage Faith
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 21:58

//ændre det igen vis det ikke er godt nok
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:00

//syntes ikke det er fedt du btuger krafter du ikk har beskrevet som dine magier... og som Faith siger er du kun halvdæmon, så hvordan du ligepludselig har så syge krafter fatter jeg ikke. Er det den måde du spiller på kan du gøre det uden mig//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 22:03

//jeg er igang med pofilen og der vil stå noget med at i tordenvejr vil en anden kraft overtage hans krop og han vil blive fuld lyndæmon i den tid tordenvejret er der men når det forsvinder vil han blive svag så vi kan skrive noget med at flyet flyver den modsatte vej af hvor tordenvejret er på vej hen så han mister sine kræfter og bliver svækket
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:07

//vi kan lave et nyt emen når du har lavet din profil færdig. For dether er BS. Ingen tvivl om din figur nok skal blive sej... men då skal du lave ham færdig inden du begynder at emen, IM OUT//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Nick Ons 24 Nov 2010 - 14:13

//er igang
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Tordenvejr [Samuel=privat] Empty Sv: Tordenvejr [Samuel=privat]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum