Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fight //Samuel - Vlad//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Fight //Samuel - Vlad//
dato. irl
Sted, skoven
vejr. lidt regn
Omgivelser. Skov
Inu stod stille og ventede både på Samuel ville komme og ham vlad der havde spurgt efter ham så tit, før han endte med at true og såre hende...med det kæmpe V han havde skåret på hendes ryg... det havde gjort hun havde taget en kæmpe trøje på og lånt nogen af samuels bukser, hvori hun så bare brugte et bælte... hun ville ikke angribes men man vidste jo aldrig...
"kom nu samuel... please skat"
Vlad
Gæst- Gæst
Sv: Fight //Samuel - Vlad//
Gæst- Gæst
"Lad vær! Med at svare på det.. Inu... Skulle nødigt.. Få et dårligt... Førsthåndsindtryk.." Sagde han, og smilede bredt, imens han gik hen imod dem, og stoppede et par meter fra dem, med hans arme ned langs siderne, og han viftede let med sine fingre.
Gæst- Gæst
"ja herre" sagde hun stille og kiggede ned ved tanken om sin ryg
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja.. Det.. Har jeg.. Og du skal.. Ikke tage dig.. Af.. At hun kalder mig det... Hm.. Hm.. Det.. Er bare fordi.. Hun respectere, at.. Jeg er.. En smule gammeldags.. Har jeg ret.. Inu?" Spurgte han og kiggede lidt forbi Samuel, men kun kort, før han så kiggede op på Samuel igen.
"Ja.. Jeg.. Vil egentligt.. Bare.. Vide.. Om der måske.. Ville være.. Plads... Til en.. Mere.. I jeres.. 'bevægelse'?" Spurgte han. Med det sidste ord, lød han næsten hånlig, og et lumskt smil bredte sig ove rhans læber.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hraargh! Hun for ikke.. Lov! Til at slippe væk!" Han spændte samtlige hans muscler, og hvæsede igen, og kiggede op og ned af Samuel for at checke ham an.. Han var meget stærkere end Vladimir i hans nuværende stadie, men derforville han stadigt.. Precentere sigselv ordentligt. Han hvæsede endnu engang og satte i løb imod Samuel, hoppede imod ham, og rev efter ham med hans lange skarpe klør, imens han holdt sin ene hånd klar til at beskydte sig imod en formegentligt modangreb.
Gæst- Gæst
så hun gik stadig nogle skridt tilbage
//mine bliver korte svar lige nu mens i kæmper medmindre i kommer frem til noget med inu igen ok?//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad.. Er.. Din svaghed?" Spurgte han, med en lumsk stemme, og slikkede sine tænder. Han hvæsede så højt, og satte i høj fart imod Inu. Hvis ikke han blev stoppet, ville han forsøge, at sparke hende hårdt omkring taljen.
Gæst- Gæst
hun selv gemte sig lidt væk... omme bag nogle træer Please ikke slås... tænkte hun og holdte sig skræmt for øjnene
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"RAARGH! Forbandede.. IS Dæmoner!!" Røbte han, og da han så Samuels økse på vej imod ham, spærede han øjnene op. Han forsvandt i en sort røg, og øksen hamrede igennem denne, og et højt klask, kunne høres, i det Vladimir, som Flagermus var smadret ind i øksen. Der kom et flagermusskrig, i det der kom endnu mere sort røg, og øksen nu var dækket af det. Der kom så en skinger lyd, som om øksen var blevet revet op af Inus is, og den kom så flyvende imod Samuel, men et meget koldset kast, da Vladimir jo ikke var trænet i dette.
"Tag! Din forbandede økse! Tilbage!" Kom der så et råb fra Vladimir, og han kom hoppende ud af røgen, også imod Samuel, kort bag øksen, og klar til at angribe Samuel, men også at parrere med sin anden hånd.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Vladimir hvæsede i triumf da han ramte, men da han så det ikke havde skadet ham, hvæsede han i vrede, og skulle til at angribe, men da mærkede han en stikken i hans hænder, og han kiggede kort på dem, og ganske som Samuel sagde, var det slemmebrændmærker, som kun blev værer på begge hans hænder. Han nåede kun at hvæse i smerte i ganske få sekunder, inden Samuels hanske hamrede ham på siden af hovedet, og skriget blev kvalt, og Vladimir sendt igennem luften, og ind i et træ. Der kom en lav summen fra Vladimirs hænder, næsten som syre, og han råbte i vrede, i det han sparkede hårdt til det, nu væltede træ, hvilket sendte træet flyvende igennem luften, imod Samuel og Inu.
"Forbandede! Engle! Hvorfor skulle det.. Ogs¨å... Væreen ærkeengel! Som skulle være.. Leder.. Af den.. Forbandede Modstandsbevægelse!! Ma'lakel.. Kan selv.. Klare hans problemer!" Hvæsede han højt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Min.. Mester? Ha! Jeg kan.. Fortælle.. Min kok! At en modstandsbevægelse.. Er på vej... Og tro mig.. Han vil.. Bede mig.. Om.. At sætte en.. Klo.. I jeres planer... Og jeg ved.. Hvordan..." Sagde han, og blev ved med at smile bredt, og kiggede kort forbi Samuel, og på Inu. "Alle.. Med.. En samvitighed..." Han kiggede tilbage på Samuel igen." Har en meget.. Stor.. Svaghed..." Sagde han, smilede bredt, og forsvandt så i en sort røg, og en Flagermus fløj ud af denne, tæt forbi Samuels hoved, og forsøgte at rive ham på kinden. Flagermusens klør var meget små, så dette ville blot give tre små ar, og Flagermusen satte så i flugt væk fra stedet, med et højt skrig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» hold om mig ((samuel))
» Mødet med Englen. (Samuel)