Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Side 1 af 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 21:06

Tid. IRL
Dato. IRL
Sted. Udenfor biblioteket
Omgivelser Bibliotek, buske, træer og bænke, en sti der fører væk fra biblioteket
Vejr. regn
______________________

Udenfor biblioteket i dette møg vejr sad en unge pige med blåt hår... hun havde lukket øjne og musik i ørerne... Det var som om hun slet ikke lod mærke til at det regnede
Pigen var ny og havde sådan set kun kunnet finde her hen så hun havde bare sat sig ned for at slappe af. Hun havde været ude at gå en lang tur, for selv om hun kunnet have taget toget, så havde hun ikke gjort det... nu skulle hun bare finde et sted hun kunne overnatte...men det kunne vente for måske nogen ville komme forbi


Sidst rettet af Rose Søn 12 Dec 2010 - 19:14, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 21:24

Chez var inde i biblioteket og et dybt suk kom fra ham , da han så hvordan folk havde behaldlet bøgerne, de var næsten helt ubruelige. Dog var han ikke så forfærtelig interesseret i bøgerne, men han skulle låne en med hjem til hans såkalde 'storebror' de var dog ikke blod beslægtet, men han havde altid set ham som en storebror.
Da Chez gik udenfor, så han først nu at det regnede "Urggg" mumlede han da han ikke havde nogle paraply med, så han valgte at løbe.
Dog kom han ikke så langt før han så en pige som tilsyneladene ikke blev påvirket af regnen, Chez stoppede og og studerede hendes lidt "vis du bliver ved med at stå her, bliver du syg" sagde han til den nyankommene pige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 21:26

Rose som pigen jo engang var døbt kunne mærke der var nogen men intet høre så hun åbnede øjnene og så en ung dreng "uhm...undskyld hvad sagde du?" sagde hun samtidig med at tage musikken ud af ørerne "jeg kunne ikke lige høre det..." hendes øjne var anderledes end hvad man lige så til hverdag... det ene var nemlig blåt og det andet var gyldent med en lille rød krans om iris

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 17:57

Lidt efter strøj hendes duft forbi ham, det var svært at sige hvilken race, da hun havde en blandet duft over sig. *Hun må være en blanding, imellem en vampyr og..engel? nej mere elver* tænkte han, men blev afbrudt i hans tanker da hun åbnede hendes mund for at snakke
"Jeg sagde bare at , du bliver syg vis du bliver ståene her " forklarede han og smilte venligt , dog uden af vise tænder da han ikke ville røbe hans race til fremmede. Chez var i det hele taget altid venlige overfor fremmede, nogle gange for venlige plejede Cloud af sige. Dog vis det handler om mad kan han være lige så barsk som alle ander.
I krops alder var hun nok på sammen alder som Chez, men hvad den rigtige alder var ville man aldrig kunne vide. Hendes øjne var specielt de havde to farver den ene var blåt og det andet var gyldent. Han havde selv to gyldne øjne som næsten blev dækket af hans sorte pluskede hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 18:59

Rose nikkede lidt over at hun faktisk stod ud i regnen "uhm ja men jeg har faktisk ikke noget sted at bo så det er da det bedste det her?" hun så på hans øjne og smilte så sødt til ham "hihi... du har pæne øjne" sagde hun så og rakte hånden ud til ham "jeg hedder rose diary, eller faktisk eksperiment 13 hvis det skulle være rigtigt" hun ventede på han tog i mod hendes hånd da det betød venlighed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 19:17

"eh, hvorfor har du ikke noget sted at bo?" spurte han undrene og hævede det ene øjenbryn. Han kunne vel invitere hende hjem til ham. Men ikke før han kente hende lidt bedere.
"du har også pæne øjne " sagde han og smilet hang stadig på hans smalle blege læber. Han tog fat i hendes hånd og lystede den i en hilsen, "Rose Diary " sagde han med en tænkene stemme , han havde allerede kodet hendes udseende ind i hans hukomelse.
"mit navn er... Cheshire Phantomhive men bare kald mig Chez " forklarede han og man kunne mærke han tøvede før han fortalte hans navn. Cheshire var navnet på Filur katten i Alice i eventyrland, så mange gjorder enlig grin med hans navn eller grinte af det.
"Eksperiment 13? " gentog han undrene og satte hovedet på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 19:46

Rose så på ham "ja jeg er lige flyttet til, Chez" hun smilte venligt og tog lidt efter sin hånd til sig igen "så har ikke fundet mig et sted at bo endnu..." hun kiggede lidt mod himlen i nogle få sekunder "heh, måske du kunne vise mig til et motel eller noget nu når du nok bor her i byen?" hun kiggede på ham med undrende øjne da han stillede spørgsmåls tegn ved eksperiment 13 "uhm.. ja ham der skabte mig lavede en blanding af en elvers dna og en vampyrs dna, som han sprøjtede ind i dna'en eller noget... ved det egentlig ikke og kan ikke huske det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 20:00

Han så jo ikke overrasket ud da hun forklarede om elver og vampyr dna. Men ordet 'eksperiment' gav ham dårlig smag i munden, mere fordi han selv var blevet brugt til et eksperiment, da han var menneske, men i modsætning til Rose huskede han alt, selvom han gerne ville glemme det.
"Plejer følk ikke at finde et sted og bo før man flytter?" spurte Chez og grinte. "når ligemeget, alle har jo deres grunde, jo der er et sted tæt på hvor jeg bor og de er også okay billige, denne vej" forklarede han og begyndte at gå. Han var allerede gennemblødt af regnen så nu var der ingen grund til at skynde sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 20:03

"uhm jo det gør de vel? men jeg er lidt glemsom chez... og jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg normalt glemmer ting så meget" hun sukkede lidt og så mod ham da han så begyndte at gå "...vent, hvor skal du hen chez" hun havde ikke helt hørt hvor han skulle hen eller noget så hun kiggede på ham og lagde hovedet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 20:09

"men.. det gør mig ondt at høre at du blev brugt som et eksperiment" mumlede ham og gav et nik fra sig da hun sagde at hun var glemsom, det gav lidt mere mening. Han stoppede og vende sig om da hun spurte hvor han skulle hen "Hotel ?" sagde han kort og pejede imod byen med et smil på læben. "du ville finde et hotel ikke? der er et tæt på hvor jeg bor , de er billige og giver go service, så jeg ville vise dig vej "


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 20:12

Rose stod stille lidt "hmm det er grunden til jeg lever...." sagde hun så og gik hen til ham "så det er jeg faktisk ikke så ked af selv" hun så på ham "det er ligemeget med hotellet, måske vi skulle finde en pæn gyde eller noget hvor der er læ for regnen, så kan jeg sove der?" sagde hun så da hun kom i tanke om at hun faktisk ikke havde nogen penge på sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 17:33

"det kan godt være, jeg har intet imod at du levet misforstå mig ikke, men eksperimenter bliver ikke altid behandlet med respekt det var bare det jeg mente " forklarede han og håbede ikke hun tog på den negative måde.
"en gyde? dårlig ide, der er alt for mange fjender i denne by, steder som gyder vil man ikke kunne få en god nats søvn men du kan sikkert låne et værelse hos mig? jeg bor i et stort hus og der er massere af gæste værelser, eller så kunne jeg betale for et hotel værelse for dig? " der var mange muligheder , nu skulle hun bare vælge en

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 17:37

Rose lagde hovedet på skrå og lyttede til det om eksperimenter, men nikkede kun af det, faktisk var hun ret ligeglad med det "uhm... ja ok" hun lyttede videre da han kom med forslag og ventede da til han stoppede med at snakke "måske jeg kunne låne en lille plads i et hjørne eller noget i dit værelse... " hun smilte venligt "heh... jeg har tæppe med selv hvis det er" hun hentydede til sin rygsæk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 19:59

"der er mange gæsteværelser så du behøver ikke at sove på gulvet og vi har ekstra dyner så det er intet problem " forklarede han og pegede imod byen med et smil.
"skal vi tag afsted , det kommer nok til at regne kraftigere lige om lidt " sagde han da man kunne mærke at regndråberne var blevet større. Han hadet enlig vand/regn, det var en kold og klam fornemelse så han ville enlig gerne afsted hurtigst muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:07

Rose nikkede lidt og begyndte at gå mod byen som han pegede "heh, jeg har det fint med at sove på gulvet, og tror ikke jeg tør låne et gæsteværelse nemlig, det er lidt..uhm jeg har mørkeræd når jeg er i huse" hun sukkede lidt og gik videre, dog kiggede hun sig over skulderen på ham og smilte så sødt "tak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:24

Chez smilte "jeg er sikker på at vi finder på noget " sagde han og begyndte at gå, Ikke langtid efter kom de til et hvidt palæ hvor der var blå roser i forhaven. "så er vi her " mumlede han og åbnede den knirkene port som han lukkede efter Rose. Hele vejen havde han holdt bogen fra biblioteket inden under blusen for at den ikke blev våd.
Der var lys i et af vinduerne som vist førte til stuen og det fik ham til at sukke, han ville nok ikke få en varm velkomst. Chez lod hånden glide ned i lommen hvor efter han fandt en nøgle som passede til hovede døren, han åbnede døren og indenfor var der meget varmere end udenfor hvilke fik ham til at skynde sig ind, han rystede det meste af vandet/regnen af sig som en hund og tog så jakken af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:27

Rose blev helt fortryllet af roserne og stoppede op da de kom til dem "hvor er de smukke" hun tænkte lidt på sig selv da hendes navn var rose og hendes hår blåt "uhm...hvordan har i fået sådan nogle roser" hun flyttede blikket fra dem og gik med ham indenfor "de er helt vildt smukke" hun rødmede lidt og så på ham, hun tog ikke noget tøj af selvom hun var gennemblødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:43

"Det var min bror som skaffede dem , det er sjældne roser, men ja de er smukke jeg var med til at plante dem " sagde chez og lød lidt stolt. Han kiggede lidt på hende og satte hovedet på skrå "vil du have noget skifte tøj? du er jo helt gennemblødt" sagde han og tog et håndklæde fra en vasketøjskurvu der lå ved døren. Han kastede det op på hendes hovede og begyndte at tøre hendes hår. #"du ender med at blive syg "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:46

Rose smilte sødt "har du en bror?, er han lige så nuttet som dig" hun rødmede lidt da han begyndte at tørre hende hår "uhm... hvad er det du? og nej det gør ikke noget, jeg kan sagtens have det her tøj på, det tørre jo på et tidspunkt" hun stod bare stille med sine arme ned langs siden og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 21:00

Chez skubbede til håndklædet så det også dækkede for hendes øjne så hun ikke kunne se hans lettere røde kinder. Han var jo ikke van komplimenter så han vidse ikke rigtig hvordan han skulle reagere
"jeg er ikke nuttet, det ville jeg mere sige at du er, men som svar på dit spørgsmål så er vi ikke blod beslægtede, så vi ligner ikke hinanden " forklarede han og snakkede enlig ret lavt, han tog hans sko af og gik op af trapperne "men vis du skifter mening så bare sig til, så kan du godt låne nóget skifte tøj"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 21:04

Rose blev stående med håndklædet for øjnene da han gik "uhm, ja ok det skal...jeg nok" der gik lidt tid men hun fulgte ikke efter, mest fordi hun ikke kunne se det... dog flyttede hun så håndklædet og kunne ikke se ham "...chez" sagde hun og kiggede lidt ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 16:11

Chez havde troet at hun ville kunne høre hans trin forsvinde lidt hen men da hun sagdde hans navn. Tittede han frem med hovedet fra et hjørne.
"hvad ?" spurte Chez "hvad er der galt?" spurte han og så lidt bekymret på hende, hun virkede til at være lidt nede. " det er denne vej "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 16:13

Rose begyndte at følge efter ham "undskyld, havde ikke lagt mærke til du...var gået?" hun sukkede lidt og fulgte efter ham op af trappen og rundt om hjørnet "hvor er det stort dette hus... hvordan kan du ikke fare vild?" sagde hun stille og kiggede så lidt ned "tror jeg jeg ender med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 16:40

"jeg er også tit faret vild , men som du måske allerede ved, er jeg heller ikke menneske, det tog mig ca. 50 år at lære at finde rundt, mere fordi vi flytter hele tiden, vi har forskællige former for palæer rundt omkring." sagde han med et smil og slog sig blidt i hovedet. " men jeg har dog lavedet nogle små spor rundt omkring så jeg ikke fare vild" sagde han og pegede på en væg hvor det var en skamme i som vis der var nogle der havde stået med en kniv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 16:43

Rose lagde hovedet lidt på skrå "hmm... smart" sagde hun stille og tog sig lidt til maven samtidig med at hendes mave rumlede "uhm... undskyld det var ikke meningen at jeg skulle larme sådan" hun kiggede på ham med en lille rødmen og kunne mærke hvordan hendes vampyr side ville lidt ud nu "...har... i noget at spise???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...// Empty Sv: Need a place to sleep //hvad end for en figur du har tænkt dig at benytte når du besvare emnet...//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum