Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Foden af bjerget, //Gabriella.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 Empty Sv: Foden af bjerget, //Gabriella.

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 16:56

men det skulle ikke være gået ud over dig" sagde hun

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Foden af bjerget, //Gabriella. - Page 2 Empty Sv: Foden af bjerget, //Gabriella.

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 17:04

"jeg var bare på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 17:07

fra nu af skal vi gå sammen, så det ikke sker igen" sagde gabriella. hun gav mirale et stort kram

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 17:08

"jeg har ogs lidt svært ved at gå" sagd ehun med et smil, og pegede ned på sit ben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 17:13

jeg skal nok hjælpe dig, det lover jeg mirale" sagde hun. "Jeg vil altid hjælpe dig så godt jeg kan" sagde gabriella

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 17:15

Mirale rødmede en lille smule. hun var rigtig glad for at gabriella lagde mere mærke til hende nu. "må jeg egentlig ikke se dine tegninger, så må du godt læse mine historier" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 17:48

det er bare nogle tegninger af cricker" sagde gabriella med røde kinder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 18:29

"og?" sagde hun blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 18:34

de er ikke gode, jeg forsøger stadig at gøre det godt" sagde hun og rakte hende bogen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 18:42

hun kiggede på tegningerne, de var rigtig gode, hun gav gabriella sin bog så hun kunne læse hendes historier. der var rigtig mange gode tegninger af ham. hun rødmede lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 18:46

gabriella læste dem, hun rødmede mens hun læste dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 18:48

en af historierne handlede om cricker, og det var tydeligt at Mirale elskede ham. det var også den hirstorie der ikke var helt færdig. hun så på hendes billeder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 18:51

du er vild med ham, kan jeg se på dine historier" sagde gabriella

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 18:52

"ja" sagde hun blidt og så hen på hende. "og det er du også" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 19:01

sjovt.. to veninder der er vild med den samme fyr" mumlede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 19:03

"ja, men du kan være rolig, han føler intet for mig" sagde hun blidt og lukkede hendes bog.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 19:13

hvad mener du?" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 19:19

han kan ikke lide mig" sagde hun stille,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 19:22

du skal nok finde den rette min ven, det er jeg sikker på" sagde gabriella

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 19:40

"han bliver sikkert også bare taget fra mig" sagde hun blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:30

nu er du negativ søde, du skal stole på at lykken vil komme" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 15:17

hun kunne ikke lade være med at grine, over sin venindes optimisme. og lukkede sin skrive bog.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 16:46

gabriella smilede. hun hadet virkelig når en var negativ

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum